AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #1 Skrevet 20. april 2020 Hei. Er det noen her på Kvinneguiden som kjenner seg igjen i overskriften? Har truffet en del hyggelige mennesker på div. venneapper, Aktivitetsvenner osv, men alle har jo mann og barn - eller i hvertfall en av delene. De kan "aldri" møtes, og hvis vi sees er det som regel på deres premisser. Samtaler uansett emne glir fort over til prat rundt familie, og der kommer jo jeg litt til kort. Jeg er veldig glad i barn forresten, men vil ikke ha selv. Finnes det noen der ute som ikke ser på barn og familieliv som meningen med livet, men som har litt andre verdier? Gjerne litt alternative, fargerike sjeler 😊 Anonymkode: 7f95c...8b0
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #2 Skrevet 21. april 2020 Jeg kjenner meg igjen i overskriften, men vil ikke si at jeg er en alternativ og fargerik sjel, da. Hadde jeg hatt økonomien og helsa på plass, ville jeg reist rundt i verden (gjerne seilbåt, men jeg har kjæledyr, så det forblir en drøm - enn så lenge), og hjulpet fattige folk og dyr som har det vondt / er utrydningstruede. Hadde vært perfekt å jobbe i WWF, frivillig arbeid eller Regnskogfondet, f.eks. Håper helsa blir bedre etter hvert, for det er dette jeg vil drive med. Familieliv føles ikke givende, rett og slett. Ville følt meg kvelt. Skulle gjerne hatt en kjæreste med de samme ønskene, men har funnet ut at det kanskje ikke er så ille om jeg lever alene. Anonymkode: d9720...763 1
KillerKitty Skrevet 21. april 2020 #3 Skrevet 21. april 2020 Jeg er både singel og barneløs. Er 27 år, så kommer neppe til å endre mening nå. Trives utmerket alene 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #4 Skrevet 22. april 2020 Ja, men jeg er ikke singel 😊 Vet ikke hvor alternativ jeg er heller, men men. Anonymkode: 6d567...766
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #5 Skrevet 23. april 2020 Ca singel, straks 32, har vært bestemt på barnløshet siden jeg var ca 19. Har itillegg en kronisk sykdom som gjør at slike som meg har vanskeligheter med å få barn. Tar det som ett "hint" fra naturen om at mine gener kanskje ikke burde føres videre. (Kreft, hjertesykdom, diabetes, og psykisk sykdom i nær familie) Anonymkode: 592a7...47a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå