Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal du gå med bunad på 17.mai for å feire dagen, selv om den ikke blir som planlagt? Vurderer å gå i en enkel kjole under feiringen med familien, men blir kanskje ikke det samme?

Anonymkode: 3b2a7...f5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Tar en sommerkjole i stedet tenker jeg. 

AnonymBruker
Skrevet

Eh he heeee, NEI, det skal jeg ikke 😆 Tar aaaalt for lang tid å forberede den for bruk. I stedet tar jeg på meg en sommerkjole, i rødt, hvitt eller blått. Skal bare ha feiring i hagen uansett ☺️

Anonymkode: a10ba...d96

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig! Jeg og kona på balkongen i finstasen mens ungene får marsjere frem og tilbake på plenen og vinke til sitt opphav!

Anonymkode: 0e31f...bc8

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Nei!

Anonymkode: ffb7e...0da

Skrevet

Hvis jeg blir invitert til ett selskap etter anen samling hvor det er naturlig vil jeg det ja. Derimot tror jeg heller dagen kommer til å bli tilbringt på hytta hvor det er mye som må gjøres før sommeren

Skrevet

Nei, blir hjemme, så blir en sommerkjole i stedet for. :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 7610c...1f6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er usikker. Bunaden min er det fineste plagget jeg eier og jeg har utrolig lyst til å bruke den. Det er liksom den ene dagen i året jeg får tatt den på.. men er usikker på hvilken feiring dette blir. Jeg og samboeren har snakket litt om å reise til foreldrene hans og ha champagnefrokost med de, og i så fall vil jeg nok ta den på da jeg tror min samboer og hans far vil ta på seg dress. Om jeg reiser hjem til mine foreldre er jeg usikker på om det blir særlig feiring. Mine foreldre kommer i alle fall ikke til å kle seg spesielt mye opp, så da tror jeg ikke at jeg gidder heller.. Det blir en spesiell 17. mai i år..

Anonymkode: 37ef6...b68

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir hjemme, i bunad. Familien min er absolutt fin nok til å dra fram finstasen for.

• Liker 9
Skrevet

Nei, jeg bor alene og ser ingen grunn til å pynte meg når jeg ikke skal ut, så her blir det hverdagsplagg. 

Skrevet

Skal bare være hjemme alene med samboeren min, men kommer nok til å ta på meg bunaden ja! Har ikke betalt så mye penger for at den bare skal henge i skapet den ene dagen i året jeg faktisk kan bruke den. Føler meg fin i bunaden og det kommer i alle fall til å gi meg en liten 17. mai følelse jeg ellers ikke kommer til å få.

• Liker 4
Skrevet

Selvfølgelig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, NymeriaRhoynar said:

Jeg blir hjemme, i bunad. Familien min er absolutt fin nok til å dra fram finstasen for.

Samme her. 

Anonymkode: 0d096...e5d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja! Vi må jo feire litt ekstra her hjemme med mann og barn. Vi pønsker på menyen allerede. 

Anonymkode: 1ae94...235

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, skal gå i joggebukse og genser og være hjemme.

AnonymBruker
Skrevet

Bunaden skal på! Selv om togene og andre arrangementer er avlyst, skal jeg feire 17 mai som aldri før. Skal gi ungene en fantastisk 17 mai! 

Anonymkode: 745d6...a48

Skrevet

Ja, det tror jeg :) Blir nok bare på i noen timer, men det er generelt eneste anledning til å bruke den i løpet av året, så den skal luftes selv om det kun blir verandaen her :) 

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke! Er ekstremt glad 17.mai ikke blir vanlig feiring i år. Skal på fjelltur med barna.

Anonymkode: 5582b...abe

Skrevet

I år er jeg forberedt på å feire dagen på terrassen sammen med bare nærmeste familie.  Skal gjøre klar bunadene til barnebarna, men står over stryking og purring av min egen.   

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...