AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #1 Skrevet 21. april 2020 Tok en test på ettermiddagen i går som var blebdahvit, men mensen har ikke meldt sin ankomst. Er 2 dager over. Kan jeg være gravid selvom? 🤔 Tok en ClearBlue test om det har noe å si. Anonymkode: 28145...80a
HopelessFear Skrevet 21. april 2020 #2 Skrevet 21. april 2020 Prøv igjen om noen dager med morgenurin om tante rød fortsatt ikke melder seg. Kan godt hende du er gravid.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #3 Skrevet 21. april 2020 Forrige syklus hadde jeg symptomer på graviditet og var sikker på at jeg var gravid da mensen var forsinket. Jeg testet og testet, men etter ni dager fikk jeg mensen. Hos meg var eggløsningen mest sannsynlig forsinket. Du får bare ha tålmodighet😕 Anonymkode: 55599...4b7
Gåsemor Skrevet 21. april 2020 #4 Skrevet 21. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Forrige syklus hadde jeg symptomer på graviditet og var sikker på at jeg var gravid da mensen var forsinket. Jeg testet og testet, men etter ni dager fikk jeg mensen. Hos meg var eggløsningen mest sannsynlig forsinket. Du får bare ha tålmodighet😕 Anonymkode: 55599...4b7 Samme med meg 😞 så anbefaler deg å teste igjen om noen dager om ikke mensen er kommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå