AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #1 Skrevet 21. april 2020 Er det noen andre som er avhening av cola? jeg er avhengig fordi det gir meg en energi jeg ikke kan få fra verken te kaffe eller energidrikk disse tre gjør bare at jeg kræsjer blir stressa og ufokusert, kan ikke sette fingern på det det gir meg perfekt energi og fokus, det er ikke for smaken sin skyld. Anonymkode: 58d30...9d3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #2 Skrevet 21. april 2020 Jeg var avhengig av cola. Jeg drakk gjerne flere flasker om dagen. Vi hadde fri tilgang på dispensercola i kantina på jobb. Jeg var i himmelen. Når jeg bestemte meg for å slutte så hadde jeg flere netter der jeg drømte om cola. Jeg badet i en sjø av cola og var verdens lykkeligste, hadde et colaglass som på magisk vis aldri ble tomt osv😂 er jo en smule sykt når jeg tenker over det. Nå går det stort sett i kaffe og vann🙉 Anonymkode: aafdf...5c8
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #3 Skrevet 21. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg var avhengig av cola. Jeg drakk gjerne flere flasker om dagen. Vi hadde fri tilgang på dispensercola i kantina på jobb. Jeg var i himmelen. Når jeg bestemte meg for å slutte så hadde jeg flere netter der jeg drømte om cola. Jeg badet i en sjø av cola og var verdens lykkeligste, hadde et colaglass som på magisk vis aldri ble tomt osv😂 er jo en smule sykt når jeg tenker over det. Nå går det stort sett i kaffe og vann🙉 Anonymkode: aafdf...5c8 Det er jo som kokain! perfekt stimuli. kaffe energidrikk, pespi andre colaer kan ikke måle seg, det holder jeg meg unna selv når jeg ikke har cola. Anonymkode: 58d30...9d3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #4 Skrevet 21. april 2020 Jeg var! Men drikker ikke så mye nå som tidligere. Nå er det ikke hver dag engang. Anonymkode: 50b87...f70
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #6 Skrevet 21. april 2020 Jeg er! Er også enig med deg at kaffe eller andre ting bare gjør man stressa og ufokusert, og ikke våken! Anonymkode: 96a1d...992
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #7 Skrevet 21. april 2020 Ikke cola, men pepsi max. Håpløst å slutte, men må vel prøve igjen etterhvert. Mañana mañana. Anonymkode: 8535e...bed 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #8 Skrevet 21. april 2020 Jepp. Cola Zero. Anonymkode: d536d...5ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå