Gjest hmmm Skrevet 21. juni 2005 #1 Skrevet 21. juni 2005 har de siste to dagene merket en liten kløe ytterst i endetarmsåpningen. Har nå sett at det er en liten "pose" med blod der..kan dette være en hemoride og går det bort av seg selv? har aldri hatt det før...
Shoegal Skrevet 21. juni 2005 #2 Skrevet 21. juni 2005 det høres ut som om du har fått en hemoroide. vanskelig å si hvor lenge det vil vare og om det går bort av seg selv. tror det er veldig individuelt. men enn så lenge kan du jo prøve scheriproct-salve som du får kjøpt reseptfritt på apoteket.
Gjest anella Skrevet 21. juni 2005 #3 Skrevet 21. juni 2005 Man kan stikke hull på de. Også går de vekk etter det.
Gjest rar klump Skrevet 21. juni 2005 #4 Skrevet 21. juni 2005 slenger meg på her, skulle akkurat starte en lik tråd! (sorry hvis jeg ødelegger) Jeg har ikke kjent noen kløe, men sett at jeg har fått en klump ved endetarmen! Ser lik ut som området helt ved åpningen, men er altså formet som en klump, på størrelse med en ert. Hjelp! Ser merkelig ut, men jeg kjenner den ikke ellers.. Hva er egentlig hemoroider? kan det også være dette?
Shoegal Skrevet 21. juni 2005 #5 Skrevet 21. juni 2005 Man kan stikke hull på de. Også går de vekk etter det. kanskje ikke dagens beste tips. spør legen din før du går i gang med noe sånn i alle fall!
Gjest hmmm Skrevet 21. juni 2005 #6 Skrevet 21. juni 2005 Det er jo ganske ubehagelig...går det bort med engang man bruker scheriproct? og hva er det? en krem? og vil dette komme igjen? noen som vet grunnen til at man får hemorider? er et eneste stort spørsmålstegn jeg nå... Og hvor lang tid kan det ta før det eventuelt går bort av seg selv?
Gjest uggh Skrevet 22. juni 2005 #8 Skrevet 22. juni 2005 Anbefaler en tur til lege. Jeg fikk dette for første gang for ca ett år siden. Vet ikke hvorfor. Det tok ca 24 timer fra jeg forstod hva dette var for noe til jeg tok meg en tur til legen (en privatklinikk). Der var det opp på benken og "klipp klipp" så var det problemet historie. Kostet noen kroner, men det var det værd
Gjest porselen Skrevet 22. juni 2005 #9 Skrevet 22. juni 2005 Jeg fikk det etter første fødsel og plagdes i mange år før jeg tok til vettet og fikk den fjernet. Før det prøvde jeg forskjellige salver samt stikkpiller som jeg fikk resept på hos legen.
Gjest L@dy in red Skrevet 22. juni 2005 #10 Skrevet 22. juni 2005 Hva er egentlig hemoroider? kan det også være dette? Hemorider er blod kar og er helt uforskyldt egentlig, men har hørt at man ikke må presse så altfor mye når man er på do for å forebygge.
^me^ Skrevet 22. juni 2005 #11 Skrevet 22. juni 2005 Man kan stikke hull på de. Også går de vekk etter det. tror ikke du har helt greie på hemorider.. hemorider er utvidede blodårer i endetarmen..hva skjer når vi stikker hull på blodårer? jo du blør helt intenst!uten stopp! burde man stikke hull på de da? NEI! det er ikke for ingenting de faktisk må "drepe" hemoriden med og ta en strikk rundt den og la den falle av av seg selv! hvor fikk du den ideen fra foresten?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #12 Skrevet 7. august 2023 Gjest anella skrev (På 21.6.2005 den 21.19): Man kan stikke hull på de. Også går de vekk etter det. Ser dette er gammel tråd men jeg fant den nå siden jeg er plaget og googla det. Blir de borte for evig tid hvis man får hull på de? Det gikk endelig hull på min i dag mens jeg var på do. Det har det aldri gjort før. Jeg har vært plaga med de mange år med at det kommer i perioder og håpa at det skulle gå hull på de en vakker dag. Så da er jeg kanskje kvitt de resten av livet Hørt om flere som opererer og. Anonymkode: 8c0a7...8a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå