AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #21 Del Skrevet 20. april 2020 jeg har hatt lappen i over 12 år, uten en eneste prikk. og kjører vanligvis 10kmt over på speedo, som de fleste andre. politiet er mer hypp på å ta dere "unge og dumme", pga høy risiko i trafikken. så kjør pent.. Anonymkode: 3e763...3bc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #22 Del Skrevet 20. april 2020 grensa er max ikke min Anonymkode: 3e763...3bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 20. april 2020 #23 Del Skrevet 20. april 2020 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er jo ikke fare for andre, dette var på en helt ufarlig strekning. Jeg holder jo ikke langt over fartgrensen heeele tiden. Men bare jeg er noen få km over så mister jeg vel lappen, eller tlf i øret Anonymkode: 2368c...f77 Plutselig hopper det en elg ut på veien, da var visst ikke den strekningen så ufarlig likevel, men det gjør vel ikke noe fordi du ikke ligger over fartsgrensen heeeele tiden. Jeg syntes du er flink, du har fått 6 prikker på 1 1/2 år, mens du har andre som ikke har en eneste bot eller prikk på 40 år. Imponerende. ang telefon på øret, løsningen er meget simpelt. Kjøp en holder til mobilen som du fester i cd-spilleren eller i ventilasjonsanlegget, en auxkabel og vips så har du handsfree. Endret 20. april 2020 av dillyduzit 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #24 Del Skrevet 20. april 2020 7 minutter siden, dillyduzit skrev: Plutselig hopper det en elg ut på veien, da var visst ikke den strekningen så ufarlig likevel, men det gjør vel ikke noe fordi du ikke ligger over fartsgrensen heeeele tiden. Jeg syntes du er flink, du har fått 6 prikker på 1 1/2 år, mens du har andre som ikke har en eneste bot eller prikk på 40 år. Imponerende. prøveperioden gjør at du får dobbelt opp med prikker de første 2 åra Anonymkode: 3e763...3bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 20. april 2020 #25 Del Skrevet 20. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har prøve tid da. Som jeg skrev, da er prikkene doblet til 6 isteden for 3.. Anonymkode: 2368c...f77 Det er grunner som dette at man har prøvetid. Ikke bare har du kjørt for fort i den tiden du anses som sjåfør under opplæring, du er som tidligere kommentarer her sier, allerede forberedt på å gi fra deg førerkortet fordi du angivelig ikke kan oppføre deg i trafikken. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 20. april 2020 #26 Del Skrevet 20. april 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: prøveperioden gjør at du får dobbelt opp med prikker de første 2 åra Anonymkode: 3e763...3bc Sitat Spoiler Fartsovertredelse f.o.m. 21 km/t der fartsgrensen er 70 km/t eller høyere Tre prikker Kjøring mot rødt lys Tre prikker Ulovlig forbikjøring Tre prikker Brudd på vikeplikten Tre prikker Kjøring i sperreområde Tre prikker For liten avstand til kjøretøyet foran Tre prikker Kjøring med trimmet motorsykkel/moped Tre prikker Ikke sant, ser man da hva man får tre prikker for, med tanke på at det ikke finnes "bare" en (som jeg er klar over), er det fortjent at TS pådrar seg en til og lar oss som faktisk kan kjøre, kjøre trygt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #27 Del Skrevet 22. april 2020 På 20.4.2020 den 20.24, AnonymBruker skrev: Jeg er jo ikke fare for andre, dette var på en helt ufarlig strekning. Jeg holder jo ikke langt over fartgrensen heeele tiden. Men bare jeg er noen få km over så mister jeg vel lappen, eller tlf i øret Anonymkode: 2368c...f77 Du er et troll, sant? Da sløser vi jo bort tiden vår her. Du skal ikke kjøre så fort, og du skal selvsagt ikke betjene telefonen mens du kjører. Det er ikke rakettkunnskap, og du vet det, så bare ta deg sammen og forhold deg til dette som et voksent menneske. Du er ikke en sjuåring lenger! Anonymkode: 749c2...2f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #28 Del Skrevet 22. april 2020 På 20.4.2020 den 21.00, AnonymBruker skrev: jeg har hatt lappen i over 12 år, uten en eneste prikk. og kjører vanligvis 10kmt over på speedo, som de fleste andre. politiet er mer hypp på å ta dere "unge og dumme", pga høy risiko i trafikken. så kjør pent.. Anonymkode: 3e763...3bc du vet at de fleste biler viser for høy km fart? 10 km/t over er dermed omtrent fartsgrensen ved en måling. Ikke rart du ikke blir stoppet når du kjører 100% lovlydig😁 Anonymkode: 82020...f87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #29 Del Skrevet 22. april 2020 På 20.4.2020 den 21.00, AnonymBruker skrev: jeg har hatt lappen i over 12 år, uten en eneste prikk. og kjører vanligvis 10kmt over på speedo, som de fleste andre. politiet er mer hypp på å ta dere "unge og dumme", pga høy risiko i trafikken. så kjør pent.. Anonymkode: 3e763...3bc Har hatt lappen i 8 år, med ca 15K km i året i snitt. Kjører så og si aldri under fartsgrensa, med mindre det er dårlig føre. På motorvei med 110-sone ligger jeg ofte i 130-140. I 80-soner ligger jeg i 100-110. Har ikke en eneste prikk og har aldri vært i nærheten av en ulykke. Anonymkode: 17db1...965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #30 Del Skrevet 22. april 2020 På 20.4.2020 den 20.24, AnonymBruker skrev: Kjørte 78 i 60 sonen Anonymkode: 2368c...f77 Da har du hatt MINST 80 på speedometer, men sannsynligvis et stykke over 80 km/h også. Skjerp deg. Hva gjør at du har rett til å bryte fartsgrensen, og sette andre i fare? Håper du tar lærdom av dette og kjører pent for resten av livet. Anonymkode: 19d8a...3a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teknosilje Skrevet 22. april 2020 #31 Del Skrevet 22. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hatt lappen i 8 år, med ca 15K km i året i snitt. Kjører så og si aldri under fartsgrensa, med mindre det er dårlig føre. På motorvei med 110-sone ligger jeg ofte i 130-140. I 80-soner ligger jeg i 100-110. Har ikke en eneste prikk og har aldri vært i nærheten av en ulykke. Anonymkode: 17db1...965 Så flink du er du da 👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #32 Del Skrevet 22. april 2020 Akkurat nå, teknosilje skrev: Så flink du er du da 👏 Takk❤️ Viktigere å være oppmerksom på veien og trafikken i stedet for å nistirre på speedometeret. Anonymkode: 17db1...965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 25. april 2020 #33 Del Skrevet 25. april 2020 On 4/20/2020 at 8:24 PM, AnonymBruker said: Men bare jeg er noen få km over så mister jeg vel lappen, eller tlf i øret Du skal da ikke snakke i telefonen mens du kjører bil. Få deg handsfree eller kjør av veien når om du absolutt skal snakke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå