AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #1 Skrevet 21. april 2020 Lillemor har storkost seg hjemme med sin bror så lenge barnehagen har vært stengt. I går var de tilbake. Far fulgte de til barnehagen, og lillemor på ca 2 var glad helt til hun så den første ansatte der. Hun stivnet til, smilet forsvant, og hun så plutselig trist ut. Slik var det til far dro, og når hun ble hentet virket hun sliten og lei seg. Før barnehagen stengte var det et annet barn som til stadighet plaget henne. Slo, dyttet, beit. Det var alltid samme gutt, storebror har "sladret" (barnehagens ord) om det. Hun var trist og lei før barnehagen stengte, og har blitt i stadig bedre humør i stengtperioden. Dette syns jeg er utrolig leit, og jeg har tatt det opp med barnehagen flere ganger uten at de virker å ta det seriøst. Hva ville dere gjort? Har egentlig lyst til å bytte barnehage og holde henne hjemme til dette er i orden, men det er selvfølgelig ikke økonomisk mulig. På grunn av logistikk vil det også være best å ikke bytte, og hun skal over på ny avdeling over sommeren. Men skal jo også denne gutten som plager henne.. Alle tips og råd mottas med takk💞 Anonymkode: f6bfa...798
Tvist Skrevet 21. april 2020 #2 Skrevet 21. april 2020 Barnehagene har vel små grupper nå, det går vel sikkert an å ha henne på en annen gruppe enn guttens om plager? 1
Ylva Virvla Skrevet 21. april 2020 #3 Skrevet 21. april 2020 Jeg ville holdt yngste hjemme til eldste skal begynne på skolen. Og snakket mer med barnehagen om problemet med gutten som biter og plager. Krev et møte om det.
Pås Skrevet 21. april 2020 #4 Skrevet 21. april 2020 Som nylig bestemor til en liten jente ble jeg utrolig trist over å lese dette, slik skal virkelig ikke en liten to-åring ha det! Ta det opp med barnehagen på nytt, dersom de virkelig ikke evner å gjøre noe med det ville jeg byttet barnehage og i samme slengen gjort det tindrende klart HVORFOR jeg måtte bytte!
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #5 Skrevet 21. april 2020 Trist å lese. Sei til bhg at du vil at dei skal sette inn tiltak i saka. I skulen heiter det 9A-sak, usikker på kva det heiter i bhg. Sei at du vil ha konkrete forslag til endring, at dei skal observere og gripe inn. Avtal eit møte så snart som mogleg for å diskutere tiltak, mål etc. Også avtale eit nytt oppfølgingsmøte. Dette må dei ta tak i. Og dei kan ikkje oversjå deg når du bed om det på denne måten. Anonymkode: 64365...5f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå