Gå til innhold

16 døde i Norge i går, samme dag som barnehagene åpnet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går, den 20. april, døde 16 personer av koronavirus i Norge. Dette var selvfølgelig veldig dårlig timing da barnehagene åpnet akkurat samme dag igjen. Jeg lurer på om det var tilfeldig at ingen av avisene skrev eller skriver noe om at 16 personer døde av koronavirus i Norge i går?

Tallene finner man på worldometers.

Anonymkode: 34f9d...dce

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og poenget ditt er?

Anonymkode: cf611...829

• Liker 15
Skrevet

Akkurat de 16 døde ikke pga barnehagen åpnet. Så fort går det ikke. Blir det verre tilstander av åpning ser vi det først om noen dager/uker 

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og poenget ditt er?

Ta neste tråd hvis du har problemer med å forstå poenget.

AnonymBruker
Skrevet

De daua ikke pga at barnehagene åpnet. Det er ikke sånn det fungerer. Ungen går i barnehage- du får korona- dør på stedet.

Disse har vært syke i nedstengningen.

Anonymkode: d2a7f...b7f

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, yogabukse skrev:

Akkurat de 16 døde ikke pga barnehagen åpnet. Så fort går det ikke. Blir det verre tilstander av åpning ser vi det først om noen dager/uker 

Haha. Det var da ikke det jeg mente heller. Men regjeringen påstår at situasjonen er under kontroll, faren er over, samfunnet kan åpnes igjen. Tidligere var det masse nyheter om dødstallene, men nå var det helt plutselig ingenting om dette skremmende tallet på 16.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Javel, hva så? Hva er sammenhengen, mener du?

Anonymkode: 0b0a6...33c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

De døde jo ikke fordi barnehagen åpnet. De døde over helgen.

Anonymkode: 0979a...a78

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tydeligvis overvurdert norske folkets evne til kritisk tenking. Kanskje tenking i det hele tatt.

Javel, bare glem det og kjør videre.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Slik jeg har forstått det var dette etterslep av dødsfall som skjedde i løpet av helgen.

Anonymkode: f2b35...fe4

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tydeligvis overvurdert norske folkets evne til kritisk tenking. Kanskje tenking i det hele tatt.

Ja, du er åpenbart landets eneste intelligente menneske med evne til kritisk tenkning. 🤪

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Dette var etterslep fra helgen.

Dette var mennesker som også hadde dødd av influensa, eller annen sykdom, i løpet av få uker/måneder. 

Selvfølgelig synd at de ikke fikk disse månedene. Men forstår ikke hva det har med barnehagebarn å gjøre? Målet er jo å få smittetallet opp på 1,5 igjen, slik at vi blir kvitt dette før heller enn senere. 

Anonymkode: 351f7...5d5

• Liker 9
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

……….... Jeg lurer på om det var tilfeldig at ingen av avisene skrev eller skriver noe om at 16 personer døde av koronavirus i Norge i går?

………...

Trenger du bekreftelse på at det er en sammensvergelse, og at avisene har fått i oppdrag å ikke dekke dette? (eller får betalt for det?) 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, for noen kommentarer! 

Ts, de må ha det inn med ts..

Anonymkode: edae4...d06

• Liker 4
Skrevet (endret)
17 minutter siden, Whistler skrev:

Trenger du bekreftelse på at det er en sammensvergelse, og at avisene har fått i oppdrag å ikke dekke dette? (eller får betalt for det?) 

Jeg tror du har rett, TS har nok en aldri så liten aluminiumshatt.

Det kan jo være at mediene slutter å daglig skrike ut dødstallene fordi det dør folk hver eneste dag, og koronadødsfall ikke lenger er en nyhet.

Så lenge dødstallene ikke drastisk øker eller synker er det meningsløst å ha de daglige dødstallene som hovedsak.

Endret av Nicathv
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bare der, dine vurderinger er ræva.

Anonymkode: 17b16...421

• Liker 1
Skrevet (endret)

Når vi har så få alvorlig syke av Covid-19 som vi har i Norge i dag, vil dødsfallene gå veldig i rykk og napp. Det er ikke sånn at "folk dør på dag x i sykdomsforløpet". Det er veldig uforutsigbart.

I utgangspunktet kan man forvente at nærmere halvparten av de som legges i respirator med Covid-19 vil dø. Heldigvis har tallene i Norge vært penere.

Endret av T-Rex
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig at det ikke ble nevnt at så mange døde i går ja

Anonymkode: 440eb...982

• Liker 3
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I går, den 20. april, døde 16 personer av koronavirus i Norge. Dette var selvfølgelig veldig dårlig timing da barnehagene åpnet akkurat samme dag igjen. Jeg lurer på om det var tilfeldig at ingen av avisene skrev eller skriver noe om at 16 personer døde av koronavirus i Norge i går?

Tallene finner man på worldometers.

De som skal dø vil jo det til slutt uansett. Det er bare de som tåler viruset (99,7%) og de som isolerer seg 100% som helt sikkert kommer til å overleve i alle tilfelle.

Best å slappe av og leve levet istedenfor å henge seg på hysteritoget 🙂 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er flere som skjønner hva du mener, men tror folk blir like oppgitt som deg av å lese svarene her... 

JA. Det er litt rart at mediene plutselig har snudd - nå skal alle støtte bhg og skoleåpning, og de unnlater å nevne 16 døde. Det vi ser nå er at smittetallene øker igjen, og de vil mest sannsynlig eksplodere om et par uker.

Anonymkode: 66ad8...f2b

• Liker 6
  • Opprett ny...