Gå til innhold

Hvis man blir påkjørt og dauer nå, og får påvist Corona...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Apocalypte said:

Ingen dør uansett av corona, de dør av sepsis eller organsvikt som følge av sekundærkomplikasjoner ofte av pneumoni. 

Ingen dør av å bli påkjørt heller. De dør som følge av blødning og skader på indre organer som en følge av en fysisk traume.

Brønnpissing.

Anonymkode: 2a2f7...eb6

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vell, kansje fordi det er foreløpige tegn på at vi ikke får gruppeimunitet? Faktisk er det antydninger om det motsatte.

Og jeg tror du tilegner virus altfor mye mental bevisthet. Og du forutsetter at historien pr definisjon skal definere framtiden i et perspektiv at ingen ting utvikler seg. 

Jeg er ikke uenig, jeg bare åpner for at de som nå gjør en vurdering , og som har markant mer kunnskap om materien enn meg, og som er synlig redde, til det punktet at de presenterer irrasjonelle ideer, kansje skal få mane til føre var. Historisk sett har ingen tapt på det prinsippet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen dør av corona. De dør av symptomene som følger av sykdommen. Sånn sett så kan en jo bli så dårlig i bilen pga corona-symptomene at en kjører av veien og dør. Hvem vet. Men regner med at om en kræsjer, selv om en har positiv corona-test fra før, så blir det ulykken som blir dødsårsaken med mindre det kan bevises at vedkommende hadde et illebefinnende før kræsjet.

Anonymkode: 63ea7...ab9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Druid said:

Vell, kansje fordi det er foreløpige tegn på at vi ikke får gruppeimunitet? Faktisk er det antydninger om det motsatte.

Og jeg tror du tilegner virus altfor mye mental bevisthet. Og du forutsetter at historien pr definisjon skal definere framtiden i et perspektiv at ingen ting utvikler seg. 

Jeg er ikke uenig, jeg bare åpner for at de som nå gjør en vurdering , og som har markant mer kunnskap om materien enn meg, og som er synlig redde, til det punktet at de presenterer irrasjonelle ideer, kansje skal få mane til føre var. Historisk sett har ingen tapt på det prinsippet. 

Hvor er de foreløpige tegnene og antydningene til dette? Grunnen til at vi ikke oppnår gruppeimunitet er jo på grunn av tiltakene.

Kina er ferdige med dritten nettopp fordi de ikke visste hva som traff dem, og dermed ikke kom i gang med idiotiske tiltak.

Og jeg kan ikke se noen annen aktør som vinner på at verden kjører seg økonomisk i grøfta enn nettopp Kina. Så kanskje Trump har et poeng når han sier at WHO er i lomma på Kina. For det er jo nettopp derfra all denne quasi-vitenskapen vi er ment å forholde oss til kommer fra.

Kan det være forklaringen på hysteriet, mon tro?

Anonymkode: 2a2f7...eb6

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, Krantz95 skrev:

Det er politisk bestemt at corona er farlig. Alle som dør og får påvist smitte har dødd av corona.

På den måten får myndighetene rettferdiggjort de ekstreme tiltakene de har gjort.

Hvem er du??? Du sprer bare løgn og negativitet. Du snakker om det du ikke vet fakta om. Det du sier her er usant. 

Anonymkode: 4fcfb...3e1

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er du??? Du sprer bare løgn og negativitet. Du snakker om det du ikke vet fakta om. Det du sier her er usant. 

Anonymkode: 4fcfb...3e1

Ikke alle er enige med deg. Ser jeg har fått godt over 1000 likerklikk på under 2 uker.

Skrevet

Det vil nok stilles spørsmål med hvorfor du ble påkjørt av en bil når du har korona og i utgangspunktet skulle holdt deg inne eller?!?!? 

🙃

• Liker 2
Skrevet

Husk også at det er mange måter å telle dødsfall på, og land gjør det på ulike måter. 

Belgia er f.eks. på veldig høyt på statistikken over dødsfall, men der regner de uten testing alle dødsfall på sykehjem som Korona-dødsfall. Uansett årsak.

https://www.aftenposten.no/verden/i/GGLLnq/belgia-har-verdens-hoeyeste-koronadoedstall-pr-innbygger-naa-innfoerer-de-en-ny-tellemaate?

Nesten alle som dør på sykehjem, som er ca. 100 personer hver dag, ender opp i disse statistikken, sier Ranst ifølge avisen The Brussels Times. Han påpeker at mange som dør av hjertefeil og andre tilstander, kan ha blitt telt med blant de koronadøde.

Avisen trekker frem de 283 nye dødsfallene som ble rapportert onsdag denne uken. 179 av disse skjedde på sykehjem. Av disse var kun 2,8 prosent bekreftet som koronasmittede gjennom laboratorietest. De andre var mistenkte tilfeller.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, Krantz95 skrev:

Ja, før var det "religionen" klimakampen og nå har vi fått coronakampen i tillegg. For de som bestemmer er det egentlig perfekt. Jo mer corona hauses opp jo mer penger kan politikerne bruke på gode og dårlige tiltak i tråd med egen politikk...

Og ironien oppi det hele er at vi har fått et enormt hopp i bruk av engangsprodukter av plast! 

Anonymkode: afb31...303

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her i byen døde en person med korona, men av nyrebekkenbeyennelse. Det ble ikke registrert. Er flere slike tilfeller i Norge. Logisk.

Anonymkode: c39cf...835

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle dødsfall havner i den statistikken akkurat nå, for folk tror ikke at folk dør til vanlig. Hadde ikke corona fantes hadde vi alle vært tilnærmet udødelige og levd til evig tid. Folk er plutselig sjokkert over at folk på 99 år dør, så da skylder man på corona.

Anonymkode: d58e8...782

Skrevet

Det er alltid dråpen som får begeret til å renne over som er dødsårsaken. Om noen har AIDS og får forøkjølelse og dør så er det forkjølelsen som drepte. 

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Fuglemor skrev:

Det vil nok stilles spørsmål med hvorfor du ble påkjørt av en bil når du har korona og i utgangspunktet skulle holdt deg inne eller?!?!? 

🙃

Blir litt vanskelig når 3/4 av oss er asymptomatiske.  Du omgås mennesker som har det og ikke vet det eller du har det selv uten at du aner det. 

Anonymkode: 29751...2df

AnonymBruker
Skrevet

Bilulykke er ikke en underliggende sykdom.

Anonymkode: 3a3d8...ce9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 21.4.2020 den 13.09, T-Rex skrev:

Hvorfor skulle noen sjekke deg for koronavirus hvis du dør i en trafikkulykke? Tviler på at noen ville bruke ressurser på akkurat det.

Av én eller annen grunn tror jeg det er rutine å teste ved ulykker. Jeg vet i hvert fall om et tilfelle hvor dødsfallet helt klart ikke skyldes korona, men den avdøde ble allikevel testet fordi det var standard prosedyre. 

Anonymkode: 5469a...b8b

• Opprett ny...