AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #1 Skrevet 21. april 2020 Ja, som det står i tittelen måtte samboer ta prostatasjekk nå nylig. Og det var en svært ubehagelig og vond opplevelse for han visstnok... så våre fremtidsplaner om å kanskje prøve analsex har blitt lagt på is. Muligens for alltid😆 Nå skal det også sies at ingen av oss har noen sinne vært så opptatt av å prøve det heller. Men etter han fikk en finger opp i rattata (og de går sykt langt inn) så sier han at det skal jeg jammen meg få slippe!😂 Synes det hele bare er litt morsomt og lurer på om noen har opplevd lignende med mannen sin. Hehe... eller med motsatt utfall (at han likte det?). Til alle som sier «la mannen få prøve å få noe i analen før han maser om analsex», ja det har i hvert fall min fått prøve...😂😂 huff stakkars. PS: han hadde ikke kreft. Bare liten betennelse. Og jeg håper at folk tar ting med en klype salt (for jeg vet at en finger opp i rumpa hos legen ikke kan sammenlignes med analsex med ordentlig oppvarming). 😉 Anonymkode: b5c9f...dfc 21
Voksenmann40+ Skrevet 21. april 2020 #2 Skrevet 21. april 2020 Tullprat! Prostatasjekk går for seg med gummihanske og rikelig med glid. Det skjer IKKE langt opp i rassen, og en rutinert lege gjør sjekken på 3-4 sekunder. Selv en normalt trang anus kjenner omtrent nada, man rekker knapt å føle at det skjer noe som helst. Har typen din pådratt seg traumer etter prostatasjekk, er det langt andre ting enn settinga eller fingeren til legen som er årsaken! 19
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #3 Skrevet 21. april 2020 2 minutter siden, Voksenmann40+ skrev: Tullprat! Prostatasjekk går for seg med gummihanske og rikelig med glid. Det skjer IKKE langt opp i rassen, og en rutinert lege gjør sjekken på 3-4 sekunder. Selv en normalt trang anus kjenner omtrent nada, man rekker knapt å føle at det skjer noe som helst. Har typen din pådratt seg traumer etter prostatasjekk, er det langt andre ting enn settinga eller fingeren til legen som er årsaken! Du vet at ting kan oppfattes forskjellig? For deg er det sikkert helt greit med en slik sjekk, for andre kan det føles annerledes. Anonymkode: 53e09...a91 26
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #4 Skrevet 21. april 2020 7 minutter siden, Voksenmann40+ skrev: Tullprat! Prostatasjekk går for seg med gummihanske og rikelig med glid. Det skjer IKKE langt opp i rassen, og en rutinert lege gjør sjekken på 3-4 sekunder. Selv en normalt trang anus kjenner omtrent nada, man rekker knapt å føle at det skjer noe som helst. Har typen din pådratt seg traumer etter prostatasjekk, er det langt andre ting enn settinga eller fingeren til legen som er årsaken! Deeet tenkte jeg og. Har riktignok ikke sjekket prostata, ettersom jeg er kvinne, men har blitt sjekket både med finger og koloskop, og med koloskopet går de langt inn i tarmene. Er ikke disse undersøkelsene som gjør at jeg ikke vil ha analsex, gitt. Anonymkode: e042a...f54 5
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #5 Skrevet 21. april 2020 Typen min tok en sjekk i fjor. Han syntes det var litt merkelig, men verken behagelig eller ubehagelig. Mer en medisinsk greie som han måtte gjennom og som var "helt greit". Han har aldri vært interessert i analsex i utgangspunktet. Det er fint, for det er noe av det verste jeg vet. Anonymkode: 5aef4...040 6
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #6 Skrevet 21. april 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Typen min tok en sjekk i fjor. Han syntes det var litt merkelig, men verken behagelig eller ubehagelig. Mer en medisinsk greie som han måtte gjennom og som var "helt greit". Han har aldri vært interessert i analsex i utgangspunktet. Det er fint, for det er noe av det verste jeg vet. Anonymkode: 5aef4...040 Samme opplevelse sitter jeg også igjen med når jeg har fått sjekket prostata (jeg gjør det jevnlig). Ikke vondt, men heller ikke noe som tenner meg 😁. Jeg tenker heller på hvor ekkelt dette er for legen når jeg ligger der. Anonymkode: 95002...672 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #7 Skrevet 21. april 2020 Jeg har aldri forstått det der, men kanskje fordi jeg helt fra barndommens doktorleker syntes det var ok med noe inn der. Kanskje du heller skal få med samboeren din på litt utforskning av proststamassasje? Da blir det kanskje en helt annen opplevelse å gå til kontroll neste gang. Å se kjæresten sin inn i øynene, når hun fører en finger inn, er veldig fint. Anonymkode: 7980e...45f 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #8 Skrevet 21. april 2020 Jeg har tatt den testen flere ganger. Og kan fortelle deg at hvis typen din sier at det var en svært vond opplevelse, så overdriver han kolossalt. Litt ubehagelig, ja, hvis man ikke er vant med å få noe å rassen, men utover det er det ikke vits i å krisemaksimere. Det som kanskje er hans verste opplevelse med undersøkelsen er ydmykheten av å kle av seg bak og få en finger i rassen av en lege, ikke selve undersøkelsen i seg selv. Hvis han vil oppleve smerter bak, så kan han prøve endoskopi. Det var betydelig verre, og tok 4-5 min sammenlignet med prostatasjekk på 10 sekund. Anonymkode: d081b...557 6
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #9 Skrevet 21. april 2020 Jeg har fått det av en lege. Det var ekstremt smertefult. Støtter kjæresten din 100%. Anonymkode: 38b53...5e3 2
Dominas leketøy Skrevet 21. april 2020 #10 Skrevet 21. april 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, som det står i tittelen måtte samboer ta prostatasjekk nå nylig. Og det var en svært ubehagelig og vond opplevelse for han visstnok... så våre fremtidsplaner om å kanskje prøve analsex har blitt lagt på is. Muligens for alltid😆 Nå skal det også sies at ingen av oss har noen sinne vært så opptatt av å prøve det heller. Men etter han fikk en finger opp i rattata (og de går sykt langt inn) så sier han at det skal jeg jammen meg få slippe!😂 Synes det hele bare er litt morsomt og lurer på om noen har opplevd lignende med mannen sin. Hehe... eller med motsatt utfall (at han likte det?). Til alle som sier «la mannen få prøve å få noe i analen før han maser om analsex», ja det har i hvert fall min fått prøve...😂😂 huff stakkars. PS: han hadde ikke kreft. Bare liten betennelse. Og jeg håper at folk tar ting med en klype salt (for jeg vet at en finger opp i rumpa hos legen ikke kan sammenlignes med analsex med ordentlig oppvarming). 😉 Anonymkode: b5c9f...dfc Undertegnede har opplevelser som er stikk motsatt godt ikke alle er like
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #11 Skrevet 21. april 2020 Denne kjøper jeg ikke. Anonymkode: 07d7f...32a 9
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #12 Skrevet 21. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tatt den testen flere ganger. Og kan fortelle deg at hvis typen din sier at det var en svært vond opplevelse, så overdriver han kolossalt. Anonymkode: d081b...557 Da kan jeg fortelle deg at dette var han sin opplevelse av dette, og han har ingen grunn til å måtte overdrive? Han kunne like gjerne sagt «det var ikke litt vondt engang og jeg synes du burde være mer åpen til analsex». Hvorfor skal man gidde å lyve om noe sånt?🤦♀️ Hadde han gått til en som sjekket prostata på menn jevnlig så hadde det sikkert vært mindre vondt. Men han dro til fastlegen sin som er 50+ og sikkert ikke har like god teknikk på det. Uansett så var hans erfaring at det var veldig vondt. Anonymkode: b5c9f...dfc 7
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #13 Skrevet 21. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tatt den testen flere ganger. Og kan fortelle deg at hvis typen din sier at det var en svært vond opplevelse, så overdriver han kolossalt. Litt ubehagelig, ja, hvis man ikke er vant med å få noe å rassen, men utover det er det ikke vits i å krisemaksimere. Det som kanskje er hans verste opplevelse med undersøkelsen er ydmykheten av å kle av seg bak og få en finger i rassen av en lege, ikke selve undersøkelsen i seg selv. Hvis han vil oppleve smerter bak, så kan han prøve endoskopi. Det var betydelig verre, og tok 4-5 min sammenlignet med prostatasjekk på 10 sekund. Anonymkode: d081b...557 Krisemaksimere? Hva snakker du om? Han sa at det var vondt og at han ikke unner meg noe opp der (med en humoristisk sans). Ikke noe krise her i gården. Men det er tydeligvis ikke lov å synes analsjekk er vondt her på KG? Anonymkode: b5c9f...dfc 7
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #14 Skrevet 21. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått det av en lege. Det var ekstremt smertefult. Støtter kjæresten din 100%. Anonymkode: 38b53...5e3 Godt at andre tør å inrømme det. Å sjekke analen er visst en solskinnshistorie i følge mange her...😂 Typen min har høy smerteterskel og klager aldri på noe. Men dette synes han var svært vondt! Og det må det være lov å synes. Anonymkode: b5c9f...dfc 4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #15 Skrevet 21. april 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, som det står i tittelen måtte samboer ta prostatasjekk nå nylig. Og det var en svært ubehagelig og vond opplevelse for han visstnok... så våre fremtidsplaner om å kanskje prøve analsex har blitt lagt på is. Muligens for alltid😆 Nå skal det også sies at ingen av oss har noen sinne vært så opptatt av å prøve det heller. Men etter han fikk en finger opp i rattata (og de går sykt langt inn) så sier han at det skal jeg jammen meg få slippe!😂 Synes det hele bare er litt morsomt og lurer på om noen har opplevd lignende med mannen sin. Hehe... eller med motsatt utfall (at han likte det?). Til alle som sier «la mannen få prøve å få noe i analen før han maser om analsex», ja det har i hvert fall min fått prøve...😂😂 huff stakkars. PS: han hadde ikke kreft. Bare liten betennelse. Og jeg håper at folk tar ting med en klype salt (for jeg vet at en finger opp i rumpa hos legen ikke kan sammenlignes med analsex med ordentlig oppvarming). 😉 Anonymkode: b5c9f...dfc Kjenner meg igjen. Ikke les dette om dere er sarte. Jævlig privat, men jeg hadde skikkelige smerter der bak og ble først undersøkt av lege. Senere sendt til en spesialist. Måtte først ta klyster på meg selv, stilte opp og fikk stappet inn et slags kikkerør. Jeg vil ikke si det var veldig vondt, men jeg lå og kaldsvettet. Problemet var en rift. Den var sykt vond. Jeg har ingen lyst til å penetrere andre når det er så jævlig vondt i ukevis om det skulle bli en liten rift. Årsaken var bare hard avføring. Skulle tro en penis kunne gjøre mye større skade. Folk påstår jo at det ikke er noe problem. Det er sikkert greit helt til det ikke går greit. Det verste er at jeg fikk null sympati fra kona. Hun har vært gjennom fødsler og flere GU, og syntes ikke min lidelseshistorie var noen big deal. Uansett så har jo kvinner vagina, som er mye mer sexy og delikat enn et rasshøl. Alle har jo et hull der bak, så det er ikke like spennende. Anonymkode: cde7c...937 8
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #16 Skrevet 21. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Da kan jeg fortelle deg at dette var han sin opplevelse av dette, og han har ingen grunn til å måtte overdrive? Han kunne like gjerne sagt «det var ikke litt vondt engang og jeg synes du burde være mer åpen til analsex». Hvorfor skal man gidde å lyve om noe sånt?🤦♀️ Hadde han gått til en som sjekket prostata på menn jevnlig så hadde det sikkert vært mindre vondt. Men han dro til fastlegen sin som er 50+ og sikkert ikke har like god teknikk på det. Uansett så var hans erfaring at det var veldig vondt. Anonymkode: b5c9f...dfc Vet du hva, jeg er tilbøyelig til å tro at hans prostatabetennelse kan være en årsak til at det kunne oppleves smertefullt. Men at en prostatasjekk i utgangspunktet er en smertefull undersøkelse er jeg langt ifra enig i. Ubehagelig ja, men ikke så vondt som du fremlegger det. Men ifra en prostatasjekk til å ikke ha analsex med deg. Jeg skjønner ikke. Du har ikke prostata. Kanskje er analsex en bra opplevelse for deg? Mange jenter liker jo analsex. Jeg forstår ikke sammenligningen. Det blir som om at han skal slutte å ha sex med deg fordi han en gang måtte sette kateter på seg selv, og "innser" hvor ekkel det er å ha noe opp igjennom kjønnsorganet. Anonymkode: d081b...557 5
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #17 Skrevet 21. april 2020 Jeg er kvinne, og etter diverse sykehusinnleggelser som barn de de banket et termometer opp i rattata på deg hver morgen, må jeg si at analsex klarer jeg meg utmerket uten. Anonymkode: 4ca66...618 4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #18 Skrevet 22. april 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet du hva, jeg er tilbøyelig til å tro at hans prostatabetennelse kan være en årsak til at det kunne oppleves smertefullt. Men at en prostatasjekk i utgangspunktet er en smertefull undersøkelse er jeg langt ifra enig i. Ubehagelig ja, men ikke så vondt som du fremlegger det. Men ifra en prostatasjekk til å ikke ha analsex med deg. Jeg skjønner ikke. Du har ikke prostata. Kanskje er analsex en bra opplevelse for deg? Mange jenter liker jo analsex. Jeg forstår ikke sammenligningen. Det blir som om at han skal slutte å ha sex med deg fordi han en gang måtte sette kateter på seg selv, og "innser" hvor ekkel det er å ha noe opp igjennom kjønnsorganet. Anonymkode: d081b...557 Ikke enig i typen min sin smerte under prostatasjekk? Jeg forteller hvordan typen MIN oppfattet det. Og jeg spurte om andre hadde motsatt erfaring. Da er det jo bare å si at du ikke fikk vondt, istedet for å peke finger og si at slik typen min fremlegger det er feil? Det er hans oppfattelse. For å sammenligne: Jeg fikk overhodet ikke vondt første gang jeg hadde sex. Skal jeg da påstå at alle jenter som hadde vondt under sitt første samleie oppfattet det feil? Og om du faktisk leser innlegget mitt så står det at ingen av oss var særlig keen på analsex fra før. Og med en humoristisk sans så spøkte han om at dette ville han spare meg for. Siden han synes finger opp i rumpa var vondt som fy. Anonymkode: b5c9f...dfc 8
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #19 Skrevet 22. april 2020 Dette er jo bare helt utrolig. Det handler nok om at menn vil forsvare sin rett til analsex. Buhu! Støtter alle som sier at menn kan prøve en dildo i analen selv før de får tilgang der bak. Anonymkode: d4964...f2b 7
Gjest Alterego666 Skrevet 22. april 2020 #20 Skrevet 22. april 2020 Prostata er lett å sjekke selv når man likevel skal ha analsex. Kjenner en kroppen godt, er en selv den første til å merke endringer. Det er deilig å bli sugd og melket mens en selv masserer/sjekker prostata. Helse og nytelse går hånd i hånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå