Gå til innhold

Vaksine

Anbefalte innlegg

Gjest Devana i.i.
Skrevet

Spørsmål igjen..He he :oops:

Hvordan er det med vaksine til innekatt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kattevenn
Skrevet

Innekatter er ikke så utsatt for smitte som utekatter, så vaksine for innekatter er ikke så viktig som for utekatter. Men jeg hadde vaksinert for å være på den sikre siden. En katt kan klare å lure seg ut.

Markekur bør den få. I allefall når det er liten.

Gjest Devana i.i.
Skrevet

Takk for svar kattevenn :) Vet du hva prisene er hos vetrinærer sånn ca for kontrolltime o.l.?

Gjest Kattevenn
Skrevet

For en vaksine og helsesjekk koster det ca. 350 kroner. I allefall her jeg bor, men jeg vet det varierer mye fra sted til sted.

Gjest Devana i.i.
Skrevet

Tusen takk :) Har mange spørsmål :oops: To kattunger, og har aldri hatt katt før så blir det noen spørsmål :roll:

Gjest feliscatus
Skrevet

Siden de sykdommene man vaksinerer mot er virussykdommer er det noe man lett kan dra med seg inn i leiligheten. Særlig kattunger kan bli hardt rammet av disse sykdommene, det er jo dødelige sykdommer. Du trenger vel strengt tatt bare vaksinere mot kattepest og katteinfluensa, men det er like greit å gi katten standard trippelvaksine som også inneholder katteclamydia.

Siden du har to kattunger, får du høyst sannsyneligvis rabatt hos veterinæren. Husk å spørre om dette ialelfall!

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...