Gå til innhold

Noen som har fått igjen penger fra hotels.com?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skulle dra på utenlandstur i slutten av denne måneden, hotell var bestilt og betalt på hotels.com i god tid før avreise. Da Norge stengte ned 12. mars, avbestilte jeg hotellet, siden jeg er helsepersonell og ikke har lov til å reise utenlands. Det sto at det var gratis avbestilling på det hotellet vi hadde bestilt, så tenkte at dette var grei skuring. Nå er det fem og en halv uke siden jeg avbestilte, og enda har jeg ikke sett en snurt av pengene. Har ikke giddet å ringe og mase, for tenkte at de sikkert hadde enorm pågang på kundeservice. Men nå begynner jeg å bli litt småbekymret. Noen som har erfaring med å avbestille fra hotels.com, og kan si noe om jeg bør ringe dem eller bare fortsette å avvente?

Anonymkode: 21a82...2e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei, ikke vi heller. Skulle 2 uker til USA i juli, men det er blir jo ikke noe av nå dessverre :(

Håper de kommer på konto snart! Jeg har i motsetning til deg mast mye, men får vage svar og beskjed om å være tålmodig.

Skikkelig trist med Norgesferie!

Endret av Den Sagnsomsuste
AnonymBruker
Skrevet

Jeg avbestilte mine flybilletter hos SAS den 10 mars og har enda ikke fått pengene, så det tar tydeligvis tid.
Men å betale til den går fort.

Anonymkode: e50d0...49c

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg avbestilte mine flybilletter hos SAS den 10 mars og har enda ikke fått pengene, så det tar tydeligvis tid.
Men å betale til den går fort.

Anonymkode: e50d0...49c

Haha, sant det! 

Vi skulle fly med United, og fikk igjen pengene 3 dager etter avbestilling! Kudos til dem :)

flyvningen med SAS til Heathrow lar imidlertid vente på seg... 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Den Sagnsomsuste skrev:

Nei, ikke vi heller. Skulle 2 uker til USA i juli, men det er blir jo ikke noe av nå dessverre :(

Håper de kommer på konto snart! Jeg har i motsetning til deg mast mye, men får vage svar og beskjed om å være tålmodig.

Skikkelig trist med Norgesferie!

Høres ut som det kan ta tid, da... Håper virkelig jeg får igjen pengene, var jo så dum og betalte med debetkort. 😫
Flyselskapet kansellerte flygningen, så de ville betale tilbake pengene. De sa i det minste fra med en gang at det kunne ta ekstra lang tid å få tilbake pengene.

Norgesferie gjør meg ingenting, men blir litt lei meg hvis jeg taper mye (for meg) penger på dette.

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som det kan ta tid, da... Håper virkelig jeg får igjen pengene, var jo så dum og betalte med debetkort. 😫
Flyselskapet kansellerte flygningen, så de ville betale tilbake pengene. De sa i det minste fra med en gang at det kunne ta ekstra lang tid å få tilbake pengene.

Norgesferie gjør meg ingenting, men blir litt lei meg hvis jeg taper mye (for meg) penger på dette.

Er i nedre sjikt av middelklassen så en hel feire ut av vindu er veldig trassig her i gården også. 

Får ta det igjen til neste år. Dette kommer nemlig ikke til å være så lenge som en del vil ha det til.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ringt og snakket med dem. Jeg fikk tilbake pengene etter en reklamasjonssak, og det gikk greit. Tror det tok noen uker, men pengene kom som avtalt. 
Men hotels.com formidler vel bare rommene, så dere kan kanskje få problemer hvis hotellet er i store økonomiske vanskeligheter...? 

Anonymkode: 2c3a8...4db

Skrevet (endret)

Jeg skulle vært i London akkurat nå 😭 

Bestilte hotell via hotels.com og ble kontakten av hotellet for over en mnd siden, der de lurte på om vi ville avbestille.

De sa det kom til å ta veldig lang tid for å få pengene tilbake på konto, men at de kom etterhvert. 
Så er nok bare å vente med tålmodighet, mange tusen (minst) som skal ha penger tilbake. 

Endret av Nnilm
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg avbestilte en tur i høst, fikk jeg pengene inn etter et par dager. Men jeg regner med at det kanskje er et veldig trykk akkurat nå...?

Anonymkode: 6d955...c54

AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper tydeligvis å klage sin nød på KG, for da jeg sjekket kontoen i dag, så hadde pengene kommet inn! 😄

Håper resten av dere får igjen for kansellerte turer, så satser vi på at det blir bedre tider i framtiden en gang.

TS

• Liker 1
  • Opprett ny...