AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #1 Skrevet 21. april 2020 Virker som et hyggelig område. Kort vei til toget, ikke så langt fra Nordstrand og sjøen. Anonymkode: 9a342...0b2
Brunello Skrevet 21. april 2020 #2 Skrevet 21. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Virker som et hyggelig område. Kort vei til toget, ikke så langt fra Nordstrand og sjøen. Anonymkode: 9a342...0b2 Beliggenhet bra i forhold til sjøen og natur. Veldig store sosiale forskjeller. Eneboligene på hver side av dalen (opp i høyden) er fine og ligger bra til, mens blokkene og boligene nede i dalen ligger dårlig til. Mye innvandrere i sistnevnte del av boligmassen. 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #3 Skrevet 21. april 2020 Akkurat nå, Brunello skrev: Beliggenhet bra i forhold til sjøen og natur. Veldig store sosiale forskjeller. Eneboligene på hver side av dalen (opp i høyden) er fine og ligger bra til, mens blokkene og boligene nede i dalen ligger dårlig til. Mye innvandrere i sistnevnte del av boligmassen. Ja skjønner det. Men tenkte mest på husene ved fotballbanen( på høyden der). Veldig fint område. Anonymkode: 9a342...0b2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #4 Skrevet 21. april 2020 Kommer selv fra Nordstrand og det var ofte gnisninger mellom folk fra Nordstrand og Hauketo. Men i voksen alder har jeg tenkt at det er mange flotte hus som er nesten som Nordstrand. Det er billigere og jeg er ikke redd for innvandrere eller folk som tjener dårlig. Anonymkode: 9a342...0b2
Brunello Skrevet 21. april 2020 #5 Skrevet 21. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer selv fra Nordstrand og det var ofte gnisninger mellom folk fra Nordstrand og Hauketo. Men i voksen alder har jeg tenkt at det er mange flotte hus som er nesten som Nordstrand. Det er billigere og jeg er ikke redd for innvandrere eller folk som tjener dårlig. Anonymkode: 9a342...0b2 Vil anta at folk i denne sammenheng betyr ungdom.
Brunello Skrevet 21. april 2020 #6 Skrevet 21. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja skjønner det. Men tenkte mest på husene ved fotballbanen( på høyden der). Veldig fint område. Anonymkode: 9a342...0b2 Ved fotballbanen er det veldig fint. 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #7 Skrevet 21. april 2020 12 minutter siden, Brunello skrev: Vil anta at folk i denne sammenheng betyr ungdom. Riktig. Anonymkode: 9a342...0b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå