Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Xavia
Skrevet

Når jeg reiser på ferie pleier jeg alltid å ha med alt det jeg bruker til daglig, og enda mer til... (Medisiner i tilfelle ditt og datt, plaster osv...)

I år har jeg handlet inn sånne ansiktsservietter som skal rense huden + fjerne sminke.

Tenkte at det var lurt å slippe å drasse på fulle og nyinnkjøpte flasker med sminkefjerner, ansiktsåpe og ansiktsvann...

...men, så er jeg blitt så i tvil....

Hva ville du tatt med?

Det må sies at for tiden så sliter jeg litt med huden. Får en og annen kvise innimellom. (Pga hormoner og graviditet tror jeg.)

Det er kanskje dumt å gå bort fra mitt daglige rensesystem? :klø:

----

Det er mye man skal bekymre seg over gitt... :oops: :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Devana i.i.
Skrevet

Det går ann å kjøpe sånne små flasker på H&M som du kan hele over de vanlige renseproduktene du pleier å bruke, så får du et lite reisesett som ikke tar så stor plass :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg ville ikke brukt bare slike servietter, for jeg føler at de legger et slags belegg på huden. Men småflasker er et godt tips! En slik med rens, og tilsvarende med shampo og balsam, og du har allerede spart masse plass.

Ellers burde du ha en bodylotion som trekker lett inn, så trenger du ikke aftersun. I :hjerte: Biotherm.

Og vannfast mascara pluss fjerner for denne. Flex WP fra Lancome SITTER.

Gjest Xavia
Skrevet

Takk for tips!

Det med småflasker var smart, det hadde jeg ikke tenkt på engang. :oops:

Flex WP fra Lancome ble kjøpt inn forrige uke! :) Den sitter som støpt, og blir en sikker vinner på ferien min.

Gjest gjest1
Skrevet

Ikke kjøp småflasker på Vita. Iallefall ikke de blanke med lilla kork. Skikkelig smørje i toalettvesken min :veldigsur: Mange renseserier har reisestørrelser.

Skrevet

Hvis du ikke får tak i småflasker hos H & M, kan du prøve på bodyshop. Der vet jeg de hadde før, iallefall.

Ettersom du er gravid, vil jeg også anbefale å ta med en god solkrem med litt høyere faktor enn du bruker til vanlig, samt en hatt/caps til å beskytte ansiktshuden med. Disse pigmentene våre blir jo så ømfintlige når vi er gravide. :wink: Og de flekkene rundt omkring, ønsker man jo helst å unngå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...