Gå til innhold

Hvordan foregår henting i bhg? Hvor mange foreldre står tett sammen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hørte det var ille her i Bærum.

Anonymkode: 2abfa...06c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bor i Nordland, her får vi være maks 2 stk i gangen, andre må vente ute eller få barnet levert gjennom nødutgangen (som går rett inn i "hovedrom et" til avdelingen, så det gjør i grunn ingenting). 

De ansatte må gjøre barnet klart for oss, vi får ikke komme inn i garderoben. Jeg har derfor ringt til nå, men skal prøve å hente når de er gådd ut fremover slik at barnet allerede er klart og de ansatte ikke må stresse. 

Anonymkode: da451...cc8

AnonymBruker
Skrevet

Vi får ikke gå inn i bhg på vår gruppe, leverer gjennom døra og henter gjennom døra, veldig greit. Gruppe på 6 unger. Egen dør inn til det rommet de skal være på 😊

Anonymkode: 49597...f28

AnonymBruker
Skrevet

Vi leverer og henter utenfor porten (ute). Det var helt uproblematisk.

Anonymkode: 1884b...e54

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Henter 1445. Treffer på 1-2 til som henter samtidig. Ikke noe problem.

Anonymkode: f71a7...97e

AnonymBruker
Skrevet

Har gitt beskjed om klokkeslett ved henting og levering, så kommer de ansatte ut å henter eller leverer han.

Anonymkode: 80d85...e5c

Gjest kruspersilletaco
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har gitt beskjed om klokkeslett ved henting og levering, så kommer de ansatte ut å henter eller leverer han.

Anonymkode: 80d85...e5c

Samme her 

AnonymBruker
Skrevet

Hentet kl 15. 2-3 som hentet samtidig, men på andre avdelinger. Halve barnehagen er ute og halve er inne. Så ingen trengsel og bare fint.

Anonymkode: f9afc...3ee

AnonymBruker
Skrevet

Mini blir møtt utenfor inngangen om morgenen og leveres utenfor porten på ettermiddagen. Det er malt opp på asfalten hvor vi skal stå for å sikre god avstand. Godt vær, så foreldrene snakker i køen, nyter solen og har god køkultur. Ingen stress!

Anonymkode: 918ef...dc4

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Sier i fra når vi er utenfor så kommer de ut med barnet. No stress.

AnonymBruker
Skrevet

Leverer ute på parkeringsplassen, så langt har jeg ikke møtt på noen når jeg har levert, men har ikke vært så mange i barnehagen disse dagene. Kommer flere i morgen. God plass ute, så blir nok uansett ikke et problem.

Anonymkode: 0a87b...24e

AnonymBruker
Skrevet

Går helt fint, ingen problem

Anonymkode: a4fdc...9e4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor også i Bærum. I vår bhg går både henting og levering helt fint og alle voksne er 1-2m unna så ingen trengsel. Både henter og leverer utendørs. Sekken henges på knagg ute (vanligvis ville den vært i ne på plassen i garderoben). Vi foreldre har fått ulike tidspkt på morgen for levering, min tid er kl 8-8.15. Henting fordeler seg jevnt. Men ingen er i nærheten av tett sammen. Ble nysgjerrig på hvilken bhg du hører til;)

Anonymkode: 6795b...4a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...