Gå til innhold

På telefonen mens vi har sex...

Anbefalte innlegg

Gjest lilshma
Skrevet

Hei! Jeg har møtt en fyr.. 

Han er i det ene øyeblikket veldig omtenksom, stryker og koser på meg, tar vare på meg og gir uttrykk for at han er veldig glad i meg rett og slett. I det andre øyeblikket er han tidenes douchebag. Når vi knulla sist gang hørte jeg plutselig at han var på telefonen, han sendte en melding. Tror dere han kan ha filmet meg? Han var åpenbart bak meg. Men hvem gjør sånt? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, lilshma skrev:

Når vi knulla sist gang hørte jeg plutselig at han var på telefonen, han sendte en melding. Tror dere han kan ha filmet meg? Han var åpenbart bak meg. Men hvem gjør sånt? 

Hvor godt kjenner du han da? Det hjelper lite om han er omtenksom, stryker og koser deg, de fleste gjør nok det for å få noen til sengs... Men å ta bilder eller clip er uakseptabelt så lenge ikke du er enig i det... Hvem vet, kanskje finnes du på hubben allerede under en anonym bruker... Jeg sier ikke dette for å skremme deg, men det har skjedd så mange ganger før desverre😥

• Liker 3
Gjest lilshma
Skrevet
7 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Hvor godt kjenner du han da? Det hjelper lite om han er omtenksom, stryker og koser deg, de fleste gjør nok det for å få noen til sengs... Men å ta bilder eller clip er uakseptabelt så lenge ikke du er enig i det... Hvem vet, kanskje finnes du på hubben allerede under en anonym bruker... Jeg sier ikke dette for å skremme deg, men det har skjedd så mange ganger før desverre😥

Kjenner han sånn greit egentlig, vet nå godt hvem han er. Vi har en del felles venner. Visste at han hadde vært på en del jenter, men at han var så respektløs, deeet var sjokkerende

Skrevet
7 timer siden, lilshma skrev:

Hei! Jeg har møtt en fyr.. 

Han er i det ene øyeblikket veldig omtenksom, stryker og koser på meg, tar vare på meg og gir uttrykk for at han er veldig glad i meg rett og slett. I det andre øyeblikket er han tidenes douchebag. Når vi knulla sist gang hørte jeg plutselig at han var på telefonen, han sendte en melding. Tror dere han kan ha filmet meg? Han var åpenbart bak meg. Men hvem gjør sånt? 

Veldig spesielt..Du spurte ikke hva han drev med da ?

• Liker 2
Gjest lilshma
Skrevet
26 minutter siden, Trøndermann skrev:

Veldig spesielt..Du spurte ikke hva han drev med da ?

Han svarte moren sin på en melding.. 🤢

Skrevet
1 minutt siden, lilshma skrev:

Han svarte moren sin på en melding.. 🤢

Mens han hadde sex med deg...hjelpe meg,er det mulig å si noe sånt ?!

• Liker 3
Gjest lilshma
Skrevet

Jepp... føler meg veldig fin og nydelig når jeg ligger der, snur meg og ser rett inn i en telefon. 

Skrevet

Du må sifra at det ikke er greit. Veldig turn off

• Liker 1
Gjest lilshma
Skrevet

Haff, ja... men han er en litt sånn gi-faen-type. Blir vanskelig 

Skrevet
2 minutter siden, lilshma skrev:

Jepp... føler meg veldig fin og nydelig når jeg ligger der, snur meg og ser rett inn i en telefon. 

Den følelsen må være skikkelig kjip ja,huff :( 

Skrevet

Jo da har da hørt om historier der det har kommet frem at taket burde vært malt også. 

Jeg hadde ikke giddet dette. Hadde nok avbrutt å bedt ham dratt fort som faen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min tenner på å knulle meg bakfra når jeg snakker i telefonen. Forferdelig sært, men litt pirrende også. Jeg later som ingenting, og blir grundig fylt opp. Det er ikke likegyldighet, men kanskje heller en liten fetisj;-)

Anonymkode: 3d927...aac

Gjest lilshma
Skrevet

Ja, er nok tanken å slå han fra meg. Er bare sååå vanskelig når jeg har fått følelser for han :(

Gjest lilshma
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mannen min tenner på å knulle meg bakfra når jeg snakker i telefonen. Forferdelig sært, men litt pirrende også. Jeg later som ingenting, og blir grundig fylt opp. Det er ikke likegyldighet, men kanskje heller en liten fetisj;-)

Jaja, for all del! Godt for dere :) Men det er nok ikke tilfellet her...

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere startet vel ikke der vel?

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner og jenter har alltid blitt tiltrukket såkalte «bad guys» som behandler oss som dritt og luft når det passer dem. Du må ikke godta det, men jeg tror neppe du kan forandre ham. Heldigvis er de aller fleste gutter og menn snille og gode, jeg ville byttet ham ut med en slik.

Anonymkode: 38f6f...6fd

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha lest kommentarer du har svart på, i tillegg til innlegget ditt. Så tenker jeg rødt flagg!! 

Når man er usikker og han har en spesiell oppførsel så tidlig, dropp han før det blir for vanskelig.  Finn deg noe bedre!

Anonymkode: e1f8a...e89

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har dere drivi? Bryt før du blir enda mer knytta😣

Anonymkode: 44789...e63

Gjest lilshma
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har dere drivi? Bryt før du blir enda mer knytta😣

Anonymkode: 44789...e63

Vi har holdt på i typ 2 måneder trooor jeg? Ja, jeg prøver å glemme han.. er bare litt vanskelig. Har jo blitt glad i han også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...