Gå til innhold

Holder på å bli gaaal av alt dette

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Savner hverdagen som den var før, ja hvem gjør vel ikke det. Alt er forbudt og farlig nå. Kan jo ikke stikke nesa utforbi døra før man må tenke på coronasmitte. Ikke ta på det og ikke ta på det. Ingen besøk og ingen å gå til. Sitter mutters alene dag etter dag. Sommeren kommer og alle de tingene man pleide å gjøre. Sommerfester, sitte på uterestaurant, konsert, dra ut uten å tenke over ting. 

Ja, jeg vet det er likt for alle, men huff for noe piss. Håper dette går fortere over enn forventet. Kanskje det er det verste, når blir ting normalt igjen? Føles som det skal vare for evig. 

Har gamle besteforeldrene jeg ikke kan besøke lenger og er redd jeg ikke får besøke dem igjen hvis dette drøyer ut.. 

Anonymkode: 9474b...63b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

hvem gjør vel ikke det.

Jeg trives godt med situasjonen jeg, rent egoistisk sett. Så nei, jeg savner ikke tiden før korona. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, sånn er det for alle,ikke at det er noe trøst 😕

Husk at så lenge du er frisk har du lov å treffe folk! Det er lurt å avtale om å gå tur sammen. Eller bli med på quiz lag ol. Det gjør det litt lettere om man er sosial. 

Anonymkode: b346f...8a1

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, sånn er det for alle,ikke at det er noe trøst 😕

Husk at så lenge du er frisk har du lov å treffe folk! Det er lurt å avtale om å gå tur sammen. Eller bli med på quiz lag ol. Det gjør det litt lettere om man er sosial. 

Anonymkode: b346f...8a1

Ja, for se til sommeren, men er jo redd for å bli smitta når jeg ikke vet om corona vil gi permanente skader på kroppen.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for se til sommeren, men er jo redd for å bli smitta når jeg ikke vet om corona vil gi permanente skader på kroppen.

Alle kommer nok til å bli eksponert for smitte uansett. Tenker det beste å gjøre er å si fuck Corona og lev livet! Tenk om vi alle er døde om et par år uansett?

• Opprett ny...