Gå til innhold

Hvem er mest sexy av Brad Pitt og Angelina Jolie

Hvem ville du helst ligget med?  

1. 1. Hvem ville du helst ligget med?

• Jeg er kvinne og ville helst ligget med Brad Pitt
      5
    • Jeg er kvinne og ville helst ha ligget med Angelina
      6
    • Jeg er mann og ville helst ligget med Brad Pitt
      0
    • Jeg er mann og ville helst ligget med Angelina Jolie
      1
    • Jeg er kvinne og klarer ikke å bestemme meg for en av dem
      3
    • Jeg er mann og klarer ikke å bestemme meg for en av dem
      0

Anbefalte innlegg

Gjest Anne0101
Skrevet

Først en melding til moderatorene: vær så snill å la denne tråden være i generell debatt siden det er en del av hensikten med den.

Etter å ha lest en tilsvarende tråd om hvem man helst ville ligget med av Brad Pitt og Angelina Jolie i en annen seksjon av forumet ser jeg at de fleste kvinner svarer Angelina!

Hva er dette for noe? Er det bare homofile/biseskuelle kvinner her på forumet? Eller var det kanskje bare brukerne av den delen av forumet?

Vel, for å finne ut prøver vi en gang til her i generell debatt-forumet. Og man kan kun svare en av dem, ikke begge to.

Videoannonse
Annonse
Gjest Daniella_
Skrevet

Angelina... Men, jeg er verken bifil eller lesbisk da.

Eller, er jeg bifil da? :-?

Egentlig så ville jeg vel ikke hatt noen av dem.

Skrevet

Klarer ikke å bestemme meg der, gitt.

Ja takk, begge deler :sjarmor:

Skrevet

hoho.. stakkars brad har ingen stemmer enda..

Gjest gjest35623456
Skrevet
Angelina... Men, jeg er verken bifil eller lesbisk da.

Eller, er jeg bifil da? :-?

Egentlig så ville jeg vel ikke hatt noen av dem.

Da er du i hvert fall biseksuell.

Skrevet

Vil bare poengtere at det å synes noen er sexy og det å faktisk ville ligge med personen er to helt forskjellige ting, og derfor har du på en måte to problemstillinger i tittelen og innlegget ditt.

Jeg ville valgt Angelina. Og jeg er jente.

Skrevet

Give me Angelina any day. :sjarmor:

Jeg er jente, forresten. Og bifil da. :roll:

Gjest Anne0101
Skrevet
Vil bare poengtere at det å synes noen er sexy og det å faktisk ville ligge med personen er to helt forskjellige ting, og derfor har du på en måte to problemstillinger i tittelen og innlegget ditt.

Jeg ville valgt Angelina. Og jeg er jente.

Man vil vel helst ligge med den man synes er mest sexy?

Skrevet

Man vil vel helst ligge med den man synes er mest sexy?

Eksempel; det kan være ei jente her syns Angelina er mest sexy, men ikke kunne tenke seg å ligge med en jente og derfor velger Brad. Sex handler ikke bare om hvem som er sexy eller ikke.

Gjest Anne0101
Skrevet

Eksempel; det kan være ei jente her syns Angelina er mest sexy, men ikke kunne tenke seg å ligge med en jente og derfor velger Brad. Sex handler ikke bare om hvem som er sexy eller ikke.

Da har du en merkelig oppfatning av ordet "sexy", for hvis hun synes Angelina er mer sexy, vil hun vel heller ha sex med den som er mest sexy? Med andre ord den man føler seg mest seksuelt tiltrukket av? Hvorfor skulle hun ikke ha lyst til å ligge med en jente hvis andre jenter vekker seksuelle følelser hos henne? Hvis andre jenter vekker så seksuelle følelser hos henne at hun kaller dem sexy, vil hun vel også ha sex med dem?

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg er også enig i det at en synes noen er sexy ikke nødvendigvis betyr at en vil ha sex med dem.

Jeg synes Angelina er en utrolig flott dame. Hun er virkelig en av de aller flotteste damene jeg vet om.

Og damen oser jo sex, så å synes at hun er sexy er ikke til å unngå. Men det betyr da ikke at jeg er seksuellt tiltrukket av henne.

Jeg synes Angelina er mer sexy en Brad - men da jeg ikke har lyst på sex med en dame så ville jeg altså ha ligget med Brad før Angelina.

Skrevet

Da har du en merkelig oppfatning av ordet "sexy", for hvis hun synes Angelina er mer sexy, vil hun vel heller ha sex med den som er mest sexy? Med andre ord den man føler seg mest seksuelt tiltrukket av? Hvorfor skulle hun ikke ha lyst til å ligge med en jente hvis andre jenter vekker seksuelle følelser hos henne? Hvis andre jenter vekker så seksuelle følelser hos henne at hun kaller dem sexy, vil hun vel også ha sex med dem?

Det er mange mennesker som etter egne prinsipper, andre oppfatninger eller legning ikke ville ligget med en av det samme kjønn uansett hvor sexy den personen måtte være. Det er stor forskjell på å synes noen er sexy og faktisk gå til det skrittet å ha sex med dem. Jeg innrømmer gjerne at flere jenter jeg kjenner er sexy, veldig sexy, men det betyr ikke at jeg vil ha sex med dem. I de fleste situasjoner holder det ikke å synes noen er sexy, spesielt ikke hvis det gjelder en av samme kjønn.

Mange kan nok synes at Angelina er mest sexy, men av egne holdninger velger enn mann fremfor en kvinne.

Denne problemstillingen hadde vært annerledes hvis begge personenen i avstemningen din hadde vært av samme kjønn, da er det enklere å si at man vil velge den man synes er mest sexy.

Endret; skrivefeil.

Skrevet
Jeg er også enig i det at en synes noen er sexy ikke nødvendigvis betyr at en vil ha sex med dem.  

Jeg synes Angelina er en utrolig flott dame. Hun er virkelig en av de aller flotteste damene jeg vet om.  

Og damen oser jo sex, så å synes at hun er sexy er ikke til å unngå. Men det betyr da ikke at jeg er seksuellt tiltrukket av henne.  

Jeg synes Angelina er mer sexy en Brad - men da jeg ikke har lyst på sex med en dame så ville jeg altså ha ligget med Brad før Angelina.

Nettopp.

Dessuten er ikke å synes noen er sexy synonymt med å være seksuelt tiltrukket av personen.

Skrevet

Angelina her takk.

Brad er grei nok han, men frister liksom ikke så veldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...