Gå til innhold

Flytte til Sverige for godt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker tanken på å flytte til Sverige for godt i et lite hus der. Per dags dato har så og si ingen venner og lite famile som bryr seg, eller det kan godt hende jeg flytter dit når jeg er eldre, for Norge som et land og helt liv å bo i, vil bli for meg som å bo i et fengsel. Bare ved navnet mitt er det et automatisk hat. Ikke blant alle, men blant enkelte lokalkjente...

I Sverige får en i alle fall mulighet til å være fri og gjøre som en vil for slipper å være redd for å treffe på kjente fra skoletiden og her spesielt lærerne som er de verste av alle!!

Anonymkode: 15a06...651

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Strengt tatt holder det vel å flytte til et hvilket som helst annet sted, pluss å holde seg unna sosiale medier?

Anonymkode: ecd6a...d35

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sverige opplever en brain drain som kommer til å bli verre og verre. Bor der selv og ser ingen fremtid her på grunn av at velferden holder på å kollapse. Kommer flytte i løpet av ett par år. 

Anonymkode: 332bb...365

• Liker 1
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker tanken på å flytte til Sverige for godt i et lite hus der. Per dags dato har så og si ingen venner og lite famile som bryr seg, eller det kan godt hende jeg flytter dit når jeg er eldre, for Norge som et land og helt liv å bo i, vil bli for meg som å bo i et fengsel. Bare ved navnet mitt er det et automatisk hat. Ikke blant alle, men blant enkelte lokalkjente...

I Sverige får en i alle fall mulighet til å være fri og gjøre som en vil for slipper å være redd for å treffe på kjente fra skoletiden og her spesielt lærerne som er de verste av alle!!

Anonymkode: 15a06...651

Da er vel kanskje et alternativ å flytte til en annen fylke? Selv om jeg ikke var hatet, men ble mobbet mye på skolen så valgte jeg å flytte til et annet fylke for å prøve og få fersk start. Det hjalp veldig mye, men siden begge besteforeldrene mine ble ekstremt dårlige et halvt år senere så flyttet jeg tilbake for å hjelpe dem med bosituasjonen, men siden covid-19 dukket opp så har det jo selvfølgelig blitt forlenget siden dem vurderte å flytte til eldrehjem, men du må jo selvfølgelig vurdere det selv hva som er best for deg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...