AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #1 Skrevet 21. april 2020 Jeg er en jente på 25 år som under coronatiden har innsett at jeg savner venner hvor vi finner på ting. Har 4 gode veninner men alle har barn og gidder aldri gjøre noe gøy. Skulle ønske jeg hadde noen veninner som ville gå tur, trene, ta noen drinker ute en soldag, grille, roadtrip, bade osv. Men ingen av veninnene mine gidder noe bortsett fra å se film etter ungene har lagt seg, eller gjøre ting sammen med ungene. Er nesten blitt deprimert under denne tiden av å ikke ha noen med felles interesser lengre. Hva kan jeg gjøre for å skaffe nye venner i en så «sen» alder? Syns det er vanskelig Anonymkode: 17ba5...c4a
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #2 Skrevet 21. april 2020 Kan du ikke søke etter nye venner på facebook da? Evt under venneforumet på kg? Anonymkode: ad454...f21
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #3 Skrevet 21. april 2020 Jeg følte på det samme. Ønsket meg en barnløs venninne. Ble kjent med min nye venninne på aktivitetsvenner.no. Anonymkode: 69295...4ba
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #4 Skrevet 21. april 2020 Just now, AnonymBruker said: Jeg følte på det samme. Ønsket meg en barnløs venninne. Ble kjent med min nye venninne på aktivitetsvenner.no. Anonymkode: 69295...4ba Er den nettsiden oppe og går igjen? Det var null aktivitet der før jul 2019. Anonymkode: ad454...f21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå