AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #1 Skrevet 20. april 2020 Jeg ønsker å høre din før og etter historie ! jeg er kvinne 32 år. Har slitt med helse og moderat depresjon hele livet. Depresjonen startet i tenårene så har kommet frem til at dette kan dels være hormonelt betinget. Jeg har lavt stoffskifte og går på medisin. Føler depresjonen ble litt bedre av det. Energien er fortsatt lav, og jeg sliter med «tåkehjerne». Den tar helt kverken på meg!! Har du klart å spise deg frisk fra depresjon og tåkehjerne ? Takk for svar ☀️ Anonymkode: f8d32...82a
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #2 Skrevet 20. april 2020 Til info har jeg kuttet ut gluten og melk m unntak av host. Spiser litt sukker. Prøver spise variert. Er ute i sol og frisk luft. Går en tur eller sykler hver dag. Trener bittelitt styrke innimellom. Jeg forstår at dette ikke er nok. Har nok litt for mye fett og litt for lite muskler. Anonymkode: f8d32...82a
kahaki Skrevet 20. april 2020 #3 Skrevet 20. april 2020 Sjekk om litt rundt insulin / sukker og «hormoner». Jeg kjenner at jeg har blitt friskere fra depresjonen når jeg ikke svinger så veldig i blodsukkeret. Jeg vet ikke om du går på medisiner men mange antidepressiva påvirker sulten (jeg ble veldig sulten) så prøv deg frem sammen med legen om det er ditt tilfelle. 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #4 Skrevet 20. april 2020 5 minutter siden, kahaki skrev: Sjekk om litt rundt insulin / sukker og «hormoner». Jeg kjenner at jeg har blitt friskere fra depresjonen når jeg ikke svinger så veldig i blodsukkeret. Jeg vet ikke om du går på medisiner men mange antidepressiva påvirker sulten (jeg ble veldig sulten) så prøv deg frem sammen med legen om det er ditt tilfelle. Går bare på stoffskifte-medisiner. Men ja tror du er inne på noe vedr blodsukker. takk for svar Anonymkode: f8d32...82a
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #5 Skrevet 20. april 2020 Nei tvertimot har jeg blitt mer deprimert når jeg har spist meg sprekere . Ser da bedre hva jeg ikke har fått til. Blir vekdig deprimert når jeg ser mine jevnaldrende med voksne barn og barnebarn ! Anonymkode: cf675...47a 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #6 Skrevet 20. april 2020 For meg er mat trøst. Så eneste gang jeg har det 100% godt er de få dagene i mnd jeg gir etter. Så nei, det å spise sunt gir ikke mer glede, kun lavere vekt. Anonymkode: fc50c...9e6
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #7 Skrevet 20. april 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ønsker å høre din før og etter historie ! jeg er kvinne 32 år. Har slitt med helse og moderat depresjon hele livet. Depresjonen startet i tenårene så har kommet frem til at dette kan dels være hormonelt betinget. Jeg har lavt stoffskifte og går på medisin. Føler depresjonen ble litt bedre av det. Energien er fortsatt lav, og jeg sliter med «tåkehjerne». Den tar helt kverken på meg!! Har du klart å spise deg frisk fra depresjon og tåkehjerne ? Takk for svar ☀️ Anonymkode: f8d32...82a Hjernetåken vil forsvinne når du får riktig dose medisin for lavt stoffskifte. Vet av erfaring. Jeg var helt herpa av lavt stoffskifte og trening og kostold hjalp ikke. Noen uker på medisin og hjernetåken var helt borte, selv når jeg spiste dårlig. Energien ble gradvis bedre, selv om kostholdet var det samme. Anonymkode: 2e8f2...b51 1
Pipaluk Skrevet 20. april 2020 #8 Skrevet 20. april 2020 Jeg har kuttet ut alle melkeprodukter og redusert kraftig på hvete( gluten) går for spelt. Er forsiktig med karbohydrater. resultat: har ikke den grå tåka som hang over meg før, som gjorde meg så nedstemt at jeg knapt orket å forlate senga. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå