Gå til innhold

Er kvinner jevnt over forferdelig innbilske?

Hvor attraktiv er du for det motsatte kjønn?  

1. 1. Hvor attraktiv er du for det motsatte kjønn?

• "Gjennomsnittlig" populær, får oppmerksomhet hos noen menn, av og til
      13
    • Veldig populær, får mye oppmerksomhet i de fleste situasjoner
      6
    • Ekstremt, får de fleste menn lett på kroken.
      2
    • Ganske lite populær, merker ikke så mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønn
      4
    • Veldig upopulær, føler ikke jeg får oppmerksomhet i det hele tatt
      0

Anbefalte innlegg

Gjest Spørreren
Skrevet

Etter å ha sett tråden om popularitet hos det motsatte kjønn, hvor så å si ALLE var veldig eller svært populære ble jeg nysgjerrig.

Kanskje kvinner tolker ethvert blikk fra en mann som seksuell interesse og derfor får et helt feilaktig selvbilde. Eller kanskje de fleste baserer seg på opplevelser på byen med kåte og fulle mannfolk som sjekker opp alt på to bein med fitte.

En SÅ stor prosentdel av kvinner kan i hvert fall ikke være over gjennomsnittlig populære.

Videoannonse
Annonse
Gjest Eller..
Skrevet

Eller kanskje det er en typisk tråd hvor det primært er de populære som gidder å svare?

Skrevet

de populære og de som mener de er det... :ler:

endel svarer ikke i sånne tråder, det er både populære kvinner og mindre populære kvinner blant oss, så du får ikke ett fullstendig bilde av en slik avstemning nei.

Skrevet
Eller kanskje det er en typisk tråd hvor det primært er de populære som gidder å svare?

Den tanken slo meg.

Selv anser jeg meg ikke som særlig populær og jeg har ingen problemer med å innrømme det.

Gjest kun utseende basert
Skrevet
Eller kanskje de fleste baserer seg på opplevelser på byen med kåte og fulle mannfolk som sjekker opp alt på to bein med fitte.

.

Har det ikke noe å si hvor kjekke og atttraktive disse mennene er også da? Og hvor edrue? Man etterspurde vel ikke moral her....

Man tolker vel gjerne sin popularitet etter hvem som sjekker en opp - jeg gjør det, selv om deres moral er helt forkastelig!

Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg hadde utrolig dårlig selvtillit før, var ikke komfortabel med meg selv.. Den gangen fikk jeg så og si aldri noe oppmerksomhet. Men etter jeg godtok at jeg er som jeg er og lærte meg og trives med det, virker det som folk legger merke til det og oppmerksomheten er mye større.. Skjønner ikke helt hvorfor jeg får den, men liker den alikavel.. :-) Fått mange gode venner etter jeg ble litt mer sikker på meg selv.

Skrevet

Dette blir vel omtrent som å spørre om menns penis-str på nett. Plutselig er gjennomsnittet nærmere 30 cm, og ingen har mindre enn 20 cm.

Det har vel noe med hvem som svarer og hvilken virkelighetsoppfatning de som svarer har.

Gjest porselen
Skrevet

Ok da, jeg går ut av skapet og sier sannheten... jeg er ekstremt upopulær og merker ikke noen oppmerksomhet fra det annet kjønn overhodet.

Jeg står fram på vegne av de upopulære i samfunnet for å vise at vi finnes! Det har sine fordeler å være upopulær også, vi får tid nok til å konsentrere oss om jobb og hobby for vi slipper at flørting tar oppmerksomheten bort fra det vi driver på med.

Ærlig jabbet, det har vel noe med selvtillit å gjøre om vi får oppmerksomhet eller ikke, min kusine som alltid har vært stor, meget stor, har alltid vært ettertraktet og fått mye oppmerksomhet fra menn. Og det er fordi hun er komfortabel med seg selv og har det godt med seg selv. Og det tror jeg er det magiske når det gjelder å være populær eller ikke.

Skrevet

Man blir da ikke nødvendigvis lykkeligere av å bli sjekket ofte opp av kjekke menn, totalt uten hjernemasse, selv om de gjerne har høy IQ.....

Gjest Paradokset
Skrevet
Man blir da ikke nødvendigvis lykkeligere av å bli sjekket ofte opp av kjekke menn' date=' totalt uten hjernemasse, selv om de gjerne har høy IQ.....[/quote']

Hjernemasse er gjerne en forutsetning for å ha IQ overhodet..

Et tips: orddeling...

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg har et vinnende vesen og er over gjennomsnittlig pen. Men poppulær? Det går i perioder, noen ganger er det tørke, andre ganger overflod. :)

Gjest Darcy
Skrevet

Jeg er ikke innbilsk, og jeg er vel ganske "blind" når det gjelder å oppfatte om jeg blir flørtet med eller ei, men enkelte blikk er bare umulig å ta feil av, uten at det betyr at jeg setter pris på den typen glaning som enkelte mannfolk bedriver.

Utseendemessig bør jeg holde mål, kroppen ser man lite av med klær på, men jeg har såpass selvtillitt at jeg vet at om jeg hadde vært interessert i å være mottakelig for oppmerksomhet og stilt meg inn på den kanalen at jeg var interessert i å legge merke til det, så tror jeg nok jeg hadde fått mer oppmerksomhet enn jeg legger merke til at jeg gjør.

Det har nok mye med holdning å gjøre, om man har en utstråling som alltid er åpen, smilende, blid og hyggelig, så trenger man ikke være spesielt pen for å bli lagt merke til og få oppmerksomhet fra det annet kjønn.

Har man et flott utseendet, men oppfører seg som ei blære, så hjelper det lite i lengden, joda, man får oppmerksomhet i form av glaning, men noe særlig mer enn det blir det jo heller ikke.

Jeg føler meg rimelig sikker på at de fleste menn syns en vinnende personlighet og en grei kropp er mye mer attraktivt enn en smellvakker oppblåst blære som tror hun eier hele verden og kan få alt hun peker på.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg føler meg ikke spesielt populær. Jeg har for det meste blikket mitt rettet mot ett menneske, så kan ha noe med det å gjøre... Men likevel, jeg er langt fra innbilsk i hvert fall, heller det motsatte. :ler:

Skrevet

Du sier ikke det. Kommer jo an på hva en definerer "hjernemasse" som det. Min erfaring er ihvertfall at høy IQ tilsvarer lav EQ. Tror ikke jeg har truffet EN mann med begge disse egenskapene. Han må være sjelden. Like sjelden som meg!

Gjest iq basert
Skrevet

Du sier ikke det. Kommer jo an på hva en definerer "hjernemasse" som det. Min erfaring er ihvertfall at høy IQ tilsvarer lav EQ. Tror ikke jeg har truffet EN mann med begge disse egenskapene. Han må være sjelden. Like sjelden som meg!

Her har vi selvtillit ihvertfall:p Kanskje greit å ikke dra alle over en kam?

Først påstår du at høy IQ tilsvarer lav EQ, og så mener du selv at du har både høy IQ og høy EQ. Aner jeg at noe skurrer?

Hjernemasse er dessuten lite å definere, det er den massen hjernen består av, diskusjon ferdig.

Tror du skal tenke litt mer igjennom hva du skriver, det oser ikke akkurat verken IQ eller EQ av deg

Skrevet
:ler: dette høres ut som en toppen tråd :-)
Skrevet

Hvem er mest populær da? Den med høy iq eller den med høy eq? Eller den med mest muskler? Kan muskler kombineres med noen form for q-er?

Skrevet
Hvem er mest populær da? Den med høy iq eller den med høy eq? Eller den med mest muskler? Kan muskler kombineres med noen form for q-er?

Høy IQ forelsker seg oftes i høy IQ, mest muskler forelsker seg oftest i mest musker og mest populær forelsker sg oftest i mest populær. Hva så?

Gjest Embla s
Skrevet
Jeg har et vinnende vesen og er over gjennomsnittlig pen. Men poppulær? Det går i perioder' date= noen ganger er det tørke, andre ganger overflod. :)

Hvordan vet du at du er over gjennomsnittet pen :klø: (tviler ikke på at du er det, eller noe, men blir bare nysgjerrig over hvordan du har kommet fram til det)

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

I følge ordboka så betyr ordet 'innbilsk' dette; Innbilsk ~bilsk a2 (fra tysk ) som har store tanker om seg selv en i- jålebukk

Så, ja jeg er vel innbilsk da.

Stemte forresten på at jeg var ganske innbilsk. For jeg får jo de fleste menn på kroken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...