AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #1 Skrevet 20. april 2020 Hvilke type vennskap har dere? Hva gjør at dere holder sammen? Hva prater dere om? Har dere felles interesser, lik humor, eller er det noe annet som holder dere sammen? Anonymkode: bfcc8...ae5
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #2 Skrevet 20. april 2020 To av vennene mine har jeg hatt siden jeg var barn, vi har noe lik humor, kan snakke om det meste og unner hverandre alt godt. De "nyere" vennene mine kan jeg ikke dele alt med. Der blir jeg fort dømt, kan ikke være ærlig om ting og det føles rett og slett ut som om vi faker en hyggelig stemning til tider.. det enkleste er vel å droppe dem, men det er ikke så enkelt å finne nye venner.. Anonymkode: e4f57...cf5
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #3 Skrevet 20. april 2020 Jeg har en venninne som jeg ser på som en slags bestevenninne. Vi ble kjent for mange år siden og da vi bodde i samme by var vi sammen hele tiden. Etter videregående flyttet vi til forskjellige byer og har møttes kanskje 10 ganger siden det (2014) og vi snakker ikke så mye sammen nå, men når vi møtes og når vi snakker sammen er det som om at ingen tid har gått. Jeg har også en del barndomsvenninner jeg var mye med da jeg bodde i hjembyen, og henger med dem når jeg er der og vi snakkes regelmessig på facebook, instagram og snap. Noen av barndomsvenninnene har flyttet til samme by, og vi snakkes og møtes av og til, inviterer hverandre på fester og bursdager og sånn. Også har jeg vennene jeg har fått nå i den nye byen min, for det meste folk jeg har blitt kjent med via studier. Vi har blitt en gjeng hvor jeg er komfortabel å være sammen med noen av dem alene, og noen ikke. Mange av disse har andre venner igjen som jeg har blitt kjent med. Anonymkode: 61d6f...b5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå