AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #1 Skrevet 20. april 2020 Jeg har reist veldig lite i mitt liv og drømmer om en tur til Spania når vi en gang kan reise som normalt igjen. Hvor synes dere er de fineste stedene i Spania?☀ Anonymkode: 2d096...a9f
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #3 Skrevet 21. april 2020 Altea og Costa Blanca nord. Anonymkode: 87c6c...cc4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #4 Skrevet 21. april 2020 Det spørs hva du mener med fint. Pent, fine strender, severdigheter, shopping, mat? For eksempel Costa Blanca, det er som ab over her skriver penest i nord, men de beste strendene er i sør. Bare unngå Benidorm, og mini-Benidorm (Torrevieja). Costa del Sol er stappfullt og overutviklet. jeg anbefaler egentlig Mallorca, den øya har alt hvis du bare unngår Magaluf og lignende skumparty-steder. Anonymkode: 2f314...c32
Jegerikkeminskyld Skrevet 21. april 2020 #6 Skrevet 21. april 2020 Har også lyst å reise til Spania en tur, men hvordan er det med språk hvis man ikke drar til et typisk turistmål? Noen som har peil?
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #7 Skrevet 21. april 2020 Atlanterhavskysten! bilbao, baskerland etc. relativt lite turisme = bedre kvalitet og bedre priser Anonymkode: ba51e...ff9
Svigermor Skrevet 21. april 2020 #8 Skrevet 21. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Atlanterhavskysten! bilbao, baskerland etc. relativt lite turisme = bedre kvalitet og bedre priser Anonymkode: ba51e...ff9 Enig! Jeg liker meg også godt på Costa Brava.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå