solmåneogstjerner Skrevet 21. april 2020 #2 Skrevet 21. april 2020 Er ikke noe "dere gutter" og "vi jenter". Eller motsatt. Folk er forskjellige, uavhengig av kjønn. Noen liker å ha øynene åpne, andre ikke, mange litt avhengig av forskjellig. 12
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #3 Skrevet 21. april 2020 Har sett kvinner ri på hester, kameler og en gris ute på landsbygda, men ikke lukket øynene av den grunn - heller ikke lagt merke til dette i hestesport for øvrig. Lukker andre menn øynene ...? Anonymkode: d53ba...7b8 5
Bamseklemmer Skrevet 21. april 2020 #4 Skrevet 21. april 2020 Jeg har stort sett øynene åpne fordi jeg liker sexen og øyekontakt... Men for å være ærlig har det hendt at jeg lukker øynene hvis hun er dårlig på å ri, da må jeg fantasere om ei annen kvinne for at jeg skal få orgasme🤐
Whistler Skrevet 21. april 2020 #5 Skrevet 21. april 2020 De aller fleste damer tar seg dårligere ut når gravitasjonen får fritt spillerom på ansiktshud og annen hud. Prøv med et speil som ligger på gulvet og se deg i det. Deretter legger du deg på ryggen og holder speilet over deg med strake armer. I hvilken posisjon tar du deg best ut? Den siste! 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #6 Skrevet 21. april 2020 9 minutter siden, Whistler skrev: De aller fleste damer tar seg dårligere ut når gravitasjonen får fritt spillerom på ansiktshud og annen hud. Prøv med et speil som ligger på gulvet og se deg i det. Deretter legger du deg på ryggen og holder speilet over deg med strake armer. I hvilken posisjon tar du deg best ut? Den siste! 1 time siden, Bamseklemmer skrev: Jeg har stort sett øynene åpne fordi jeg liker sexen og øyekontakt... Men for å være ærlig har det hendt at jeg lukker øynene hvis hun er dårlig på å ri, da må jeg fantasere om ei annen kvinne for at jeg skal få orgasme🤐 Hvis dette er sant så forstår jeg ikke hvorfor menn alltid skal ha meg på topp. Anonymkode: bc8df...3d7 8
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #7 Skrevet 21. april 2020 1 time siden, Bamseklemmer skrev: Jeg har stort sett øynene åpne fordi jeg liker sexen og øyekontakt... Men for å være ærlig har det hendt at jeg lukker øynene hvis hun er dårlig på å ri, da må jeg fantasere om ei annen kvinne for at jeg skal få orgasme🤐 Er hun ikke deilig selv om hun er dårlig da? Og kan du ikke hjelpe til når hun rir slik at det blir bra? Anonymkode: bc8df...3d7 4
Bubo Skrevet 21. april 2020 #8 Skrevet 21. april 2020 Noen ganger lukker jeg øynene når jeg nyter 🙃 Samtidig elsker jeg å se hele kroppen hennes disse opp og ned. Hvis hun er litt flau over å eksponere kroppen sin i den stillingen, prøver jeg unngå å stirre, i håp om at hun skal føle seg mer komfortabel 🤪 3
Bamseklemmer Skrevet 21. april 2020 #9 Skrevet 21. april 2020 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis dette er sant så forstår jeg ikke hvorfor menn alltid skal ha meg på topp. Hvis alle menn vil ha deg på topp, er du mest sannsynlig helt fantastisk til å ri, da er øynene mine vidåpen🤪 Vanligvis hjelper jeg bestandig til og forklarer hvordan og hvorfor hun må gjøre det, det er for begges nytelse... Så tenker jeg på at hun treffer sikkert andre menn senere, da kommer jo den lille forklaringen min til nytte😘🧡...så jeg er langt ifra noen egoist, jeg lukker bare øynene når de ikke hjelper å prate, men det er meget sjelden jeg treffer på de da.... Jeg synes vanligvis alle kvinner er veldig lettpulte og flinke på hver sin måte💝 Endret 21. april 2020 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #10 Skrevet 21. april 2020 Gjør menn det? Rart. Jeg gjør aldri det. Det er jo den stillingen hvor det er mest pent å se på. Anonymkode: 3781b...039
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #11 Skrevet 21. april 2020 9 timer siden, solmåneogstjerner skrev: Er ikke noe "dere gutter" og "vi jenter". Eller motsatt. Folk er forskjellige, uavhengig av kjønn. 👍 Og dette gjelder absolutt alt. Uansett hva det er snakk om 😉 Anonymkode: 4be28...46e 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #12 Skrevet 21. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: 👍 Og dette gjelder absolutt alt. Uansett hva det er snakk om 😉 Anonymkode: 4be28...46e Ganske utrolig at så mange har problemer med å forstå noe så banalt enkelt. Anonymkode: 9ee95...8d4 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #13 Skrevet 21. april 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Har sett kvinner ri på hester, kameler og en gris ute på landsbygda, men ikke lukket øynene av den grunn - heller ikke lagt merke til dette i hestesport for øvrig. Lukker andre menn øynene ...? Anonymkode: d53ba...7b8 🤣🤣 Anonymkode: 1a5ad...4bd
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #14 Skrevet 21. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ganske utrolig at så mange har problemer med å forstå noe så banalt enkelt. Anonymkode: 9ee95...8d4 Ja det synes jeg også. Anonymkode: 4be28...46e 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #15 Skrevet 21. april 2020 Fordi vi ser for oss noen andre, vel. Anonymkode: 70317...559
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #16 Skrevet 21. april 2020 For å ikke komme for fort. Anonymkode: dda28...bac 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå