Gå til innhold

Flere som har en kanondag i dag etter å ha levert i barnehage?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjemme med to mnd gammel baby, endelig litt ro nå som 2-åringen får gå i bhg! En vanvittig lykkefølelse, ikke fordi jeg har noe imot 2-åringen, men lei av å måtte «forsvare» baby fra «angrep» hele tiden, og måtte underholde 2-åringen absolutt hele tiden samtidig.

Ah! 

Anonymkode: 60679...b81

• Liker 23
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kos deg! Men anbefaler et år eller to større aldersforskjell ved en eventuell neste gang. Tenker at det er litt trist når man er avhengig av å sende fra seg 2-åringen for å ha et levelig hverdagsliv? Like vel forståelig. Vet hvordan 2-åringer kan være.

Anonymkode: 1309a...10d

• Liker 36
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg strekker litt mer til på hjemmekontor og å hjelpe skolebarna mine med lekser uten å ha en mini som også må passes og helst vil ha oppmerksomhet når jeg er midt i  å hjelpe til med hjemmeskole (og gjerne noe store barna synes er vanskelig).

Anonymkode: 99632...808

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du får nyte lykkefølelsen inntil barnet skal hentes.

Anonymkode: 03e4f...351

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får nyte lykkefølelsen inntil barnet skal hentes.

Anonymkode: 03e4f...351

Det er da ikke noe problem med et par timer før leggetid!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars barn som er uønsket hjemme :(

Anonymkode: 4331c...baa

• Liker 42
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Troll.

Eller dårlig på empati siden du ikke evner å forstå at det ikke handler om at barnet er uønsket, men at mor er glad for å ha mer tid alene med baby og har hatt lite overskudd til å gi det 2-åringen krever samtidig, over lang tid. 

Anonymkode: 38617...848

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, er synd på dem, men hva har det med denne tråden å gjøre?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Raggatusen skrev:

Stakkars barn  

Ja, vært tøft lenge nå, men mye bedre nå :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enig ! Helt magisk med 8 timer alenetid i dag !!! Har ikke baby jeg da. Men far og jeg har fått gjort masse i dag og slappet av ! Endelig !!!

Anonymkode: 24d70...186

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Men barn skal de ha 🙄

Anonymkode: bc5db...2c2

• Liker 43
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er ganske trist at foreldre synes det er så slitsomt å ha barna sine hjemme 😥

Anonymkode: 952c2...e54

• Liker 42
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er ganske trist at foreldre synes det er så slitsomt å ha barna sine hjemme 😥

Du gjør nok noe annet vi andre her synes er forferdelig trist også. 

Anonymkode: 5a6bb...b0e

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kos deg! Men anbefaler et år eller to større aldersforskjell ved en eventuell neste gang. Tenker at det er litt trist når man er avhengig av å sende fra seg 2-åringen for å ha et levelig hverdagsliv? Like vel forståelig. Vet hvordan 2-åringer kan være.

Anonymkode: 1309a...10d

Aldersforskjell har lite med saken å gjøre. En relativt «enkel» 2-åring kan være mye lettere å håndtere enn en utagerende 4-åring. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Uff, synes synd på barna som vokser opp passet av institusjoner. Mesteparten av barndommen foregår der hvor foreldrene ikke er tilstede. 

Anonymkode: 2ddba...b88

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff, synes synd på barna som vokser opp passet av institusjoner. Mesteparten av barndommen foregår der hvor foreldrene ikke er tilstede. 

Anonymkode: 2ddba...b88

Og hvordan tror du barn vokste opp i gamle dager? Sammen med en kjærlig mamma og pappa som var sammen med de 24/7, fant på aktiviteter og disket opp med nydelig mat? Barna var ikke mer sammen med foreldrene før, de var ute på egenhendig, hos nabokona eller en eller annen slektning. Vi skal være så glad for at barna slipper å jobbe, å vokse opp med foreldre som kanskje ellers ville ha vært voldelige, at de har struktur på dagen, trygghet og faste rammer, jeg kan fortsette. 

• Liker 34
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg

Anonymkode: 7c16a...b45

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg gråt i bilen etter jeg hadde levert. Godt vi er forskjellige!

Anonymkode: 7bc85...687

• Liker 19
  • Opprett ny...