Pandore Skrevet 20. april 2020 #1 Skrevet 20. april 2020 Jeg skal pusse opp og male gangen nå før sommeren og ønsker meg en fin blåfarge. Den må ikke være for mørk, men heller ikke altfor blå. Tenker noe mer mot blågrønn eller blågrå. Noen som har farger å anbefale? Evt med bilder?
Zienna Skrevet 20. april 2020 #2 Skrevet 20. april 2020 Sjekk Jotuns "Kveldshimmel". Den er bittelitt mørkere enn "Blåmann". Begge er nydelige blågrå farger som heller litt mer mot blått enn mot grått. Vi har begge disse hos oss, og mange spør oss om fargene. Husk uansett å bruke matt glansgrad. Vi har malt med supermatt. 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #3 Skrevet 21. april 2020 Jeg har akkurat malt ett soverom i kveldshimmel, jeg syns den er veldig fin! Litt rødt i, så den føles varm. Byge er en fin farge, litt mørkere enn kveldshimmel. Mer blå. Treasure Og exhale er noen av mine favoritter. Anonymkode: 664e5...5a5 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #4 Skrevet 21. april 2020 Sjekk ut linblå. Den har vi i gangen, og er veldig fornøyd! Anonymkode: 38d12...c02 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #5 Skrevet 21. april 2020 Vi har havbris - valgte den fordi den er litt grønnlig og grålig. Anonymkode: 28d5a...669
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå