Gå til innhold

Symptomer gravid?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi er nå i PP 9. Begynner å bli rimelig motløs nå. Sluttet på p-pillen for godt over 1,5 år siden.

Sykluslengden varierer fra 28-33 dager. Er nå på dag 35, og mensen har ikke dukket opp enda. Har hatt murringer og stikkinger «der nede» i 8 dager nå. Bruker som regel å få menssmerter 4 dager før mens. Mistenker at EL var 5 dager forsinket, men er ikke 100% sikker da jeg uheldigvis gikk tom for ELtester. 

Har hittil tatt 3 tester, en i går ettermiddag, og de to foregående dagene på morgenurin - selvfølgelig negative.

Av «symptomer» har jeg luftsmerter (oppblåst og full av gass🙈) samt murringer som går fra å tidvis være bare irriterende - til å være litt vonde. Har ikke ømme bryster, men er litt trøttere enn normalt.

Hvilke symptomer hadde du? Og kan jeg være gravid tross neg. Test 2 dager over IKM?

Anonymkode: 0d61e...e22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg hadde masse symptomer hver syklus i 18 måneder men ingen den måneden det endelig klaffet. 

Anonymkode: 3d8e2...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi var prøver i over 3 år før det klaffet (ikke noe galt med oss i følge utredning). Hadde mange typiske gravidsymptomer alle de 36 mnd jeg ikke var gravid. Den måneden jeg ble gravid var det eneste jeg merket mensensmerter (som vanlig) og jeg våknet opp gjennomvåt hver natt fra ca 4+3 (varte i flere uker). En annen ting jeg merket før IKM var ubehagelig stråling nedover lårene som jeg ikke har opplevd tidligere - hadde akkurat det samme måneden før også (testet ikke, så kunne vært kjemisk). Ellers kom kvalmen snikende i uke 5, og var ekstremt kvalm fra uke 6. Brystene ble veldig hard og litt øm ganske tidlig, men har ikke vært noe særlig plaget med det.

Anonymkode: 7d686...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...