AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #1 Skrevet 20. april 2020 Hva tenner dere? Da tenker jeg mest på små ting som kan bygge opp spenningen utover kvelden litt. Eller gi han noe å tenke på. Noe dere liker å høre eller en situasjon som setter igang litt? kan også være noe hun gjør i senga, eller rett før? Har vert veldig usikker og tilbaketrukken på dette området det siste året. Så komfortsonen er ikke spesielt stor for tiden 🙈 Anonymkode: f5151...67c 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #2 Skrevet 20. april 2020 Det typen min blir gira av, er om jeg stryker på han i forbifarten feks tidlig på kvelden. Nibler litt på øreflippen hans mens vi ser film.. hviler hånda litt langt oppe på låret hans.. små ting som hinter bittelitt🤷🏻♀️ Anonymkode: 5335a...195 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #3 Skrevet 20. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det typen min blir gira av, er om jeg stryker på han i forbifarten feks tidlig på kvelden. Nibler litt på øreflippen hans mens vi ser film.. hviler hånda litt langt oppe på låret hans.. små ting som hinter bittelitt🤷🏻♀️ Anonymkode: 5335a...195 Skulle ønske typen min reagerte på hintene mine også.. 🤷🏼♀️😅 Anonymkode: 517dc...424 1
Resignert Skrevet 21. april 2020 #4 Skrevet 21. april 2020 Det eneste som tenner meg 100%, er damer som kommer når jeg knuller dem. Uten den faktoren ender sexen opp et sted mellom likegyldig og hverdagslig. 3
Bamseklemmer Skrevet 21. april 2020 #5 Skrevet 21. april 2020 Hvis noen kysser meg på øret og i nakken og viser iver til sex, kan jeg påstå at jeg knuller nesten hvem som helst... Men det som tenner meg mest er lyden fra hennes nytelse... Og ikke minst det kåte blikket hun gir meg når jeg knuller veldig sakte, og kjenner at hele underlivet hennes gir roterende bevegelse og små motjokk... Tenner også på kvinner som liker å prate direkte om sex og hennes ideer, det er bare så fantastisk lærerikt, godt og avslappende🙄 1
Nnilm Skrevet 22. april 2020 #6 Skrevet 22. april 2020 Mannen blir tent av bla entusiasme, går uten truse, strømper, spruter, analsex, hvisker kommentarer om hva jeg skal gjøre / vil han skal gjøre når vi kommer hjem, biting øreflippen.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #7 Skrevet 22. april 2020 Min mann blir tent av at jeg er litt frekk. Ikke bare som å flørte, men at jeg ikke prøver å please ham. Han tenner på at jeg har egen vilje og kan dominere ham. Anonymkode: ed16d...403 1
enjoyitall Skrevet 22. april 2020 #8 Skrevet 22. april 2020 Tisse på meg og trampe på meg med høye hæler 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå