AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #61 Skrevet 22. april 2020 Du kan ikke vente til barnet fødes, i det øyeblikk du er gravid må all vold opphøre. Vold mot en gravid kvinne kan føre til spontanabort, dødfødsel, prematur fødsel, skadet foster etc. Det er også veldig godt dokumentert at vold i parforhold ofte eskalerer når kvinnen blir gravid. Selvsagt er det galskap å ville ha barn når man er i et voldelig forhold. Man er ikke egnet som mor eller far om man er voldelig. Hvis du mener dere er egnede foreldre, så slutter dere med vold i dag. Anonymkode: 91b22...73f 1
Newbeginnings Skrevet 3. januar 2024 #62 Skrevet 3. januar 2024 (endret) . Endret 3. januar 2024 av Newbeginnings
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #63 Skrevet 3. januar 2024 Det her må jo bare være trolling Anonymkode: 6df35...e5d
Rosalilje84 Skrevet 3. januar 2024 #64 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 21.4.2020 den 2.30): Vi kommer til å endre oss når barnet kommer. Jeg ville gjort alt for barnet. Det er bare at vi per nå er noen umodne drittunger mot hverandre av og til. Men det vil endre seg når barnet er her. Føles ikke direkte bra å slå partner, men jeg havner i en slags transe og det er mye deiligere å vise hva jeg føler på den måten enn å prate, det er tungt, vanskelig og vondt spesielt når han allerede har sårer meg. TS Anonymkode: 3cbc7...854 Seriøst. Hadde jeg visst hvem dere var, ville jeg ha meldt dere til barnevernet slik at babyen ble tatt fra dere på fødestua. Et barn skal da ikke reparere et ødelagt forhold, og skal ikke utsettes for synet av vold mellom foreldrene!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå