Gå til innhold

Bare gi faen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan jo likegodt gi faen. Samboer gir faen, og er ute og farter på besøk her og der. Lei av å unngå folk.. ikke er det mer enn en halvmeter mellom dem heller, og tar på alt det samme osv (snap). Og så kommer han hjem da, og kladder på alt, og jeg tar i det jeg og. Dørhåndtak, telefon, kjøleskap,  ja, sånne ting man bruker mye.

Hva skal jeg gjøre nå da? Har vært ekstremt forsiktig siden begynnelsen på mars. Immunforsvaret mitt er latterlig dårlig nå, og jeg tror ikke kroppen takler smitte. Har vært syk i litt over et år, med det meste. Selv en operasjon. Er i dårlig fatning. Sist var forrige mnd, med feber, forkjølelse, tungpustet, og hodepine, og trodde jeg skulle stryke med. Har fortsatt kul på halsen.. Corona på toppen her hadde ikke kroppen taklet tror jeg...

Anonymkode: 5f862...e9c

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en dust samboeren din er. Du må få han til å forstå at han må følge tiltakene for å beskytte deg, slik at du ikke blir syk. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan jo likegodt gi faen. Samboer gir faen, og er ute og farter på besøk her og der. Lei av å unngå folk.. ikke er det mer enn en halvmeter mellom dem heller, og tar på alt det samme osv (snap). Og så kommer han hjem da, og kladder på alt, og jeg tar i det jeg og. Dørhåndtak, telefon, kjøleskap,  ja, sånne ting man bruker mye.

Hva skal jeg gjøre nå da? Har vært ekstremt forsiktig siden begynnelsen på mars. Immunforsvaret mitt er latterlig dårlig nå, og jeg tror ikke kroppen takler smitte. Har vært syk i litt over et år, med det meste. Selv en operasjon. Er i dårlig fatning. Sist var forrige mnd, med feber, forkjølelse, tungpustet, og hodepine, og trodde jeg skulle stryke med. Har fortsatt kul på halsen.. Corona på toppen her hadde ikke kroppen taklet tror jeg...

Kan det ha vært corona du hadde forrige måned?

Anonymkode: 2acf2...332

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du skal gi faen. I samboeren din.

Anonymkode: 23184...632

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Da må du bare flytte fra samboeren din. Denne tilværelsen er uutholdelig for svært mange på grunn av usikkerheten på hvor lenge dette skal være. Et menneske er ikke skapt til å være i isolasjon i lang tid. Isolasjon brukes ofte som straffemetode i land som praktiserer tortur.

Her har dere grunnleggende forskjeller i behov og bør ikke bo sammen. 

Anonymkode: 5a152...ec1

AnonymBruker
Skrevet

Gi faen i hva? Samboerskapet, eller helsa di? Hvis du ikke får ham til å ta hensyn til deg, er han ikke noe å samle på. (Dump ham.) Flytt, eller hiv ham ut.

Anonymkode: 5b299...c36

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For din del er dette helsefarlig, så du må vurdere om du skal flytte ut for en periode for å ta vare på helsa. Ellers må han slutte å farte så mye rundt og skjerpe hygienen.

Anonymkode: a1978...e50

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan det ha vært corona du hadde forrige måned?

Anonymkode: 2acf2...332

Ja kan jo høres ut som korona, synd folk flest ikke kan bli testet ennå ellers hadde jo TS kanskje ikke trengt å bekymre seg likevel...

Anonymkode: 8ad60...c80

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Umulig å si om det var corona. Uansett har det ingenting å si når man kan bli smittet på nytt og bli enda dårligere...

Har ikke snakket med samboeren siden igår. Vet verken hva jeg skal si eller hvordan jeg skal forholde meg til noe..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Umulig å si om det var corona. Uansett har det ingenting å si når man kan bli smittet på nytt og bli enda dårligere...

Har ikke snakket med samboeren siden igår. Vet verken hva jeg skal si eller hvordan jeg skal forholde meg til noe..

Kan få det på nytt å bli enda dårligere, og da drar uansett samboer med seg viruset til alle..

• Liker 1
  • Opprett ny...