Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen tips til gjennomføring av 5 timers hjemmeeksamen?
Hvor mye- og hvordan leser dere i forkant?
Skriver dere noe på forhånd (litteraturliste, forside mm.)? 

Anonymkode: 8b74d...b4b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Leser som jeg ville lest til en skoleeksamen. Mengde avhenger av faget. Skriver lite på forhånd, men har løst tidligere eksamensoppgaver.

Anonymkode: d8881...d8b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg betaler en fyr for å hacke seg inn og få tak i oppgaveteksten på forhånd.

Så betaler jeg en annen fyr for å skrive oppgaven.

Det er godt å være rik 😄

Anonymkode: a2410...284

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, si det. Det er jo vanskelig å omstille seg om eksamenen egentlig skulle være en skoleeksamen. Da har man jo lest til en prøve uten hjelpemidler, og plutselig omdannes eksamenen til en potensielt annerledes oppgave med tillate hjelpemidler, hvilket innebærer at også terskelen for å bestå/få god karakter øker. Det blir garantert mer vrient. 

Men man må bare forberede seg best man kan. Det hjelper stort sett alltid å gjøre gamle eksamensoppgaver, uansett om eksamensformen er annerledes. Gamle eksamensoppgaver gir rom for å prosessere og ta innover seg pensum på en ganske praktisk måte. Dessuten får man et innblikk i hva som er det viktigste av pensum.

Jeg skal være sikker på at jeg har alt klart som jeg vil bruke på eksamen liggende på kontoret den dagen - alle pensumbøkene, alle oppgavene jeg har gjort, alt utgitt materiell, osv. Alt jeg kommer til å trenge. Skal ikke bruke de timene på hjemmeeksamen til noe annet enn å faktisk gjøre oppgaven, så jeg vil egentlig ha alt mest mulig tilgjengelig. Skriver ikke referanseliste på forhånd, men vil ha en Harvard-manual liggende klart, slik at jeg enkelt får kontroll på hvordan referansene skal skrives riktig både i teksten og på slutten.

Anonymkode: 804ef...f08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg betaler en fyr for å hacke seg inn og få tak i oppgaveteksten på forhånd.

Så betaler jeg en annen fyr for å skrive oppgaven.

Det er godt å være rik 😄

Anonymkode: a2410...284

Ja det gjorde du helt sikkert

Anonymkode: 073eb...5b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...