Gå til innhold

Kunne du gitt denne til konfirmanten din?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

9903941D-AB8B-42F0-8EBC-11FE4EB79F8B.thumb.jpeg.27d9805b53c6630928e94af75420fe2c.jpeg
kunne du gitt en festdrakt som dette til konfirmanten din? Lurer siden jenta ikke ønsker bunad fra hjemplass. Denne koster 26 000 uten sølv og skjorte så det blir vel opp i bunadpris.

Anonymkode: 33fb8...5b3

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: a4ebc...a52

AnonymBruker
Skrevet

Kjempe fin😍

Anonymkode: a4ebc...a52

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke gitt den til henne uten å forhøre meg med henne først. Jeg fikk velge, og valgte bunaden fra mitt fylke. Men ikke alle ønsker å ha noe sånt hengende, forståelig nok.

Anonymkode: 8fe1c...dc6

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig, nydelig bunad.

Anonymkode: 148a2...e51

Skrevet

Nei det hadde jeg ikke gjort. Så mye penger hadde jeg kun brukt på en bunad, og ikke en festdrakt.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke gitt den til henne uten å forhøre meg med henne først. Jeg fikk velge, og valgte bunaden fra mitt fylke. Men ikke alle ønsker å ha noe sånt hengende, forståelig nok.

Anonymkode: 8fe1c...dc6

Det er hun som viste meg den og så at hun heller ville ha denne en en stedsbundet bunad fordi hun ikke liker de to det ville vært naturlig for henne å velge:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, Ulven skrev:

Nei det hadde jeg ikke gjort. Så mye penger hadde jeg kun brukt på en bunad, og ikke en festdrakt.

Hva om du fikk tilbud om å kjøpe en fint brukt til 15 000 inkl sølv?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, absolutt ikke.

Alt for dyr.

Anonymkode: e354d...af3

• Liker 1
Skrevet

Hvis tilbudet var en bunad i gave å hun valgte denne drakten, hadde hun selvfølgelig fått den! 

Jeg har selv en bunad fra et annet sted, uten tilhørighet🙈 bare for den er finest🙊 så det går jo selvfølgelig også..

• Liker 1
Skrevet

Ja!! Hvis det er det hun vil ha,  så absolutt! 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva om du fikk tilbud om å kjøpe en fint brukt til 15 000 inkl sølv?

Nei fremdeles ikke. Det er mulig å få kjøpt en brukt bunad til samme pris. Hvis hun absolutt ikke vil ha bunad fra sitt hjemsted, så kan jo Lundby drakten være et alternativ?

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, Ulven skrev:

Nei fremdeles ikke. Det er mulig å få kjøpt en brukt bunad til samme pris. Hvis hun absolutt ikke vil ha bunad fra sitt hjemsted, så kan jo Lundby drakten være et alternativ?

Nei, for tenk at konfirmanten faktisk skulle få noe hun selv vil ha? Det kan vi jo ikke ha noe av...

Anonymkode: 10aa9...1ab

• Liker 1
Skrevet (endret)
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, for tenk at konfirmanten faktisk skulle få noe hun selv vil ha? Det kan vi jo ikke ha noe av...

Anonymkode: 10aa9...1ab

Joda konfirmanten skal få være med og bestemme, men en kjole som koster minst 30K forbeholder jeg meg retten til å være med og bestemme over, siden det er jeg som betaler. 

Betaler konfirmanten selv, kan hun fritt velge hvilken kjole hun vil gå med. 

Endret av Ulven
  • Liker 2
Skrevet

Ja hvis konfirmanten ønsket seg det så 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk denne drakten selv da jeg var konfirmant nettop fordi jeg ikke likte bunadene jeg kunne velge så jeg synes det er helt innafor

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, den var utrolig fin☺️ 

Jeg hadde også gjort det om konfirmanten ønsket seg det. Jeg er bare fornøyd så lenge det ikke blir brukt til noe unyttig.

Anonymkode: 9d5f5...8d6

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Men kunne brukt tilsvarende eller mer på en bunad. 

Anonymkode: b8df7...814

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...