AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #21 Skrevet 21. april 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ingen som ønsker å være homewrecker vel? Mange tenner dessverre på å være det. Det sitter langt inne å innrømme det. Vi er konkurransemennesker, og ikke så sympatiske som vi ønsker å tro. Anonymkode: cc5b8...80c
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #22 Skrevet 21. april 2020 Jeg synes ikke helere viser god moral, selv om det er tyven som stjeler, og heleren bare formidler og forvalter tyvegodset videre. Slik er min innstilling til dette også. Jeg har en flott mann og opplever jevnlig at kvinner prøver seg på ham, selv om de vet at han er gift. Til og med en jeg regnet som en venninne (heldigvis ikke veldig nær venninne), til hun smøg seg tett inntil ham og ga ham et intimt tilbud, fordi hun ikke hadde sett at jeg var der. Jeg sto faktisk rett bak henne og hørte og så alt, og reaksjonen hennes da hun skjønte det gjorde det også veldig tydelig at hun selv forsto at det ikke var ok oppførsel. Generelt bør man la være å gjøre det man ikke kan stå for, ærlig og redelig, tenker jeg. Om min kjære er utro er det ham jeg vil være skuffet over og forbanna på, men min respekt for kvinner som går etter menn i forhold er heller ikke så stor. 1: Fordi det er rimelig tåpelige av dem å jakte på menn som mest sannsynlig ikke vil ha dem for mer enn sex, om de så takker ja til det, fordi det skal litt til å gå ut av et forhold. 2: Selv om det skulle bli dere to er innledning på forholdet ved at den andre er utro med deg er å be om problemer. Brudd ved utroskap blir ofte fæle brudd. 3: Det viser litt slett moral. Så har jeg faktisk en liten anke ved min fordømmelse av dette. Av og til er et forhold egentlig allerede dødt, men det kan være at man forsøker å få det til, inntil ene part møter på et menneske som vekker så veldig lengsel etter å ha det bedre at man havner i situasjonen der man ikke gjør ting helt i rett rekkefølge. Brudd først, og så fri til å være med andre. Å være utro og oppmuntre til utroskap er feil, men det hender også at selv om forholdet ble innledet på feil måte så var det ikke selve forholdet feil. Jeg tror at jeg kunne ha tilgitt utroskap om jeg innså at mitt forhold egentlig var dødsdømt uansett, og min mann ikke bare ble fristet til å være utro, men det kom ut av at vi ikke virkelig fungerte. Hadde ikke gjort det på lenge. Det hadde imidlertid tatt noe tid å komme dit, og å innlede et forhold med utroskap er ugreit. Det gjør alt ekstra vanskelig for alle. Brudd er vonde nok uten slikt. Anonymkode: 06c17...9c9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå