Gå til innhold

Samboer måtte ta prostatasjekk. Analsex helt uaktuelt nå 😂

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke prostataskjekk, men i starten av forholdet maste samboeren mye om analsex. Jeg elsker det egentlig, men har uregelmessig mage og sa derfor alltid nei. Etter mye mas sa jeg til slutt at han kunne prøve å pule seg selv i rumpa.

En dag jeg var på jobb fikk jeg en uskyldig liten SMS hvor han spurte om han kunne låne en dildo av meg. Han lånte til og med den største jeg har😅

Anonymkode: 18a03...c13

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke enig i typen min sin smerte under prostatasjekk? Jeg forteller hvordan typen MIN oppfattet det. Og jeg spurte om andre hadde motsatt erfaring. Da er det jo bare å si at du ikke fikk vondt, istedet for å peke finger og si at slik typen min fremlegger det er feil? Det er hans oppfattelse. 

For å sammenligne: Jeg fikk overhodet ikke vondt første gang jeg hadde sex. Skal jeg da påstå at alle jenter som hadde vondt under sitt første samleie oppfattet det feil?

Og om du faktisk leser innlegget mitt så står det at ingen av oss var særlig keen på analsex fra før. Og med en humoristisk sans så spøkte han om at dette ville han spare meg for. Siden han synes finger opp i rumpa var vondt som fy. 

Anonymkode: b5c9f...dfc

Det er jo subjektivt hva man opplever som smertefullt og ubehagelig, men hvis det var vondt som fy med en finger litt opp istumpen, åtpatil med glidemiddel, så lurer jeg veldig på hvordan han har det når han går på do. Du har nok rett, analsex er ikke noe for dere, flott at dere har humor på det også. Og flott at du delte denne humoristiske opplevelsen.

Anonymkode: 041a4...cd4

• Liker 5
Skrevet

En digresjon, men den her passer vel? ;36E48DE8C-F193-4451-8877-07FE61F66B24.jpeg.d81898eef8dc3094c1169ebb62cd3f5b.jpeg

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

😂 😂 Åå skulle ønske det fungerte på min mann! Å bare prøve det, for så å slutte å prøve det på meg. Men desverre så elsker han å få noe opp der selv 😑 (og jeg hater det mer en noe annet jeg vet om) så heldig du! "😂

Anonymkode: b12c2...183

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

😂 😂 Åå skulle ønske det fungerte på min mann! Å bare prøve det, for så å slutte å prøve det på meg. Men desverre så elsker han å få noe opp der selv 😑 (og jeg hater det mer en noe annet jeg vet om) så heldig du! "😂

Haha nei seriøst😂🙈

Jeg tenner ikke på anal selv (verken på meg selv eller andre) så det hadde vært litt krise om han kom tilbake og var nyfrelst😅 Men samtidig så måtte jeg i hvert fall ha prøvd tror jeg. For hans skyld. Men det slipper jeg heldigvis foreløpig. TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Peanut skrev:

En digresjon, men den her passer vel? ;36E48DE8C-F193-4451-8877-07FE61F66B24.jpeg.d81898eef8dc3094c1169ebb62cd3f5b.jpeg

HAHA dagens😂😂😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at han overdriver, og jeg ser egentlig ikke helt hvorfor det visstnok gjør at du skal slippe analsex når ingen av dere ønsket å prøve det i utgangspunktet. 

Det er mange menn som liker analsex som også har forsøkt å få noe i analen for seksuell nytelse (noe som egentlig din mann ikke har fått erfare da det bare var en uskyldig finger som undersøkte prostata). Uansett er det ikke noe i veien med litt skjevfordeling i sexlivet. Jeg liker analsex, men jeg har ikke noe ønske om å bruke dildo på mannen. Jeg liker å deepthroate, men har ikke noe spesielt ønske om at mannen skal få noe langt ned i halsen bare "for å vite hvordan det er". 

Anonymkode: 4e4b0...c86

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han er vel ei dramaqueen..

Anonymkode: 4c267...234

AnonymBruker
Skrevet
På 21.4.2020 den 7.22, AnonymBruker skrev:

Deeet tenkte jeg og. Har riktignok ikke sjekket prostata, ettersom jeg er kvinne, men har blitt sjekket både med finger og koloskop, og med koloskopet går de langt inn i tarmene. Er ikke disse undersøkelsene som gjør at jeg ikke vil ha analsex, gitt. 

Anonymkode: e042a...f54

Jeg har fått en relativt tjukk finger i rompa, og sjøl om jeg har høy smerteterskel på mye annet, var det så vondt at det spratt et par tårer. Det til tross for at jeg ønsket å få noe der, det ble brukt god tid og masse glid. 

Folk er forskjellige. 

Anonymkode: 4d829...bfb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan jo være han egentlig fikk litt nytelse og derfor gikk i panikk og lagde et ekstremt scenario for å dekke over.

Skjønner uansett ikke sammenlikningen. Jeg elsker vaginal sex men hater gynekologisk undersøkelse. Men du legger det frem som det skulle vært likt..

Anonymkode: bf6d7...ce4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 21.4.2020 den 13.32, AnonymBruker skrev:

Godt at andre tør å inrømme det. 
Å sjekke analen er visst en solskinnshistorie i følge mange her...😂 Typen min har høy smerteterskel og klager aldri på noe. Men dette synes han var svært vondt! Og det må det være lov å synes. 

Enig! Folk er forskjellig. 

Anonymkode: 7a8a3...b60

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner nyter analsex mer enn menn. "Veggen" mellom rumpehullet og vagina er veldig tynn og de får mer nytelse. 

Anonymkode: 7a737...806

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner nyter analsex mer enn menn. "Veggen" mellom rumpehullet og vagina er veldig tynn og de får mer nytelse. 

Ikke her i huset.. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke her i huset.. 

Har ikke kvinnen i huset kvinnelig anatomi?

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn har mer nytelse av analsex fordi de har prostata, som gir dem nytelse og kan også gi orgasme. Skjeden inneholder ikke så mye nerver faktisk (det er mest i åpningen også) så det skal litt til å få stor nytelse av analsex fordi man også stimulerer skjeden. Da er det heller helheten (noen) kvinner liker, når det kommer til analsex.

Anonymkode: ec54d...f86

• Liker 2
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Menn har mer nytelse av analsex fordi de har prostata, som gir dem nytelse og kan også gi orgasme. Skjeden inneholder ikke så mye nerver faktisk (det er mest i åpningen også) så det skal litt til å få stor nytelse av analsex fordi man også stimulerer skjeden. Da er det heller helheten (noen) kvinner liker, når det kommer til analsex.

Anonymkode: ec54d...f86

Det er en grunn til at det er mer vanlig at mannen tar dama i rumpa enn at de bruker dildo på seg selv. 😉 Damer flest elsker analsex. Kvinner har også g punkt og det er lett å treffe det gjennom analen. 

Skrevet (endret)
På 21.4.2020 den 4.57, AnonymBruker skrev:

Ja, som det står i tittelen måtte samboer ta prostatasjekk nå nylig. Og det var en svært ubehagelig og vond opplevelse for han visstnok... så våre fremtidsplaner om å kanskje prøve analsex har blitt lagt på is. Muligens for alltid😆

Nå skal det også sies at ingen av oss har noen sinne vært så opptatt av å prøve det heller. Men etter han fikk en finger opp i rattata (og de går sykt langt inn) så sier han at det skal jeg jammen meg få slippe!😂

Synes det hele bare er litt morsomt og lurer på om noen har opplevd lignende med mannen sin. Hehe... eller med motsatt utfall (at han likte det?). Til alle som sier «la mannen få prøve å få noe i analen før han maser om analsex», ja det har i hvert fall min fått prøve...😂😂 huff stakkars.

PS: han hadde ikke kreft. Bare liten betennelse. Og jeg håper at folk tar ting med en klype salt (for jeg vet at en finger opp i rumpa hos legen ikke kan sammenlignes med analsex med ordentlig oppvarming). 😉

Vil du bli sugd? Vel, da får du først gå å suge en annen mann, så skjønner du hvor kjipt det er å suge kukk.

Vil du ha analsex? Vel, da får du først sette deg på denne dildoen/ bli pult av en kar i ræva så du får oppleve hvor kjipt det er.

Imponerende logikk på en del av kvinnene i 2020. Mangler bare en eller annen feministisk emneknagg.

Endret av Jr.Garcon
Skrevet
På 21.4.2020 den 4.57, AnonymBruker skrev:

Ja, som det står i tittelen måtte samboer ta prostatasjekk nå nylig. Og det var en svært ubehagelig og vond opplevelse for han visstnok... så våre fremtidsplaner om å kanskje prøve analsex har blitt lagt på is. Muligens for alltid😆

Nå skal det også sies at ingen av oss har noen sinne vært så opptatt av å prøve det heller. Men etter han fikk en finger opp i rattata (og de går sykt langt inn) så sier han at det skal jeg jammen meg få slippe!😂

Synes det hele bare er litt morsomt og lurer på om noen har opplevd lignende med mannen sin. Hehe... eller med motsatt utfall (at han likte det?). Til alle som sier «la mannen få prøve å få noe i analen før han maser om analsex», ja det har i hvert fall min fått prøve...😂😂 huff stakkars.

PS: han hadde ikke kreft. Bare liten betennelse. Og jeg håper at folk tar ting med en klype salt (for jeg vet at en finger opp i rumpa hos legen ikke kan sammenlignes med analsex med ordentlig oppvarming). 😉

Prostata er ca 5-8 cm inn i rektum. Så hvis de gikk sykt langt inn er jeg redd samboeren din har blitt voldtatt av helsepersonell eller fått installert en analprobe av vesener fra det ytre rom.

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Kaptein Klein skrev:

Prostata er ca 5-8 cm inn i rektum. Så hvis de gikk sykt langt inn er jeg redd samboeren din har blitt voldtatt av helsepersonell eller fått installert en analprobe av vesener fra det ytre rom.

:hoho:

AnonymBruker
Skrevet
På 22.4.2020 den 12.22, AnonymBruker skrev:

Det er jo subjektivt hva man opplever som smertefullt og ubehagelig, men hvis det var vondt som fy med en finger litt opp istumpen, åtpatil med glidemiddel, så lurer jeg veldig på hvordan han har det når han går på do. Du har nok rett, analsex er ikke noe for dere, flott at dere har humor på det også. Og flott at du delte denne humoristiske opplevelsen.

Anonymkode: 041a4...cd4

Er ikke slik det funker. Medisinsk sett er det gode grunner til at det gjør kjemoevondt for enkelte. Muskelen bak der er nemlig til en viss grad styrt av hjernen vår! 

Om man ikke ønsker noe opp der mentalt sett er det dømt til å gjøre vondt, er man fesk redd for undersøkelsen og ikke avslappet vil det også gjøre vondt. 

Det er en grunn til at man sier at rumpen skal gli inn på staken, og ikke omvendt med staken inn i baken. Det er den som skal ta imot som må bli klar, også mentalt. 

Anonymkode: 0e374...674

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...