lillesky Skrevet 21. juni 2005 #1 Skrevet 21. juni 2005 Jeg har lyst på diverse ting fra Ikea, og mamma mente at det er salg på Ikea nå. Er det det?
LilleBille Skrevet 21. juni 2005 #2 Skrevet 21. juni 2005 Det har vært .. men tror de er over på "Eventyrsommer" nå i stedet..
LilleBille Skrevet 21. juni 2005 #7 Skrevet 21. juni 2005 Lolærortote dodu ikåkåkke rorøvoverorsospoprorokokotot doda dodu vovaror lolitotenon dodu doda? Lærte du ikke røverspråket da du var liten du da???
lillesky Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #8 Skrevet 21. juni 2005 Men jeg har ikke barn og er ikke barn... Jeg vil ha SALG! Kan du ordne det, LilleBille?
Lillesøster Skrevet 21. juni 2005 #9 Skrevet 21. juni 2005 Lolærortote dodu ikåkåkke rorøvoverorsospoprorokokotot doda dodu vovaror lolitotenon dodu doda? Lærte du ikke røverspråket da du var liten du da??? Nei, men en venn av meg gjorde. Husker jeg misunte han det.
LilleBille Skrevet 21. juni 2005 #10 Skrevet 21. juni 2005 Nei det kan jeg ikke... det får være nok at jeg nesten ikke får ferie fordi folk må ha horoskopene sine.. .. noe må jeg overlate til dere andre også
LilleBille Skrevet 21. juni 2005 #12 Skrevet 21. juni 2005 Horoskop..? Que..? Her ... men det blir litt snikk snakk og dagbokaktig og litt sånn innimellom
LilleBille Skrevet 21. juni 2005 #14 Skrevet 21. juni 2005 Å! Så kult! Er du spådame' date=' eller? [/quote'] .. det er vel å overdrive rimelig mye - men spår gjør jeg åkke som..... men det er da morro ... - og så tar man det som det kommer (Aline har riktignok hevd på å klage om hun ikke er enig .. men det gjelder bare for henne )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå