Gjest Miss.Chanel Skrevet 21. juni 2005 #1 Skrevet 21. juni 2005 jeg tror jeg skal sminke meg selv, jeg liker aldri hvordan det blir når andre sminker meg! men er usikker på hvordan farger? hva skal dere ha/gjøre? og hvor? hos frisøren eller hjemme?
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2005 #2 Skrevet 21. juni 2005 Jeg sminket meg selv. Bor rett i nærheten av frisøren jeg brukte så da jeg var ferdig der dro jeg hjem for å spise litt før jeg skiftet og sminket meg. Vielsen vår var ikke før kl 15 så jeg hadde veldig god tid
Snutus Skrevet 21. juni 2005 #3 Skrevet 21. juni 2005 Søsteren min (også forlover) skal sminke meg. Hun er kjempeflink og har sminket meg mange ganger og vet hva jeg liker.
Gjest Madam Felle Skrevet 21. juni 2005 #4 Skrevet 21. juni 2005 Skal ikke sminke meg selv, men overlate det til en profesjonell
ikka2011 Skrevet 21. juni 2005 #5 Skrevet 21. juni 2005 skal nok sminke meg hos frisøren uansett om jeg skal gjere det selv elle hun gjøre det..... Er godt lys i en frisørsalong..... så får du sett hvordan det blir sikkeligt.... og så har du noen å se om det er noe som bør fixes.... forsjell på sminken på øynene og plasser du ikke har fått me deg og lignende....
lol75 Skrevet 21. juni 2005 #6 Skrevet 21. juni 2005 Tar det i samme slengen som håret.. Hos frisøren
MH Skrevet 21. juni 2005 #7 Skrevet 21. juni 2005 Jeg skal sminke meg hos frisøren, om jeg gjør det selv eller hun får tiden vise. Men synes selv jeg var veldig smart her en dag. Gikk innom på et parfymeri og spurte etter tips til sminking, hva som var viktig i forhold til bilder o.l. Og fikk kjempegod service. De sminket meg på ulike måter slik at jeg kunne se hva jeg kledde og hva jeg absolutt ikke måtte gjøre. Anbefalles. Og det var ikke kjøpepress i det hele tatt.
TeddyToria Skrevet 21. juni 2005 #8 Skrevet 21. juni 2005 Jeg skal ikke sminke meg selv... Har dårlig nok tid, er ikke SÅ opptatt av sminke til vanlig, og tror jeg kommer til å være for nervøs og stressa til at jeg orker å tenke på det... :oops: Min forlover derimot, er veldig flink til å sminke og har utrolig mye sminke, så vi skal ha en "prøvetime" sammen nå i løpet av neste uke og se hva vi kan få til. Kommer til å gå for litt gyldne farger siden kjolen er ivory, men også det litt friske for å ikke bli "tung"! Regner med det blir kjempebra, vi har jo god tid til å øve oss også, finne ut hva vi begge synes og vil og tenker! Blir det ikke bra, er det mulig anyvold skal style meg!
Tinema Skrevet 21. juni 2005 #9 Skrevet 21. juni 2005 skal sminkes hos frisøren, hun er stylist. Tar ikke sjansen på å gjøre det selv den dagen.
Jannibrud Skrevet 22. juni 2005 #10 Skrevet 22. juni 2005 Skal sminke meg selv. Hadde nok kommet til å gjort det om jeg hadde befunnet meg på en plass hvor jeg kunne kjøpt noen til å gjøre det også. Blir nok å gå i duse beige, brun og vanilje vil jeg tro.
Sita Skrevet 22. juni 2005 #11 Skrevet 22. juni 2005 Tar det i samme slengen som håret.. Hos frisøren samme her
Coria Skrevet 22. juni 2005 #12 Skrevet 22. juni 2005 Jeg ble sminket hos frisøren, og jeg var kjempefornøyd med det. Det ble kanskje ikke akkurat sånn som jeg ville ha gjort det selv. Men til gjengjeld, så holdt sminken mye bedr enn noe jeg noen gang selv har gjort. Hun la f. eks øyenskygge i flere lag og med pudder, så den var like fin 12 timer etterpå. Det var jeg imponert over!
Martha Stewart Skrevet 22. juni 2005 #13 Skrevet 22. juni 2005 Skal ikke sminke meg selv' date=' men overlate det til en profesjonell [/quote'] Samme her. Jeg skal bruke en makeup artist. Hun skal være med under fotograferingen også.
Martha Stewart Skrevet 22. juni 2005 #14 Skrevet 22. juni 2005 Skal ikke sminke meg selv' date=' men overlate det til en profesjonell [/quote'] Samme her. Jeg skal bruke en makeup artist. Hun skal være med under fotograferingen også.
BergensBrud05 Skrevet 22. juni 2005 #15 Skrevet 22. juni 2005 Skal ikke sminke meg selv, men overlate det til en profesjonell Samme her. Jeg skal bruke en makeup artist. Hun skal være med under fotograferingen også. Skal sminke meg hos en profesjonell sminkør. Vurderte en stund å gjøre det slev, men etter prøvetimen er jeg ikke i tvil. Er sikker på at både holdbarheten og kvaliteten på sminken vil bli mye bedre, og fikk også en del aha-opplevelser i forhold til hvordan jeg selv legger sminken Men et tips kan jo være at i hvert fall stedet der jeg skal sminke meg (FACE Stockholm i Bergen) har sminkekurs... Man kan jo ta et kurs, eventuelt sammen med forlover, og så får man litt mer igjen for det etterpå?
BergensBrud05 Skrevet 22. juni 2005 #16 Skrevet 22. juni 2005 Skal ikke sminke meg selv, men overlate det til en profesjonell Samme her. Jeg skal bruke en makeup artist. Hun skal være med under fotograferingen også. Skal sminke meg hos en profesjonell sminkør. Vurderte en stund å gjøre det selv, men etter prøvetimen er jeg ikke i tvil. Er sikker på at både holdbarheten og kvaliteten på sminken vil bli mye bedre, og fikk også en del aha-opplevelser i forhold til hvordan jeg selv legger sminken Men et tips kan jo være at i hvert fall stedet der jeg skal sminke meg (FACE Stockholm i Bergen) har sminkekurs... Man kan jo ta et kurs, eventuelt sammen med forlover, og så får man litt mer igjen for det etterpå?
aprilbrud Skrevet 22. juni 2005 #17 Skrevet 22. juni 2005 Men et tips kan jo være at i hvert fall stedet der jeg skal sminke meg (FACE Stockholm i Bergen) Jeg sminket meg også hos June, og ble kjempefornøyd! Og jeg er VELDIG kresen og nøye når det gjelder sminke. Du blir helt sikkert nydelig, lykke til!
BergensBrud05 Skrevet 22. juni 2005 #18 Skrevet 22. juni 2005 Jeg sminket meg også hos June, og ble kjempefornøyd! Og jeg er VELDIG kresen og nøye når det gjelder sminke. Du blir helt sikkert nydelig, lykke til! Takk Er som sagt veldig fornøyd hittil både med prøvetime og service ellers, så vil anbefale det til alle andre bergensbruder
Fifi Skrevet 23. juni 2005 #19 Skrevet 23. juni 2005 Jeg sminket meg også hos June, og ble kjempefornøyd! Og jeg er VELDIG kresen og nøye når det gjelder sminke. Du blir helt sikkert nydelig, lykke til! Vet dere om hun kan komme dit man ordner håret, eller må/måtte dere komme til henne? Lurer også på hvor mange penger det koster...
Gjest Madam Felle Skrevet 23. juni 2005 #20 Skrevet 23. juni 2005 Vet dere om hun kan komme dit man ordner håret, eller må/måtte dere komme til henne? Lurer også på hvor mange penger det koster... Du må til henne, for hun reiser ikke rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå