AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #1 Skrevet 20. april 2020 Jeg kjøpte vitamin c pulver fra the ordinary. Blandet det inn med toneren min og dagen etter våknet jeg med ett ansikt som så ut som jeg har blitt angrepet av 500 bier. Ansiktet mitt er full av røde nupper (jeg er ikke hoven og det klør heller ikke.) I går smørte jeg meg med aloe Vera fra aloe Vera plante som jeg har hjemme. Men det hjelp ikke. Hva skal jeg gjøre med dette ansiktet? Anonymkode: 5aa2c...9b9
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #2 Skrevet 20. april 2020 Ligner det på elveblest om du googler det? Isåfall kan du prøve med zyrtec. Reseptfritt på apotek. Men jeg anbefaler sterkt å dra til legen. Anonymkode: 4b323...49d 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #3 Skrevet 20. april 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ligner det på elveblest om du googler det? Isåfall kan du prøve med zyrtec. Reseptfritt på apotek. Men jeg anbefaler sterkt å dra til legen. Anonymkode: 4b323...49d Hei. Ts her. Nei det ligner ikke på elveblest. Det er bare maaange røde supper ser ut som kviser. Også er det ikke hovent og klør ikke. Anonymkode: 5aa2c...9b9
Peanut Skrevet 20. april 2020 #4 Skrevet 20. april 2020 Lege er det du spør etter i dag. Jeg leser på Google at det er mange som har reagert på c-vitaminprodukter, bla fra The Ordinary. Personlig har jeg og reagert på produkter, og jeg har kuttet ut alt med en gang som kan gjøre vondt verre. Jeg har holdt meg til kaldt vann og en uparfymerte mild fuktighetskrem frem til huden har blitt leget.
Djungelvrål Skrevet 20. april 2020 #6 Skrevet 20. april 2020 Ta antihistamin eller gå ut å kjøp zitricin reseptfritt, kjøp også med en tube hydrokortison 1%. Denne skal ikke brukes over tid verken i ansiktet eller på kroppen men bruk den et par dager for å se om nuppene blir mindre/færre.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #7 Skrevet 20. april 2020 2 minutter siden, Apocalypte skrev: Ta antihistamin eller gå ut å kjøp zitricin reseptfritt, kjøp også med en tube hydrokortison 1%. Denne skal ikke brukes over tid verken i ansiktet eller på kroppen men bruk den et par dager for å se om nuppene blir mindre/færre. Cetirizin. Anonymkode: ae3ff...678 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #8 Skrevet 21. april 2020 Det eneste du kan gjøre er å ikke stresse huden ytterligere med produkter, bruk bare vann og en mild fuktighetskrem. Du burde tatt en patch test før du brukte det produktet, da det er det produktet The Ordinary har med mest konsentrert c-vitamin, og det er sterkt for huden. Mange reagerer dessuten på c-vitamin, og tåler bare lavere doser. Anonymkode: fecd4...406
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #9 Skrevet 23. april 2020 Prøv kokosolje. Den er ofte avkjølende og bakteriedrepende men også nøytraliserende. Jeg brukte den i ansiktet mitt da jeg hadde utslett, og jeg bruker den fortsatt til å vaske ansiktet mitt med. Anonymkode: c3a5d...ade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå