AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #1 Skrevet 21. april 2020 Håper noen som jobber i klesbutikk vet, lindex, cubus, kapp ahl o.l leter etter noen plagg som kom i okergul og brunt for et par år siden men som nå kommer i andre farger. De selges ikke i nettbutikken, men kan det være butikker fortsatt har de? Har aldri jobbet i butikk så vet ikke hva som skjer med varer i utgått farge som ikke blir solgt. har sendt mail til butikkene det gjelder men bare fått svar fra en hvor de ikke hadde oversikt. Har ikke så lyst til å kontakte mange hundre butikker om det er slik at de ville ha blitt fjernet etter en viss tid 😛 Anonymkode: 76595...769
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #2 Skrevet 21. april 2020 Det som skjer med plagg i utgåtte farger er at de havner på salg, som regel. Jobber i klesbutikk, og har aldri opplevd å sitte igjen med flere år gamle varer, dessverre. Så tror ikke du skal ha for høye forhåpninger 😅 Anonymkode: 68e59...1f5
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #3 Skrevet 22. april 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Det som skjer med plagg i utgåtte farger er at de havner på salg, som regel. Jobber i klesbutikk, og har aldri opplevd å sitte igjen med flere år gamle varer, dessverre. Så tror ikke du skal ha for høye forhåpninger 😅 Anonymkode: 68e59...1f5 Takk for svar har annonse på finn også så håper på respons der. Fikk svar fra enda en kjede i dag og de skulle sjekke og komme tilbake til meg, men prøver å være litt negativ 😛 dere vet ikke om natur(oker, brun) og røde toner blir inn til høsten igjen? Anonymkode: 76595...769
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #4 Skrevet 22. april 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar har annonse på finn også så håper på respons der. Fikk svar fra enda en kjede i dag og de skulle sjekke og komme tilbake til meg, men prøver å være litt negativ 😛 dere vet ikke om natur(oker, brun) og røde toner blir inn til høsten igjen? Anonymkode: 76595...769 De fargene pleier gjerne å være populære på høsten, så tipper det kommer inn litt av det rundt juli/august. Ellers er faktisk rust, oransje, brunt osv veldig inn akkurat nå! Butikken vår har masse varer i de fargene iallfall 😁 Anonymkode: 68e59...1f5
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #5 Skrevet 22. april 2020 Da jeg jobbet på KappAhl for cirka fem år siden kunne vi søke opp klærne i en slags oversikt på dataen ved hjelp av artikkelnummeret. Da fikk vi opp en liste over hvilke butikker som hadde akkurat det plagget, og liten inkluderte alle butikkene i hele landet. Butikkene var kategorisert i forskjellige kategorier, sannsynligvis avhengig av salget. Det betydde for eksempel at enkelte butikker fikk inn plaggene i flere farger eller at fikk inn enkelte plagg som ikke var til salgs i de andre butikkene. Det begynner å bli en stund siden jeg jobbet der nå, så veit ikke om de fortsatt har det systemet. Kanskje du kan høre i en av butikkene. Anonymkode: 3900b...2ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå