AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #1 Skrevet 21. april 2020 Vi bor slik at hele rekken jeg bor i har hagen vendt mot hagen til rekka midt i mot. Nå har det flyttet inn en familie på skrå over oss, og de ser på det som sin oppgave å spille dårlig musikk for hele nabolaget. Hver gang sola titter frem er det opp med dører og på med høy musikk. Det at ungene hopper på trampolinen er ingen ting i mot hva foreldrene gjør når det kommer til støy. Hun vegg i vegg med meg orker ikke å sitte i hagen lengre. Jeg blir forbannet fordi jeg hører dem når jeg sitter inne i min egen stue og har på tv. Ja, de har fått beskjed. Hva gjør vi? Gode råd taes imot med stor takk. Anonymkode: 09d88...4f6
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #2 Skrevet 21. april 2020 Tipser politiet. Det er grenser for hvor mye sjenanse man skal være til overfor naboene. Høy musikk på full guffe hører ingensteds hjemme. Anonymkode: 51c41...ecd 6
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #3 Skrevet 23. april 2020 Har du snakket med dem? Snakk med dem engang, fortell vennlig at dette ikke går i ett boligstrøk, bedrer det seg ikke ringer du politiet og tar kontakt med styret i blokka/kommune. Anonymkode: e9206...541
Gjest padawan Skrevet 23. april 2020 #4 Skrevet 23. april 2020 Start med å snakk med naboene dine sånn at de vet om problemet ditt. Folk er fremdeles ikke tankelesere.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #5 Skrevet 23. april 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du snakket med dem? Snakk med dem engang, fortell vennlig at dette ikke går i ett boligstrøk, bedrer det seg ikke ringer du politiet og tar kontakt med styret i blokka/kommune. Anonymkode: e9206...541 5 minutter siden, padawan skrev: Start med å snakk med naboene dine sånn at de vet om problemet ditt. Folk er fremdeles ikke tankelesere. Fra HI: På 21.4.2020 den 17.54, AnonymBruker skrev: Ja, de har fått beskjed. Så det toget har gått... det må noe mer enn snakking til. Virker som anmeldelse er det neste steget, men spørs om politiet har nok ressurser da... Anonymkode: 24aec...d1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå