Gjest Devana i.i. Skrevet 21. juni 2005 #1 Skrevet 21. juni 2005 Spørsmål igjen..He he :oops: Hvordan er det med vaksine til innekatt?
Gjest Kattevenn Skrevet 21. juni 2005 #2 Skrevet 21. juni 2005 Innekatter er ikke så utsatt for smitte som utekatter, så vaksine for innekatter er ikke så viktig som for utekatter. Men jeg hadde vaksinert for å være på den sikre siden. En katt kan klare å lure seg ut. Markekur bør den få. I allefall når det er liten.
Gjest Devana i.i. Skrevet 21. juni 2005 #3 Skrevet 21. juni 2005 Takk for svar kattevenn Vet du hva prisene er hos vetrinærer sånn ca for kontrolltime o.l.?
Gjest Kattevenn Skrevet 21. juni 2005 #4 Skrevet 21. juni 2005 For en vaksine og helsesjekk koster det ca. 350 kroner. I allefall her jeg bor, men jeg vet det varierer mye fra sted til sted.
Gjest Devana i.i. Skrevet 21. juni 2005 #5 Skrevet 21. juni 2005 Tusen takk Har mange spørsmål :oops: To kattunger, og har aldri hatt katt før så blir det noen spørsmål
Gjest feliscatus Skrevet 21. juni 2005 #7 Skrevet 21. juni 2005 Siden de sykdommene man vaksinerer mot er virussykdommer er det noe man lett kan dra med seg inn i leiligheten. Særlig kattunger kan bli hardt rammet av disse sykdommene, det er jo dødelige sykdommer. Du trenger vel strengt tatt bare vaksinere mot kattepest og katteinfluensa, men det er like greit å gi katten standard trippelvaksine som også inneholder katteclamydia. Siden du har to kattunger, får du høyst sannsyneligvis rabatt hos veterinæren. Husk å spørre om dette ialelfall! Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå