AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #1 Skrevet 20. april 2020 Vi er et par som har det bra på alle måter, tror jeg ihvertfall. Vi prater åpent om alt, men når det da kommer til sex så er det en ting som ofte kommer opp. Mye prat om trekant og føles som en god del hinting om det ønske hos min partner.. vi er kanskje som par flest der, begge ønsker helst to av det motsatte kjønn, og ingen av oss ønsker å ha med en av samme kjønn.. Nå er det ikke så lenge til min partners bursdag, så jeg tenker å «gi» en trekant som gave, med to av det motsatte kjønn av partners kjønn. Men jeg har ikke lyst å delta selv. Er det veldig sært? Noen som har tillatt lignende? Vi er begge veldig liberale av holdninger om det meste så det er ikke noe problem sånt. Anonymkode: cd925...a3b
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #2 Skrevet 20. april 2020 Ekstremt sært. Anonymkode: aee2d...a6f 10
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #3 Skrevet 20. april 2020 Hvis du ikke har noen problemer med det, og han vil det, så er jo det den beste bursdagsgaven ever. Men hvordan løser du det med å finne noen du vet han vil være tiltrukket av? Tar du ham med i forberedelsesfasen da, eller skal det være en overraskelse? Anonymkode: 24a1e...3d2 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #4 Skrevet 20. april 2020 Du har altså lyst til å gi han to damer uten at du selv er med? Evt to menn, alt etter hvilket kjønn partneren din er. Det er jo deres liv, du/dere bestemmer jo selv. Anonymkode: ec488...741 1
Hr. Aktiv Skrevet 20. april 2020 #5 Skrevet 20. april 2020 Hadde dama dukket opp med ei eller to damer til min bursdag hadde jeg spurt om hun var riktig vel bevart. Jeg tenner på dama mi når jeg er sammen med henne, men å ha sex med ei fremmed dame uten å vite hverken bakgrunn eller hvordan hun ser ut før hun står i stua mi hadde ikke gått bra. Jeg hadde ikke laget noe drama utav det, men noen knulling hadde det ikke blitt. 4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #6 Skrevet 20. april 2020 Hvordan tenker du at du skal plukke ut gavene nå i disse Koronatider? Ja, for du vil vel unngå at noen av de smitter dere med Korona? Ikke kan du be de ta Korona test før dere treffes, og ikke har du kontroll på hvor og hvem de har vært borti tidligere. En slik "gave" hadde blitt #dumpegrunn. Anonymkode: 0c62b...4ab 5
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #7 Skrevet 20. april 2020 Altså, noen ting bør forbli i fantasien..! Kjøp et slips eller noe heller. Anonymkode: 4faa2...c74 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #8 Skrevet 20. april 2020 Min mann liker trekant med to kvinner, og som bifil kvinne har jeg også hatt glede av å dele slike opplevelser med ham. Hadde jeg kommet med to kvinner og sagt at jeg ikke skulle være med hadde han imidlertid bare spurt meg om hvorfor, og takket nei. Vi har begge to hatt variert sex både før hverandre og sammen, men hele poenget med å oppleve slikt nå når vi er par er akkurat at det oppleves sammen. Å bare ha sex med andre har han opplevd nok av sier han. Bare noe så enkelt som at jeg ville spandere en privat forestilling på ham da vi var i utlandet på strippeklubb gikk rett fra "Ja!" til "Nei takk!" da han forsto at jeg mente bare ham alene. Da var det ikke interessant lenger. Jeg synes det er en merkelig gave, og hvordan skal du skaffe to damer? Betale for det? Han skal istedenfor å oppleve noe med deg bli begeistret for å være med to prostituerte? Det er ikke garantert at han blir begeistret. Anonymkode: a58bb...26c 2
Gjest Alterego666 Skrevet 20. april 2020 #9 Skrevet 20. april 2020 Gitt at du har en god plan for hvordan dette skal gjennomføres mtp smitte, personligheter, tenning osv. synes jeg dette er en strålende idè
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #10 Skrevet 20. april 2020 Er du sikker på at du er helt ok med at mannen din ligger med to andre kvinner? Å gi sex i gave er vel heller ikke så lurt. Anonymkode: ea1a6...a68 1
norw Skrevet 20. april 2020 #11 Skrevet 20. april 2020 Flertallet vil naturligvis tenke at dette er en dårlig idé, men trenger ikke å være en dårlig idé for dere.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #12 Skrevet 20. april 2020 Dårlig idé når dere ikke er komt lenger enn stadiet med det du "tror er hinting om å ønske en trekant". Det burde være avklart at dere faktisk vil ha det og hvilke rammer og grenser rundt trekanten som gjelder. Ikke hinting. Skulle jeg og en partner i et hypotetisk scenario vært enige om å gå for en trekant er det også fullstendig uaktuelt at han velger noen uten meg da jeg skal synest de er attraktive og omvendt, de skal like mye av det samme som meg og vet godt hva mine grenser er. Anonymkode: 6f82a...157
draug 75 Skrevet 20. april 2020 #13 Skrevet 20. april 2020 Sex- burtsdagsgaver er visst en greie. Jeg hadde ei en gang som "gav meg i burtsdagsgave" å pule henne. Ja, iv hadde sex første gang på min burtsdag. Det var hun som fikk mest ut av den burtsdagsgaven riktig nok, men det var en greie for henne: å "gi seg til meg". Ei annen gav meg "valg om hull." Selvfølgelig ble hun tatt analt. Det var ikke så nøye hvem sin burtsdag det var etterpå, når de først hadde fått i seg, så ville de ha igjen. Jeg synes dette "på burtsdagen" er litt pussig. Men det du nevner, ts, det er rart. Har du tenkt gjennom det? Hvor skal du få tak i disse trekantpartnerne? Annonse i avis? Spørre på byen: "Hei, jeg heter N.N., hyggelig, du, nå skal du høre det at jeg har et litt rart spørsmål..." Men først og fremst: er du sikker på at din kjære vil dette. At situasjonen "Hei her kommer mor (eller far) hjem med litt pulekjøtt til deg, kos deg, men ikke bråk for mye. Jeg sitter i stua og leser kryssord" ikke skal bli helt lammende og umuliggjøre i sin uventethet alle mulige muligheter for tilfredsstillende sex for burtsdagsbarnet?
Anonym1979 Skrevet 20. april 2020 #14 Skrevet 20. april 2020 Ingen respons fra TS på spm?? Hadde ikke funka for meg, men så er jeg kanskje ikke så liberal som deg TS. Jeg hadde ikke gjort noe sånn, men du kjenner partner og deres forhold best, og hvis du mener dette var en go ide så go for it😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå