Tiit Skrevet 21. juni 2005 #1 Skrevet 21. juni 2005 Ikke noen overraskelse for oss om så "Rederiet"... hø..
Gjest Bellatrix Skrevet 21. juni 2005 #2 Skrevet 21. juni 2005 Jeg så ikke Rederiet, men synes det er helt idiotisk likevel. Folk som har ansvar for sikkerhet burde vite bedre enn å drikke på jobb.
Gjest sexysadie Skrevet 21. juni 2005 #3 Skrevet 21. juni 2005 Håper de blir sparket fra stillingene sine, de har bare med å holde seg edru. Det går jo utover alles sikkerhet.
Acinom Skrevet 23. juni 2005 #4 Skrevet 23. juni 2005 Jeg har båt/sjøskrekk - dette gir meg enda et argument for å holde meg langt unna danskebåten :o
Gjest Jalileh Skrevet 23. juni 2005 #5 Skrevet 23. juni 2005 Jeg har båt/sjøskrekk - dette gir meg enda et argument for å holde meg langt unna danskebåten :o Samme her Dette er jo egentlig helt tragisk. Skulle tro de visste bedre.
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2005 #6 Skrevet 23. juni 2005 Hehe...jeg vant en tur på dansebåten for noen uker tilbake. Jeg og ei venninne festet med folk som jobbet på båten. Nokså graverende å tenke at de kanskje var på vakt mens vi drakk :o
BAMBI<3 Skrevet 5. juli 2005 #7 Skrevet 5. juli 2005 Jeg tror dette er et problem på de fleste båtene. jeg har ofte sett mannskap i uniform sitte sammen med passasjerer å drikke.
Gjest seilende Skrevet 5. juli 2005 #8 Skrevet 5. juli 2005 Hehe...jeg vant en tur på dansebåten for noen uker tilbake. Jeg og ei venninne festet med folk som jobbet på båten. Nokså graverende å tenke at de kanskje var på vakt mens vi drakk :o Du hadde vel et ansvar der selv?
Gjest seilende Skrevet 5. juli 2005 #9 Skrevet 5. juli 2005 Jeg tror dette er et problem på de fleste båtene. jeg har ofte sett mannskap i uniform sitte sammen med passasjerer å drikke. Du har sett? hvor? Du gjorde ingenting? Om det skjedde noe,du er vel en av de som har stått i avisa og sagt:jeg så.bla bla bla
Gjest seilende Skrevet 5. juli 2005 #10 Skrevet 5. juli 2005 Dette er vel et stort samfunnsproblem. Rusing i arb.tiden. leger ruser seg. sykepleiere utgjør en stor del. Tilgang på farlige piller osv. Bilførere er på alle veier hver dag på jobb. Private i bil kjører ruset. Folk er ruset overalt. Ang båter så er danskebåten spesiell. På andre Norske båter er det alkoholforbud. ved tilbringelse av alkohol ombord er det SPARKEN. Det kommer alko/drugstester omb. Ingen vet når de kontrollene kommer. I havner kommer myndigheter omb og tar disse testene. Det som har skjedd på danskebåten er med å opprettholde myten om fulle sjøfolk. Noe som er helt feil! Da ommer alle historiene hva folk har sett/hørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå