Gå til innhold

Hva er best slikking for dere menn? Gå ned på henne eller at hun setter seg på deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hva foretrekker dere damer? 

Anonymkode: 8affd...6cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker begge deler, men jeg har bedre kontroll når jeg går ned... Men hvis hun synes hun har bedre kontroll, da er det bare å åpne munnen og ut med de halvstive tunga😝

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Flere? Er det turn on hvis dama plutselig setter seg på ansiktet ditt? 

• Liker 3
Skrevet

Ja hvis hun tar for seg og bare bestemmer at hun setter seg på fjeset mitt er jo bare magisk. Da er resten av uka reddet. 

• Liker 5
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Magisk, men det skjer alt for sjeldent!

• Liker 3
Gjest Paramount
Skrevet

Dersom hun setter seg på ansiktet mitt, klemmer fast hodet mellom lårene, og løfter og presser hodet mitt mot underlivet sitt, mens hun gnir seg og stønner, da er det skikkelig turnoff og dumpegrunn for meg. :ironi:(er det mulig å få dette flagget større?)

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjorde dette på mannen min for noen måneder siden, han har drømt om gjentakelse siden🙈

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Paramount skrev:

Dersom hun setter seg på ansiktet mitt, klemmer fast hodet mellom lårene, og løfter og presser hodet mitt mot underlivet sitt, mens hun gnir seg og stønner, da er det skikkelig turnoff og dumpegrunn for meg. :ironi:(er det mulig å få dette flagget større?)

Hva hvis hun setter seg på uten å klemme deg fast og du får selv ta hodet i mot underlivet hennes? Hun bare sitter der å stønner og koser seg mens du har kontroll der nede?

Gjest Paramount
Skrevet
17 minutter siden, Mumsmums skrev:

Hva hvis hun setter seg på uten å klemme deg fast og du får selv ta hodet i mot underlivet hennes? Hun bare sitter der å stønner og koser seg mens du har kontroll der nede?

Settingen er fin uansett. Det viktigste er at hun er kåt, og at jeg kan ruse meg på smaken og duften hennes. Hun kan like gjerne sitte og tekste for den saks skyld. Kanskje en god idé, da blir hun sittende lenge ;)  

Skrevet
16 minutter siden, Paramount skrev:

Settingen er fin uansett. Det viktigste er at hun er kåt, og at jeg kan ruse meg på smaken og duften hennes. Hun kan like gjerne sitte og tekste for den saks skyld. Kanskje en god idé, da blir hun sittende lenge ;)  

Så det er ikke dumpegrunn så lenge du har kontrollen? Hun kan sitte å tekste.. slikker du henne kun for din egen nytelse🤔 

• Liker 1
Skrevet (endret)
4 timer siden, Paramount skrev:

Åååh, det er jo grunn nok til at jeg kan gifte meg🥰...problemet er jo at det ikke finnes slike råe damer😪

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 2
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oh yes...

C29DAC2A-CDB6-4EA7-A668-80389099B85C.jpeg

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Mumsmums skrev:

Du skjønte ikke betydningen av ironiflagget? 

Anonymkode: a29b5...03c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Dominas leketøy skrev:

Oh yes...

C29DAC2A-CDB6-4EA7-A668-80389099B85C.jpeg

Er den veien best? Hvorfor? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Damn, hadde jeg visst at gutta (og jeg) ble så lykkelig av dette så hadde jeg gjort det for lenge siden! 
Venter på svaret om hvilken vei jeg også. 😉

Anonymkode: 8c80a...cc8

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet

Begge to er bra. Men jeg liker best den riktige veien. I tillegg liker jeg å la hendene vandre litt samtidig, på framsiden, over magen og puppene.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er den veien best? Hvorfor? 

Kan lett komme dypt inn med tunga, enkelt å slikke klitt, får bra tak i puppene med hendene og miss har full kontroll.... 

mulig denne stillingen er litt for hard core, men jeg nyter det

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Begge veiene bør prøves, det er jo ikke noen fasit her. 

Anonymkode: a29b5...03c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Åååh, det er jo grunn nok til at jeg kan gifte meg🥰...problemet er jo at det ikke finnes slike råe damer😪

Hallo det gjør det vel😆 her er ei ihvertfall 😅

Anonymkode: b3919...b48

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingen slikking er best.

Anonymkode: 57f07...cfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...