Gå til innhold

Noen med butikk på Ravelry?


Knirke

Anbefalte innlegg

Noen som har solgt strikkeoppskrifter o.l. via Ravelry, som har lyst til å dele erfaringer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har. :) Synes det er enkelt å navigere seg gjennom utgivelsen, mye bedre enn for eksempel etsy. Blir ikke rik på det akkurat (har IG konto med 650+ følgere), men har i det minste klart å tjene inn garnforbruk pluss litt til. Gjør det fordi jeg synes det er gøy.

Hva er det du spesifikt lurer på?

Anonymkode: b4841...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
On 4/22/2020 at 9:13 AM, AnonymBruker said:

Jeg har. :) Synes det er enkelt å navigere seg gjennom utgivelsen, mye bedre enn for eksempel etsy. Blir ikke rik på det akkurat (har IG konto med 650+ følgere), men har i det minste klart å tjene inn garnforbruk pluss litt til. Gjør det fordi jeg synes det er gøy.

Hva er det du spesifikt lurer på?

Anonymkode: b4841...4c0

Lurer egentlig på om det er verd arbeidet å oversette oppskriftene mine til engelsk og ta nye bilder. Aner jo ikke om jeg kommer til å selge 0, 1 eller 100 oppskrifter, liksom... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2020 den 8.41, Knirke skrev:

Lurer egentlig på om det er verd arbeidet å oversette oppskriftene mine til engelsk og ta nye bilder. Aner jo ikke om jeg kommer til å selge 0, 1 eller 100 oppskrifter, liksom... 

Dersom oppskriften er ferdig testet, så ville jeg ha prøvd ihvertfall! Å oversette en oppskrift tar ikke mer enn en halvtime, maks. Jeg lager mine først på engelsk jeg da, tester dem på engelsk og så oversetter til norsk etterhvert. Du kan også legge ut oppskrifter kun på norsk om du vil det!

Anonymkode: b4841...4c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2020 den 8.41, Knirke skrev:

Lurer egentlig på om det er verd arbeidet å oversette oppskriftene mine til engelsk og ta nye bilder. Aner jo ikke om jeg kommer til å selge 0, 1 eller 100 oppskrifter, liksom... 

Jeg vet ikke hvordan oppskriftene dine er, men husk at både engelske og amerikanske oppskrifter er mye mer forklarende og detaljerte enn tradisjonelt norske oppskrifter. Og at det kanskje kreves litt omskriving for å få det til å se normalt ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...