AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #1 Skrevet 20. april 2020 Er utrolig skuffet over samboeren min.. Han har i flere år vært investor og daglig leder i et stort transportfirma, med andre ord millionær. For et par dager siden fortalte han meg at han ønsket å gå over til læreryrket, pga han egentlig alltid har drømt om å være skolelærer. Han mener det er mye viktigere å ha en jobb man elsker enn å ha en godt betalt jobb... Han har allerede søkt lærerstudiet. Jeg er ikke særlig begeistret for dette, pga går masse ned i lønn da.. Er utrolig skuffet.. Anonymkode: cd835...8f2 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #2 Skrevet 20. april 2020 Eh... det er HAN som går ned i lønn, ikke du. Du kan jo bare beholde din millionlønn-jobb hvis du er opptatt av lønnsnivå. Anonymkode: 61837...e3b 12
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #3 Skrevet 20. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Eh... det er HAN som går ned i lønn, ikke du. Du kan jo bare beholde din millionlønn-jobb hvis du er opptatt av lønnsnivå. Anonymkode: 61837...e3b Jeg har ikke millionlønn-jobb.. Det er det han som har. Anonymkode: cd835...8f2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #4 Skrevet 20. april 2020 Må legge til : Investor er ikke et yrke... der får man heller ingen lønn...så det kan han jo fortsette med selv om han er lærer. Anonymkode: 61837...e3b 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #5 Skrevet 20. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke millionlønn-jobb.. Det er det han som har. Anonymkode: cd835...8f2 Skaff deg det da. Hvis det betyr så mye for deg. Anonymkode: 61837...e3b 8
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #7 Skrevet 20. april 2020 Gold diggere finner seg alltids en ny kjærlighet, bare det er mange nok nuller på lønnslippen. Anonymkode: 17cef...2b7 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #8 Skrevet 20. april 2020 Bare å gå på sugardaters, så finner du fort en ny sugardaddy hvis du ser bra nok ut. Anonymkode: 486a1...a63
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #9 Skrevet 20. april 2020 Alltid moro å få bekreftet nok en gang fra ei høne at det er enten pengene til mannen eller utseende på mannen som teller. "Riktig personlighet" er bare ekstra bonus liksom, men Cash + C#ck Size / utseende + fet konto er det som er grunnlaget, før man eventuelt bygger på med "riktig personlighet". Anonymkode: ab148...bbe 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #10 Skrevet 20. april 2020 Hahaha. Den er lei. Anonymkode: 51b02...918
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #11 Skrevet 20. april 2020 Du er utrolig skuffet? Synes heller at det er han som bør være skuffet av deg. Anonymkode: 119ef...aba
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #12 Skrevet 20. april 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alltid moro å få bekreftet nok en gang fra ei høne at det er enten pengene til mannen eller utseende på mannen som teller. "Riktig personlighet" er bare ekstra bonus liksom, men Cash + C#ck Size / utseende + fet konto er det som er grunnlaget, før man eventuelt bygger på med "riktig personlighet". Anonymkode: ab148...bbe Dette er skrevet av en mann som vil bekrefte fordommer om kvinner. Hører det på hele ordlyden. Anonymkode: 88886...715 4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #13 Skrevet 20. april 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er skrevet av en mann som vil bekrefte fordommer om kvinner. Hører det på hele ordlyden. Anonymkode: 88886...715 Jeg tror ikke at TS er noe mann. Det du kaller for "fordommer" er ikke fordommer i det hele tatt. Alle som følger med, vet at kvinner vil alltid søke seg oppover (økonomisk, utseendemessig og mye mer). Anonymkode: ab148...bbe 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #14 Skrevet 20. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke at TS er noe mann. Det du kaller for "fordommer" er ikke fordommer i det hele tatt. Alle som følger med, vet at kvinner vil alltid søke seg oppover (økonomisk, utseendemessig og mye mer). Anonymkode: ab148...bbe Ok, så hvis du er sikker på at "Cash + C#ock size/utseende + fet konto" (er cash og fet konto to ulike ting?) er alt, hvorfor trenger du det da bekreftet? Kan ikke du og TS stikke til et av deres mannlige underforum for å bitche i fred? TS skal jo ikke engang ha svar på et spørsmål, et typisk tegn på trolling. Anonymkode: 88886...715 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #15 Skrevet 20. april 2020 Min mann gjorde noe liknende. Og jeg er 100% glad på hans vegne. Tenkt så mye av livet vårt vi bruker på jobben! Anonymkode: 7509f...7c8
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #16 Skrevet 20. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, så hvis du er sikker på at "Cash + C#ock size/utseende + fet konto" (er cash og fet konto to ulike ting?) er alt, hvorfor trenger du det da bekreftet? Kan ikke du og TS stikke til et av deres mannlige underforum for å bitche i fred? TS skal jo ikke engang ha svar på et spørsmål, et typisk tegn på trolling. Anonymkode: 88886...715 Jeg sier bare at jeg vet at det er det mange damer er ute etter. Man må være blind og i full fornektelsesmodus for å tro at damer ikke søker seg alltid oppover, for det gjør de. Tok en kjapp tur innom samlivsforumet, og der kan man allerede se enda en tråd som hander om det store dilemmaet: "Velge å fortsette å være i et sexløst ekteskap med masse penger og luksus, eller satse på "livskjærligheten". Gøy for kvinner med begge deler selvfølgelig. Anonymkode: ab148...bbe 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #17 Skrevet 21. april 2020 Har opplevd det samme. Han klaget på at han jobbet så mye og aldri hadde fritid, tjente godt over 1 million. Men dette passet meg bra da jeg satt hjemme (ufør) med handikappet barn. Han maste også om at jeg skulle "tilfredsstille ham" i ny og ne. Endte til slutt at vi hadde en voldsom krangel og jeg dumpet dusten. Nå er jeg en lykkelig alenemor ☺️ Anonymkode: 65422...775
Knirke Skrevet 21. april 2020 #18 Skrevet 21. april 2020 Jeg reagerer ikke på at han vil gå ned i lønn, mange velger å gå fra stressende jobber med høy lønn til noe som er roligere. Men lærer?? Hvorfor i alle dager vil han bli lærer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå