Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 22 som ikke vet hva jeg skal gjøre når det kommer til jobb, bolig og utdannelse. Jeg er for tiden i et forhold jeg vil ut av men har ikke jobb og kan ikke bo hjemme hos foreldre. Jeg har ingen fullført utdannnelse utenom vgs. Problemet ligger mest i at jeg har en fysisk skade som gjør at fysiske jobber blir vanskelige. Jeg har og sosial angst. Jobber uten utdannelse består jo mesteparten av butikkjobber eller i servicebransjen. Jeg kunne jobbet i disse yrkene, men ikke mer enn ca 3 dager i uken da det vil bli for belastende mtp mine fysiske og psykiske plager. Får ikke støtte av nav. Har satt meg selv i en veldig dum situasjon og er klar over det, men vet ikke hva jeg skal gjøre nå. 

Anonymkode: 523e1...dee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det høres jo ut som om du kan få aap. I alle fall mens du blir behandlet for angsten.

Anonymkode: 4120d...7a8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Støtter den over. Antar du faktisk har snakket med lege og er i behandling for dette her? Beklager spørsmålet, men det er så mange som er selvdiagnostiserte med angst for tida.

Anonymkode: 5caff...b76

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Støtter den over. Antar du faktisk har snakket med lege og er i behandling for dette her? Beklager spørsmålet, men det er så mange som er selvdiagnostiserte med angst for tida.

Anonymkode: 5caff...b76

Det står nok ingen steder at jeg har angst, men har vært hos psykolog flere ganger for det (noe som gjorde det værre). Burde nok hatt det på papir mtp eventuell hjelp fra nav. Jeg hyperventilerte ofte av sosiale situasjoner, og måtte avslutte skolegang to ganger. Det er litt av grunnen til at jeg har tenkt at det er selvklart at jeg har det og ikke følt at jeg har trengt noen diagnose på papiret. Har bedret seg mye de siste åra ved at jeg har utfordret meg selv, men jeg er fortsatt langt ifra frisk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...