Gå til innhold

899 kroner for 50 munnbind...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare jeg som synes det er underlig at apotekene får lov til å rane sårbare kunder, mens folk på Finn.no får rødt kort? 

Altså, folk flest kan jo bare droppe å kjøpe, men det finnes kronisk syke som føler et behov for å beskytte seg selv i denne situasjonen vi er inne i. Er det riktig av staten å tillate at apotekene profitterer nådeløst på andres angst? 

Jeg må si at jeg fikk hakeslepp når jeg så dette på apoteket på lørdag. 

Anonymkode: 8ded7...93f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

899 kr for 50 munnbind er ca 18 kr pr munnbind. Sånt sett så er ikke det så ille. De som selger på finn.no har enda høyere pris. Så ja, den prisen er faktisk helt normal. Har selv søkt etter munnbind på nettet og det er fra 2-300 kr og oppover, alt etter hvilken type og antall munnbind man ser etter. Jeg forstår at enkelte personer vil bruke munnbind og jeg kan skjønne veldig godt at det for dyrt for noen. 

Min samboer bestilte for noen dager siden en del "halstørklær/halsvarmere" (runde, sammensydde) som vi kan bruke som et slags munnbind og han bestilte også noen som lignet munnbind, med holdere til ørene osv

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor får jeg kjøpt  munnbind til 20 kr stk for å bruke på ukens handletur?

Anonymkode: 5532a...ff9

Skrevet

Hva? Påstås det at vi lever i et kapitalistisk samfunn?

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor får jeg kjøpt  munnbind til 20 kr stk for å bruke på ukens handletur?

Anonymkode: 5532a...ff9

På det ene apoteket (Boots) som er på kjøpesenteret vårt, så selger de munnbind i 10 pk for 175 kr pr pakke. Det blir 17,50 kr pr munnbind.

Skrevet

Et skjerf eller en hvilken som helst tøystykke vil være like effektivt som de billige munnbindende .

• Opprett ny...