Gå til innhold

Hva er turn off under sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe dere gutter synes er turn off? eller noe dere hater at jenta gjør/spørr om/sier osv under sex?

Anonymkode: 2ebfc...590

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig liker ikke overdreven tulling og knising. Synes det ødelegger spenninga. Men folk er forskjellige

Anonymkode: 86f85...c52

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det virker som om hun holder igjen lyder, eller prøver å være stille. Og at hun vil ha sex med lyset av, eller klær på.

Anonymkode: 1acc8...02a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe dere gutter synes er turn off? eller noe dere hater at jenta gjør/spørr om/sier osv under sex?

Når hun ikke raper over kuken og virkelig gjør alt for at jeg skal ha det deilig under sex. 

Anonymkode: 51eeb...4e2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

At man hører barna våkne på sine rom 

Anonymkode: 35792...150

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når hun ikke raper over kuken og virkelig gjør alt for at jeg skal ha det deilig under sex. 

Klassisk overgripertanker! 

mann35

Anonymkode: 5fefb...418

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Om hun klorer eller stønner falskt 

Anonymkode: 0d64e...7bc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klassisk overgripertanker! 

mann35

Det må du utdype "mann35".
Sex handler om å gi og ta

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg personlig liker ikke overdreven tulling og knising. Synes det ødelegger spenninga. Men folk er forskjellige

Anonymkode: 86f85...c52

Når hun begynner å le så er sexen ødelagt. Kan ikke tenke meg noe verre turnoff enn latter. 

Anonymkode: 5be4b...5c5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

At han flekser muskler og er mer opptatt av seg selv enn av selve sexen. Eller meg :)

Anonymkode: 90ef4...a98

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Patetisk spørsmål - når man har gått så langt som til å ha sex med en annen, er absolutt ingenting er "turn off", med fire unntak:

1. Hun tar frem en kniv, og finner ut at det er best å drepe meg fordi hun hører stemmer i hodet sitt som forteller at jeg er reinkarnasjonen av en blekksprut fra 1700-tallet.

2. Hun har kraftig diare, bæsjer i sengen slik at alt lysebrunt, og sier at dette er en unik impresjonistisk kunstopplevelse som jeg burde nyte.

3. Hun sier at hun egentlig heter Nmnabzlr, kommer fra en annen planet, og forvandler seg til et grønt vesen med ni ulike hoder, femten armer og seks føtter.

4. Hun er et gjennomsnittsmenneske uten humor, fantasi og selvironi.

Anonymkode: bcd68...8d0

• Liker 20
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når hun begynner å le så er sexen ødelagt. Kan ikke tenke meg noe verre turnoff enn latter. 

Jeg synes det er et godt tegn på at hun liker det vi holder på med, det løser også opp noen kleinheter eller pinlig stillhet... Da er det jo bare å dempe latteren hennes med kyss, og la kåtheten ta overhånd igjen. Å utsette sexen med latter et par minutter gjør ingenting i den store sammenhengen. Da synes jeg det er værre med ei musestille dame, enten i prat eller stønn🙄

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Turn off ? 

Jeg vet hva som er skikkelig turn on.

Anonymkode: 06245...623

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det virker som om hun holder igjen lyder, eller prøver å være stille. Og at hun vil ha sex med lyset av, eller klær på.

Anonymkode: 1acc8...02a

All of the above😂 du beskrev meg. 

Anonymkode: e5a5c...179

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Forrige gang jeg hadde sex, opplevde jeg noe som jeg syntes var skikkelig turn-off. Har datet en fyr en god stund nå, og mens han lå og fingret meg "med medium intensitet", presterte han å si: "Jeg skjemmer deg helt bort, jeg!". I det øyeblikket mistet jeg all kåthet, og det ble siste gangen vi hadde sex. Nei, du skjemmer meg ikke bort med den halventusiastiske fingringen som fører ingensteds. Tvert imot. Her har jeg sugd fyren til orgasme gang på gang uten å få halvparten tilbake, og så kommer han med at han skjemmer meg bort? Det var da vitterlig motsatt. Men jeg ville aldri kalt det "å skjemme bort noen". Sex handler om at det skal gå begge veier, tenker jeg.

Anonymkode: b4eb6...57b

• Liker 40
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forrige gang jeg hadde sex, opplevde jeg noe som jeg syntes var skikkelig turn-off. Har datet en fyr en god stund nå, og mens han lå og fingret meg "med medium intensitet", presterte han å si: "Jeg skjemmer deg helt bort, jeg!". I det øyeblikket mistet jeg all kåthet, og det ble siste gangen vi hadde sex. Nei, du skjemmer meg ikke bort med den halventusiastiske fingringen som fører ingensteds. Tvert imot. Her har jeg sugd fyren til orgasme gang på gang uten å få halvparten tilbake, og så kommer han med at han skjemmer meg bort? Det var da vitterlig motsatt. Men jeg ville aldri kalt det "å skjemme bort noen". Sex handler om at det skal gå begge veier, tenker jeg.

Turn on for meg da jeg gikk ned på dama (ONS) og så skrevde hun så bredt som jeg aldri har opplevd tidligere samtidig som hun stakk fingrene ned og dro fitteleppene til side og ga meg "full åpning" vow holdt nesten til å gå for meg.

Anonymkode: 06245...623

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sex handler om å gi og ta, men å droppe en date pga det? Da må det være noe mer enn fingringen og kommentaren. Tenk om blowjobene din var ganske midt på tre? 

Anonymkode: 37c5d...2a3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er han treg om morran, hender det jeg spør om han kommer i mål snart, da kommer han aldri😂

Anonymkode: 2b11c...fb3

AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun kommer med en negativ kommentar i surt tonefall. Klager på kalde hender under sex, eller maser om at oppvasken skulle vært tatt rett før sex.

En gang tenkte jeg at dette var helt feil å ha sex når stemningen føltes dårlig, og backet ut. Da lurte hun på hvorfor jeg stoppet.

Damer er rare vesener.

(Det er sjeldent, men jeg har opplevd det.)

Anonymkode: d3d52...3ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er turn off når alt skal være så sykt seriøst... Nå sier jeg ikke at det skal være mye latter. Men ett smil, glis og det å vise at en har det bra med lyder og ansiktsuttrykk! Stoneface og sur - "slutt å tull og ver seriøs nå" fikk meg til å innse at det var siste dråpe fra en fyr når jeg egentlig bare lå og smilte, stønnet og tok på han.. Han ville sikkert pult en sovende dame eller noe sånnt.. 

Anonymkode: f0e00...51e

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...