AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #1 Del Skrevet 21. april 2020 Ble inspirert av en annen tråd. Noen som vet? Anonymkode: b1659...189 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strynejenta Skrevet 21. april 2020 #2 Del Skrevet 21. april 2020 Hvilken albener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #3 Del Skrevet 21. april 2020 Ikke dra alle under samme tråd da. Hvorfor er nordmenn så sjenert og kjipe? Anonymkode: db741...8a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #4 Del Skrevet 21. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ikke dra alle under samme tråd da. Det var en ny vri. Anonymkode: 35817...ac1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #5 Del Skrevet 21. april 2020 Handler om kulturelle forskjellige verdier. Er han muslim så er det lov å lyve til de som er vantro. Anonymkode: 6e856...f42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #6 Del Skrevet 21. april 2020 Skyhøy kriminalitet i den demografiske gruppen. Løgn får man på kjøpet! Anonymkode: 83622...905 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #7 Del Skrevet 21. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Handler om kulturelle forskjellige verdier. Er han muslim så er det lov å lyve til de som er vantro. Anonymkode: 6e856...f42 Det er ikke lov å lyve til andre menn i mange muslimske kulturer. Selv om de er vantro. Politiet i USA drar det til sin fordel når muslimer begår kriminelle ting. Anonymkode: 9cf00...6e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #8 Del Skrevet 21. april 2020 Synes det er veldig feil å skulle henge ut ett folk, et land, på denne måten. Vi er bare fem millioner mennesker i dette landet også, i Albania er de tre millioner. Tenker du at tre millioner mennesker er like, eller har du møtt en person som var vond mot deg og nå skal du "ta igjen" ved å fornedre et helt folk? Det er evt. en særdeles lite intelligent måte å hevne seg på. Enda verre er det om du ikke har opplevd noe, men kun ønsker å spre dritt.. Håper du ser hvor lite moden du er selv når du skriver slikt. Dette var dårlige greier. Anonymkode: d5ffc...392 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #9 Del Skrevet 21. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det er veldig feil å skulle henge ut ett folk, et land, på denne måten. Vi er bare fem millioner mennesker i dette landet også, i Albania er de tre millioner. Tenker du at tre millioner mennesker er like, eller har du møtt en person som var vond mot deg og nå skal du "ta igjen" ved å fornedre et helt folk? Det er evt. en særdeles lite intelligent måte å hevne seg på. Enda verre er det om du ikke har opplevd noe, men kun ønsker å spre dritt.. Håper du ser hvor lite moden du er selv når du skriver slikt. Dette var dårlige greier. Anonymkode: d5ffc...392 Følte deg truffet? Kjenner flere albanere dette går dessverre igjen. Ser det i andre tråder også. Anonymkode: b1659...189 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #10 Del Skrevet 21. april 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Følte deg truffet? Kjenner flere albanere dette går dessverre igjen. Ser det i andre tråder også. Anonymkode: b1659...189 Truffet? Jeg irriterer meg over slike som deg akkurat på grunnlag av hva jeg skrev, det er fryktelig diskriminerende å skrive om et helt folk bare fordi du leser noen tråder på et forum, eller kjenner en som løy til deg. Jeg har erfart at norske menn og kvinner kan være både utro, løgnaktige, voldelige og mere til. Betyr det at du også er det, fordi du er norsk? Anonymkode: d5ffc...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #11 Del Skrevet 22. april 2020 I Skandinavia og Norden har vi en kultur for å stole på hverandre, en kultur for å være ærlige. I veldig mange andre land, holder det, å være ærlig overfor foreldrene. Å bløffe, og være uærlig er akseptert, og likt for alle. Bløff og lureri er rett og slett en del av kulturen. Det er derfor mange fremmedkulturelle får enkelt spill når de kommer til Norge. Vi har sett eksempler på at bløffmakere har fått store tilskudd fra staten, til og med blitt invitert til høyt plasserte politikere for å bli hyllet for sine prestasjoner. Før bløffen endelig ble avslørt. Når de blir avslørt blir de ikke skamfulle, heller stolte over å ha kommet så langt som de gjorde på en bløff. Kulturforskjellen er stor. Før var jeg glad når jeg kom hjem fra utenlandsreiser. Glad for å slippe unna denne påtrengende kulturen med falskhet og uærlighet. Nå er det ikke like mye å glede seg over lenger når en kommer hjem. Anonymkode: 30754...0cc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 22. april 2020 #12 Del Skrevet 22. april 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Følte deg truffet? Kjenner flere albanere dette går dessverre igjen. Ser det i andre tråder også. Anonymkode: b1659...189 Jeg kjenner flere nordmenn som kan beskrives på denne måten. Og nordkvinner, briter, meksikanere, svensker og så videre. Skal vi lage én tråd per demografiske gruppe? Under Samliv og kjærlighetsrelasjoner? Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #13 Del Skrevet 22. april 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Truffet? Jeg irriterer meg over slike som deg akkurat på grunnlag av hva jeg skrev, det er fryktelig diskriminerende å skrive om et helt folk bare fordi du leser noen tråder på et forum, eller kjenner en som løy til deg. Jeg har erfart at norske menn og kvinner kan være både utro, løgnaktige, voldelige og mere til. Betyr det at du også er det, fordi du er norsk? Anonymkode: d5ffc...392 Blir lei av at vi skal late som at alle er like, vi er ikke det, langt derifra. Det står ikke nordmenn på butikkhjørnet og roper "Hei min venn! kom inn i butikken min, jeg har et helt spesielt tilbud til deg, min gode venn! Kom inn! Kom inn!" . Dette er typisk for en overfladisk og falsk måte å kommunisere på, for en nordmann. Det er et spill, og du aksepterer det dersom du har glimt i øyet og synes det er sjarmerende. Men det kan bli for mye, og plagsomt. Og egner seg veldig sjelden i et norsk samfunn. Utlendinger er ikke dårligere enn nordmenn, men de har en kultur som gjør at de kan oppfattes som kjeltringer, målt etter vår standard. Og i Norge har vi norsk standard. Fordi vi har brukt tusen år på å utvikle et samfunn som er tilpasset slik vi vil ha det. At det finnes nordmenn som er uærlige skurker betyr ingen ting, så lenge det ikke er normen. Anonymkode: 30754...0cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #14 Del Skrevet 22. april 2020 Vi tror vi ligner på østeuropeere, men det er nok mye kulturelle forskjeller der. Leste en artikkel for en tid tilbake, om russere. Det forventes at du benekter og lyver, selv om du blir tatt på fersken i noe. I ettertid skal du fortsette å blånekte, og det er akkurat som om gjerningen da er ugjort. Anonymkode: acc2f...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 22. april 2020 #15 Del Skrevet 22. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: At det finnes nordmenn som er uærlige skurker betyr ingen ting, så lenge det ikke er normen. Men én uærlig utlending gir altså normen for sin nasjonalitet eller etnokulturelle gruppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #16 Del Skrevet 22. april 2020 20 minutter siden, Alterego666 skrev: Men én uærlig utlending gir altså normen for sin nasjonalitet eller etnokulturelle gruppe? Les hva som skrives i tråden ang kulturforskjeller. Anonymkode: b1659...189 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #17 Del Skrevet 22. april 2020 Alle burde sett serien til Harald Eia, alt for Norge (eller noe i den dur). Utrolig bra serie som viser forskjellen fra Norge og andre land Anonymkode: 29f41...f38 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 22. april 2020 #18 Del Skrevet 22. april 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Les hva som skrives i tråden ang kulturforskjeller. Anonymkode: b1659...189 Kulturforskjeller er relevante for grupper individer, men mindre nyttige for individer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #19 Del Skrevet 22. april 2020 På 21.4.2020 den 13.36, AnonymBruker skrev: Handler om kulturelle forskjellige verdier. Er han muslim så er det lov å lyve til de som er vantro. Anonymkode: 6e856...f42 Er han jøde så er det lov å lyve til de som er goyim. Det er også lov til å stjele fra goyim og det er lov til å voldta goyim og det er lov til å drepe goyim. Anonymkode: 0f76d...f7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå