AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #1 Skrevet 20. april 2020 Vi har ikke vært gift så lenge heller.. Bare i 2 år. Er i 30-årene. Vært sammen i 4.. Vi har siden starten hatt vansker med sex-livet. Og jeg føler det til stor grad er min skyld. I tidligere forhold har jeg alltid vært veldig "på" i forhold til sex. Vært den aktive, har vært ivrig, forsøkt mye og nye ting, veldig aktiv. Har kunne hatt rimelig røff sex i timesvis.. Men når jeg møtte hun som nå er blitt kona mi, jeg falt for henne på en helt annen måte. Hun var så søt, skjønn, uskyldig.. det var liksom ikke det seksuelle som tiltrakk meg ved henne, men alt det andre.. For all del, hun er utrolig vakker.. og sexy.. men samtidig søt. Og det var det jeg falt for. Jeg husker de første månedene vi datet. Jeg prøvde meg aldri på henne seksuelt - overhodet. Fordi jeg likte henne så godt, og visste at hun hadde et helt annet forhold til sex - enn hva jeg hadde. Hun hadde kun vært med en mann / gutt før meg. Uansett, jeg prøvde meg ikke på henne før etter flere måneder, da hun gjorde det veldig klart at nå ville hun. Men selv da, så ble alt så "forsiktig" fra min side.. redd for å gjøre ting hun ikke likte eller var ukomfortabel med. Jeg har ikke lyktes i å gjøre henne mer komfortabel med sex slik jeg burde, og jeg merker den foriktigheten i forhold til sex som jeg hadde på starten av forholdet vårt, har dessverre holdt seg langt inn i forholdet.. Det gjør at jeg.. jeg tror jeg tenner på henne, men føler ikke den seksuelle tiltrekningen man skal ha i et forhold ... Og det har selvfølgelig smittet over på henne. Min nå "manglende" lyst - gjør at hun blir usikker. Hun merker jo at en del reaksjoner gutter har når de er med damer, ikke er helt til stede.. Og denne "forsiktigheten".. Jeg klarer ikke å slikke henne, i hvertfall ikke slappe av mens jeg gjør det.. Fordi jeg "vet" hun syntes det er litt rart, og da tenker jeg "dette er hun ikke helt komfortabel med".. og da forsvinner jo innlevelsen også.. Samme med suging, hun prøvde seg litt etter noen måneder.. Men reagerer veldig når det kommer precum fra penis.. "Æsssj" og ut på badet.. Dette har hun begynt "takle" nå. Men jeg vet innerst inne - at dette.. smaken og konsistensen hun får i munnen nå.. Den liker hun egentlig ikke.. Og jeg blir så opphengt i det - at tenningen forsvinner helt.. Vet ikke helt hva vi skal gjøre, for å løse dette.. Heldigvis så snakker vi åpent om det, men det er jo et veldig rart og sårt tema... Noen råd / tips? Anonymkode: b3561...470
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #2 Skrevet 20. april 2020 Wow, dette hadde jeg ikke giddet. Er dere religiøse eller noe? Anonymkode: fcdf3...a76 8
Rosatoast Skrevet 20. april 2020 #3 Skrevet 20. april 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har ikke vært gift så lenge heller.. Bare i 2 år. Er i 30-årene. Vært sammen i 4.. Vi har siden starten hatt vansker med sex-livet. Og jeg føler det til stor grad er min skyld. I tidligere forhold har jeg alltid vært veldig "på" i forhold til sex. Vært den aktive, har vært ivrig, forsøkt mye og nye ting, veldig aktiv. Har kunne hatt rimelig røff sex i timesvis.. Men når jeg møtte hun som nå er blitt kona mi, jeg falt for henne på en helt annen måte. Hun var så søt, skjønn, uskyldig.. det var liksom ikke det seksuelle som tiltrakk meg ved henne, men alt det andre.. For all del, hun er utrolig vakker.. og sexy.. men samtidig søt. Og det var det jeg falt for. Jeg husker de første månedene vi datet. Jeg prøvde meg aldri på henne seksuelt - overhodet. Fordi jeg likte henne så godt, og visste at hun hadde et helt annet forhold til sex - enn hva jeg hadde. Hun hadde kun vært med en mann / gutt før meg. Uansett, jeg prøvde meg ikke på henne før etter flere måneder, da hun gjorde det veldig klart at nå ville hun. Men selv da, så ble alt så "forsiktig" fra min side.. redd for å gjøre ting hun ikke likte eller var ukomfortabel med. Jeg har ikke lyktes i å gjøre henne mer komfortabel med sex slik jeg burde, og jeg merker den foriktigheten i forhold til sex som jeg hadde på starten av forholdet vårt, har dessverre holdt seg langt inn i forholdet.. Det gjør at jeg.. jeg tror jeg tenner på henne, men føler ikke den seksuelle tiltrekningen man skal ha i et forhold ... Og det har selvfølgelig smittet over på henne. Min nå "manglende" lyst - gjør at hun blir usikker. Hun merker jo at en del reaksjoner gutter har når de er med damer, ikke er helt til stede.. Og denne "forsiktigheten".. Jeg klarer ikke å slikke henne, i hvertfall ikke slappe av mens jeg gjør det.. Fordi jeg "vet" hun syntes det er litt rart, og da tenker jeg "dette er hun ikke helt komfortabel med".. og da forsvinner jo innlevelsen også.. Samme med suging, hun prøvde seg litt etter noen måneder.. Men reagerer veldig når det kommer precum fra penis.. "Æsssj" og ut på badet.. Dette har hun begynt "takle" nå. Men jeg vet innerst inne - at dette.. smaken og konsistensen hun får i munnen nå.. Den liker hun egentlig ikke.. Og jeg blir så opphengt i det - at tenningen forsvinner helt.. Vet ikke helt hva vi skal gjøre, for å løse dette.. Heldigvis så snakker vi åpent om det, men det er jo et veldig rart og sårt tema... Noen råd / tips? Anonymkode: b3561...470 Dette hadde jeg aldri i livet giddet å være med på. Er hun religiøs eller hva er greia? Jeg vil jo egentlig si at det er hennes feil at det er sånn, energien/utstrålingen hennes gjør at sexen blir død - og ikke-tilstede. Hun forventer kanskje at du leser tanker, og skal "pirre" hun tradisjoneltvis - jeg regner nesten med at hun er veldig tradisjonell/kontroversiell. Utifra det du sier her. Jeg hadde gått meg lei, og du som en voksen mann er nødt til å sette ned foten - og åpne døren som heter "KOMMUNIKASJON". Altså, sex er kjempe viktig i et langvarig forhold. Møtes man ikke - eller denne "tiltrekningen" forsvinner, så er det plutselig en del andre ting i forholdet som forsvinner også. Og da er det bare snakk om, før det snart er over mellom dere. Og denne dama her høres utrolig sær ut, ingen roper "æsj" når de suger mannen sin. Greit nok en kan være ærlig å si "dette tenner meg ikke stort" eller "jeg syntes det er litt rart/ekkelt" , men en gjør det for det. Men å faktisk si "æssssjjJ" og løpe til badet - DET hadde jeg ikke funnet meg i. For en fisefin - kvalmende holdning, det eer ikke greit. Du må som sagt kommunisere, og fortelle til hun det du har sagt her. .. Da får du fort vite hvordan ting egentlig står til, dere MÅ møtes på halvveien, hvis ikke er det ikke liv laga. 9
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #4 Skrevet 21. april 2020 9 timer siden, Rosatoast skrev: Dette hadde jeg aldri i livet giddet å være med på. Er hun religiøs eller hva er greia? Jeg vil jo egentlig si at det er hennes feil at det er sånn, energien/utstrålingen hennes gjør at sexen blir død - og ikke-tilstede. Hun forventer kanskje at du leser tanker, og skal "pirre" hun tradisjoneltvis - jeg regner nesten med at hun er veldig tradisjonell/kontroversiell. Utifra det du sier her. Jeg hadde gått meg lei, og du som en voksen mann er nødt til å sette ned foten - og åpne døren som heter "KOMMUNIKASJON". Altså, sex er kjempe viktig i et langvarig forhold. Møtes man ikke - eller denne "tiltrekningen" forsvinner, så er det plutselig en del andre ting i forholdet som forsvinner også. Og da er det bare snakk om, før det snart er over mellom dere. Og denne dama her høres utrolig sær ut, ingen roper "æsj" når de suger mannen sin. Greit nok en kan være ærlig å si "dette tenner meg ikke stort" eller "jeg syntes det er litt rart/ekkelt" , men en gjør det for det. Men å faktisk si "æssssjjJ" og løpe til badet - DET hadde jeg ikke funnet meg i. For en fisefin - kvalmende holdning, det eer ikke greit. Du må som sagt kommunisere, og fortelle til hun det du har sagt her. .. Da får du fort vite hvordan ting egentlig står til, dere MÅ møtes på halvveien, hvis ikke er det ikke liv laga. Takk for svar, ja - utrolig nok, hun er både religiøs og tradisjonell. Men hun har jo de siste årene endret seg.. Som sagt, hun kan godt suge meg litt nå, men jeg er stuck i tanken «dette liker hun ikke», så jeg ber henne slutte etter noen min.. Klarer ikke nyte det! Og hun kan be meg «knulle henne».. «Knull meg.. du knuller meg så godt» sier hun ofte når vi har sex.. Men jeg føler egentlig grunnlaget for god sex, ble ødelagt fra starten av. Dels av hennes uerfarenhet, men mest pga min «forsiktighet» og «respekt» for å ikke trå over hennes grenser.. Jeg liker som sagt litt direkte og skitten sex, men det er helt unaturlig å skulle ha det med henne.. og dermed forsvinner tenningen. Hun savner sex, hun vil helst ha det hver dag.. Tradisjonell sex i 2-3 stillinger.. Men, jeg finner ikke noe tenning.. Jaja... Anonymkode: b3561...470
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #5 Skrevet 21. april 2020 Kanskje samtaler med en sexolog hadde vert lurt? virker jo som at alt annet er på plass, og hadde dere vert komfortable hadde vel lysten vert der for begge? Verdt ett forsøk! Anonymkode: e379a...221 5
Rosatoast Skrevet 21. april 2020 #6 Skrevet 21. april 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar, ja - utrolig nok, hun er både religiøs og tradisjonell. Men hun har jo de siste årene endret seg.. Som sagt, hun kan godt suge meg litt nå, men jeg er stuck i tanken «dette liker hun ikke», så jeg ber henne slutte etter noen min.. Klarer ikke nyte det! Og hun kan be meg «knulle henne».. «Knull meg.. du knuller meg så godt» sier hun ofte når vi har sex.. Men jeg føler egentlig grunnlaget for god sex, ble ødelagt fra starten av. Dels av hennes uerfarenhet, men mest pga min «forsiktighet» og «respekt» for å ikke trå over hennes grenser.. Jeg liker som sagt litt direkte og skitten sex, men det er helt unaturlig å skulle ha det med henne.. og dermed forsvinner tenningen. Hun savner sex, hun vil helst ha det hver dag.. Tradisjonell sex i 2-3 stillinger.. Men, jeg finner ikke noe tenning.. Jaja... Anonymkode: b3561...470 Hva definerer du som "direkte og skitten sex"? Og hvorfor er det "uaktuelt" å ha det med kona di? Syntes egentlig det høres mest merkelig ut.. Dere er begge like rare, si 8
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #7 Skrevet 21. april 2020 Høres ut som du har et hore/madonna-kompleks. Anonymkode: b7cfb...22f 18
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #8 Skrevet 21. april 2020 Kan du ikke ta en prat med henne? En virkelig intim prat, og presiser alvoret i det? Virker som hun ikke helt tørr å selv slippe seg løs? Kan være hun heller ikke klare å få skikkelig tenning fordi hun er ukomfortabel i situasjonen, at hun rett og slett ikke klarer å slappe av. Har selv vært sammen med en som kom fra en svært religiøs familie. Og det var noen "sperrer" der i toppen som ødela en del, i tillegg til min egen usikkerhet som ble forsterket pga dette. Du bør fortelle henne dine problemer her også. Virker som dere begge sitter med et lite problem på hver sin kant, og kombinert blir dette et monsterproblem. Ta praten, og vær ærlig, og for all del ikke vær anklagende, men åpen, tålmodig og løsningsorientert. Evnt la henne lese innlegget ditt her. Og etterlys hennes meninger rundt dette. Anonymkode: 94f39...2ce
Hr. Aktiv Skrevet 21. april 2020 #9 Skrevet 21. april 2020 Høres ut som damer flest. Damer tror i sin verden at de er så fantastiske, frigjorte og lite egoistiske. Nei de er ikke det. De ser bare ikke selv. Dette er som tatt ut fra læreboka. Hun dekker alle andre punkt så da. ser hun ikke på sex som noe nødvendig desverre. 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #10 Skrevet 21. april 2020 Dere har et godt utgangspunkt. Du elsker henne. Hun liker sex. Dette kan dere gjøre noe med. Begynn med en dusj, dempet belysning på et nyvasket og fresht soverom. Be henne legge seg ned og masser hele kroppen, balansert mellom rolig og intenst. Hold deg unna kjønnsområdet til du merker hun begynner å strekke seg og puste tungt. Til slutt masserer du musa og begynner å kysse henne lidenskapelig. Du må lære henne å få orgasme, bli trygg seksuelt. Da kan villskapen i henne komme fram. Anonymkode: 043f4...0df 7
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #11 Skrevet 21. april 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bør fortelle henne dine problemer her også. Virker som dere begge sitter med et lite problem på hver sin kant, og kombinert blir dette et monsterproblem. Ta praten, og vær ærlig, og for all del ikke vær anklagende, men åpen, tålmodig og løsningsorientert. Enig. Dere må få elefanten ut av rommet, og ufarliggjøre det. Da kan dere starte på nytt, med en helt annen intimitet. Anonymkode: 7180d...2a1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #12 Skrevet 21. april 2020 42 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Høres ut som damer flest. Damer tror i sin verden at de er så fantastiske, frigjorte og lite egoistiske. Nei de er ikke det. De ser bare ikke selv. Dette er som tatt ut fra læreboka. Hun dekker alle andre punkt så da. ser hun ikke på sex som noe nødvendig desverre. Mesteren av generaliserte uttalelser er på banen igjen, ser jeg. Jeg tar meg selv ofte i å lure på hva slags damer du treffer siden du alltid har så bitre uttalelser. Du kjenner ikke denne kvinnen i det hele tatt (går jeg ut fra), og likevel kan du sitte og skrive at hun ikke ser på sex som nødvendig - hva vet du om det? I mine øyne høres hun ut som en som prøver hardt, uten å få det til. Hun høres i hvert fall ikke ut som, en som tror at hun er så fantastisk, frigjort og lite egoistisk, og hun forsøker jo å gi blowjobs og komme med det som sikkert er hennes oppfatning av dirty talk. Virker ikke som om hun ser på sex som unødvendig da, da hadde hun nok aldri forsøkt å gjøre ting hun ikke liker. Hadde jeg vært ts hadde jeg fortalt henne nøyaktig det han skriver i dette innlegget, eventuelt latt henne lese det selv. Men, jeg har selv vært sammen med kvinner som har vært langt fra meg på det seksuelle planet, og det har dessverre alltid gått dårlig etterhvert. Jeg vil ikke si at sex er det viktigste i et forhold - men den regelen gjelder så lenge det seksuelle fungerer. Med en gang det seksuelle ikke fungerer, så blir det det viktigste i forholdet, og det blir et stort og altoppslukende problem. Anonymkode: b44f8...a50 17
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #13 Skrevet 21. april 2020 56 minutter siden, Hr. Aktiv said: Høres ut som damer flest. Damer tror i sin verden at de er så fantastiske, frigjorte og lite egoistiske. Nei de er ikke det. De ser bare ikke selv. Dette er som tatt ut fra læreboka. Hun dekker alle andre punkt så da. ser hun ikke på sex som noe nødvendig desverre. Anonymkode: 9815d...ea4 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #14 Skrevet 21. april 2020 Slik som den er nå, der begge er "stuck" i egne baner, og med bagasjen fra tidligere erfaring, så tror dere trenger hjelp av en tredjepart til kommunikasjonen. La det være familiepsykolog eller sexolog eller whatever. For at det er fare at dette går galt vei, uten noe spesiell grunn til at det skal være sånn, annet enn nettopp "bagasjen". Anonymkode: c1214...daa
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #15 Skrevet 21. april 2020 Det høres jo mest av alt ut som hun rett og slett ikke liker oralsex. Det er faktisk helt vanlig. Virker som mange nå tror alle gjør det, eller at det MÅ gjøres, men det er faktisk ikke alle som setter pris på det. Her må du nesten bare akseptere at dere er forskjellige. Anonymkode: d5529...3e5 8
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #16 Skrevet 21. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det høres jo mest av alt ut som hun rett og slett ikke liker oralsex. Det er faktisk helt vanlig. Virker som mange nå tror alle gjør det, eller at det MÅ gjøres, men det er faktisk ikke alle som setter pris på det. Her må du nesten bare akseptere at dere er forskjellige. Anonymkode: d5529...3e5 👍 Så sant det du skriver. Hvorfor kan han ikke akseptere at hun ikke vil ha oral sex ? Ikke rart hun er utrygg på ham. Anonymkode: 07a26...6f1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #17 Skrevet 21. april 2020 Jeg tenker at dere bare må bestemme dere for at dere skal komme dere over de begrensningene dere har satt på sexlivet og starte litt på nytt. Det er jo ingen av dere som trives med å ha det sånn virker det som, så da må dere legge vekk passiviteten og gå inn for å endre på det. Det er helt ok at hun ikke er så glad i precum. Jeg er ikke så glad i sæd jeg heller, men det er virkelig stemningsdrepende at hun roper "æsj" og løper inn på badet. Da er det bedre å ha et håndkle i nærheten og litt vann sånn at hun kan bruke det ved behov. Så må dere jo heller ikke ha oralsex hvis dere ikke liker det. Selv om sexlivet deres er ganske kjipt akkurat nå vil det ikke si at det alltid trenger å være sånn, men dere kan ikke vente på at det skal bli annerledes med mindre dere gjør noe med det. Anonymkode: 12f35...93a 1
Hr. Aktiv Skrevet 21. april 2020 #18 Skrevet 21. april 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mesteren av generaliserte uttalelser er på banen igjen, ser jeg. Jeg tar meg selv ofte i å lure på hva slags damer du treffer siden du alltid har så bitre uttalelser. Du kjenner ikke denne kvinnen i det hele tatt (går jeg ut fra), og likevel kan du sitte og skrive at hun ikke ser på sex som nødvendig - hva vet du om det? I mine øyne høres hun ut som en som prøver hardt, uten å få det til. Hun høres i hvert fall ikke ut som, en som tror at hun er så fantastisk, frigjort og lite egoistisk, og hun forsøker jo å gi blowjobs og komme med det som sikkert er hennes oppfatning av dirty talk. Virker ikke som om hun ser på sex som unødvendig da, da hadde hun nok aldri forsøkt å gjøre ting hun ikke liker. Hadde jeg vært ts hadde jeg fortalt henne nøyaktig det han skriver i dette innlegget, eventuelt latt henne lese det selv. Men, jeg har selv vært sammen med kvinner som har vært langt fra meg på det seksuelle planet, og det har dessverre alltid gått dårlig etterhvert. Jeg vil ikke si at sex er det viktigste i et forhold - men den regelen gjelder så lenge det seksuelle fungerer. Med en gang det seksuelle ikke fungerer, så blir det det viktigste i forholdet, og det blir et stort og altoppslukende problem. Anonymkode: b44f8...a50 Vanlige dama i gata hang jeg med. Hang med ikke nå lenger. Det er riktig jeg kjenner ikke denne kvinnen, men han skriver det så er hun midt i blinken. Det er ikke så stor forskjell på damer. De prater skjelden om det som for dem er ubehagelig. De prater masse om jobb osv. De mener vi menn skal være tankelesere og forstå når ting blir slik det blir. Spør du 100 menn på gata så svarer 70 akkurat det samme. At hun suger pikk gjør hun fordi hun føler hun må, men har egentlig ikke lyst. Hun har egentlig ikke lyst til å ha sex en gang. Men damer vet at for å fange en mann så må hun lokke med noe han også ønsker. Da nytter det ikke å lokke med at du skal få pusse opp huset mitt mens jeg titter på fem og tlc mens jeg sitter med håndarbeide. Sex får jeg til naboen eller en kollega for der er det fortsatt spenning mens du jobber på huset og er tryggheten min. Du er jo best på alt andre så da er ikke sex viktig. Damer tenker slik. Det har jo blitt gjort undersøkelser på dette som bekrefter at kvinner mister lysta. Men du har også de kvinnene som ikke er i gruppa her og de som tenker mere likt en mann. De lever ofte i åpne forhold og har generelt et rikt sexliv med veldig mange. De er villige til å tøye strikken lengt. De suger også pikk med glede og ikke bare fordi de føler de må. 1
Jessic_a Skrevet 21. april 2020 #19 Skrevet 21. april 2020 4 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Vanlige dama i gata hang jeg med. Hang med ikke nå lenger. Det er riktig jeg kjenner ikke denne kvinnen, men han skriver det så er hun midt i blinken. Det er ikke så stor forskjell på damer. De prater skjelden om det som for dem er ubehagelig. De prater masse om jobb osv. De mener vi menn skal være tankelesere og forstå når ting blir slik det blir. Spør du 100 menn på gata så svarer 70 akkurat det samme. At hun suger pikk gjør hun fordi hun føler hun må, men har egentlig ikke lyst. Hun har egentlig ikke lyst til å ha sex en gang. Men damer vet at for å fange en mann så må hun lokke med noe han også ønsker. Da nytter det ikke å lokke med at du skal få pusse opp huset mitt mens jeg titter på fem og tlc mens jeg sitter med håndarbeide. Sex får jeg til naboen eller en kollega for der er det fortsatt spenning mens du jobber på huset og er tryggheten min. Du er jo best på alt andre så da er ikke sex viktig. Damer tenker slik. Det har jo blitt gjort undersøkelser på dette som bekrefter at kvinner mister lysta. Men du har også de kvinnene som ikke er i gruppa her og de som tenker mere likt en mann. De lever ofte i åpne forhold og har generelt et rikt sexliv med veldig mange. De er villige til å tøye strikken lengt. De suger også pikk med glede og ikke bare fordi de føler de må. Merkelige damer du henger med 😀 Enkelte av oss kvinner elsker å suge mannen vår og vill lidenskapelig sex så ofte som mulig. 7
Isambard Skrevet 21. april 2020 #20 Skrevet 21. april 2020 Jeg synes du forklarer problemet så godt selv at det ikke er så mye å tilføye. Jeg tror dine følelser smitter over så begge to blir veldig forsiktige og ukomfortable. Hvis hun merker at du er ukomfortabel med oral er det ikke rart hun også blir det. Du setter an tonen. Hvis hun får en ny mann vil han kanskje ikke ha dette madonnakomplekset. Han vil gi mer faen og være litt mer røff og selvsikker med henne. Han setter an en annen tone. Det vil hun kanskje like og plutselig ha helt andre grenser. Vet ikke om hun ville reagert sånn, men tror ikke det er uvanlig. Nytt forhold, nye regler. Dette var bare et tankeeksperiment, men jeg tror du må starte med deg selv, og være et lite knepp røffere. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå